Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor tror du det Survival??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor får vi aldri se de spise middag der inne? :klo: De skryter jo sånn over maten de får der inne så da synes jeg vi skulle fått sett hva de faktisk får servert!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg tror Nina ryker i dag.

imorgen mener du vel? :)

Skrevet

Iselin: "Den var morsom LISSOM" :kjefte:

Gjest Mildrid
Skrevet

Hun Iselin irriterer meg slik at jeg nesten må skru av tven hver gang hun prater. :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Tror egentlig Iselin hadde sett ganske bra ut uten all den sminken, tror hun hadde blitt veldig søt med alle fregnene sine!

Skrevet

Jeg laster ned fra nett å har sett tilogmed morgendagens episode. Har sikkelig lyst å fortelle hva som skjer, men tviler på det er mange her som setter pris på det :fnise:

Skrevet

Jeg laster ned fra nett å har sett tilogmed morgendagens episode. Har sikkelig lyst å fortelle hva som skjer, men tviler på det er mange her som setter pris på det :fnise:

Du kan heller fortelle i spoiler tråden!

Gjest NozMonster
Skrevet

Hvorfor får vi aldri se de spise middag der inne? :klo: De skryter jo sånn over maten de får der inne så da synes jeg vi skulle fått sett hva de faktisk får servert!

det har jeg tenkt på også! lurer sånn på hva de får- er det norsk mat eller meksikansk montro? :fnise:

dumme damen i tv3 (som snakker mellom reklamen og i det programmet starter) spoila hva som skulle skje med det oppdraget til kristin på daten med dennis :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nr 1 og 5 får en fordel og ulempe. Hvem det blir som får fordel og ulempen gjennstår jo å se :)

Jeg håper Nina ryker snart. Hun er veldig kjedelig og prippen synes jeg.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

dumme damen i tv3 (som snakker mellom reklamen og i det programmet starter) spoila hva som skulle skje med det oppdraget til kristin på daten med dennis :kjefte:

Enda en grunn til regelmessige dopauser!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går vel ikke ann å LASTE ned episodene vel? Og går vel bare ann å se en episode i forveien.

Skrevet

det har jeg tenkt på også! lurer sånn på hva de får- er det norsk mat eller meksikansk montro? :fnise:

Tviler på at de får norsk mat i Mexico altså :fnise: Blir sikkert massevis med taco, nachos, chimichangas, burritos, fajitas osv. Kunne gjerne tenkt meg å vært med for å leve på mexicansk mat et par måneder:p

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Hvorfor tror du det Survival??

imorgen mener du vel? :)

Ja, enten i dag eller i morgen. Fordi jeg tror produksjonen er lei av henne i og med at hun er såpass tilbakeholden, og derfor tror jeg at de har funnet på et eller annet for å få henne ut. Og dette oppdraget til Kristin kan jo være med på å sende Nina ut på noen måte.

AnonymBruker
Skrevet

De har vel lagt opp til det slik at folk skal tro at Nina ryker ved å vise et klipp av Iselin som ligger i Stian sin seng. Nettop siden de viser det så tviler jeg på at Nina ryker i dag, men hun og Iselin har kanskje bytta plass.

Skrevet

Jeg har lest en plass at de får meksikansk mat :)

Skrevet

Nei slapp a, jeg har ikke tenkt til å spoile noe som helst..

Anonymbruker: ro ned eggene... Hva vet du om hvilke sider jeg laster ned fra

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg vedder for at produksjonen fant ut hva slags følger kristins rangering skulle få ETTER at kristin var ferdig med å rangere dem!!

jeg VEDDER for at produksjonen ville ha iselin på rommet til stian, fordi de har snakket sammen om oralsex! tv3 gjorde det nok sånn bare for å legge opp til at de 2 skal ha sex!

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Gjest Elihol
Skrevet

Oi, Camilla går rundt med hvit, ettersittende, gjennomsiktig topp uten BH. Kremt, kledelig...

Skrevet

Enig med deg NozMonster.. Tv3 har mok full kontroll på hva som skjer der inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...