AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #3921 Skrevet 18. april 2012 Kristian René er veldig morsom, haha, ler meg ihjel av ham. Han er så sur og negativ, og han misliker både Iselin og Maria, og vil at de begge ryker så han kan få en ny partner. Kanskje han er homo likevel, sånn som alle trodde da han først kom inn? Har ikke sett ham vise det minste interesse for noen av jentene der inne. Ikke at man må være home for å ikke like dem da :gjeiper: 3
Vulpes Skrevet 18. april 2012 #3922 Skrevet 18. april 2012 Gleder meg til Iselin skal fortelle hummerhistorien Hun tror sikkert at den er sann til og med Haha, den internetthistorien er omtrent like troverdig som bonsai kittens
Kassiopeia Skrevet 18. april 2012 #3923 Skrevet 18. april 2012 Dere som synes Kristin er penere enn Camilla, er dere bare misunnelige? Janteloven rår sterkt i Norge. Hvem som helst kan se at Kristin ikke er særlig pen, flere her har påpekt at hun likner på Ingrid Espelig Hovig. Camilla erter kanskje på seg folk med dette å vise frem silikonpuppene, fortelle om at hun har hatt trekant, litt mindre pene tatoveringer ++ Mens Kristin blir oppfattet som mer sympatisk og "down to earth". Det betyr IKKE at hun er penere. Haha, så morsom du er. Jeg finnes ikke misunnelig på Camilla, selv om jeg ikke finner henne pen. Det handler da om smak og behag. Jeg kan skjønne at puppene vekker interesse hos det motsatte kjønn, men personlig synes jeg hun ser helt ordinær ut. Nesen hennes trekker henne veldig ned på skjønnhetsskalaen for min del. Men Kristin har noe veldig eksotisk og unikt ved utseende sitt, og hun skiller seg ut fra mange andre norske jenter. Flere har påpekt at hun ser maskulin ut, men igjen synes jeg de "maskuline" trekkene gjør henne enda mer unik. Det liker jeg, og i mine øyne er hun den vakreste jenta der inne. 1
Gjest HunterLady Skrevet 18. april 2012 #3924 Skrevet 18. april 2012 Ut av de jentene som er der, så er Nina penest i mine øyne. Men jeg liker henne absolutt ikke best av den grunn. (ble Kristin i testen)
Gjest badeand1 Skrevet 18. april 2012 #3925 Skrevet 18. april 2012 Syns Nina og Camilla er penere enn Kristin, men jeg liker Kristin bedre pga personligheten. =) Jeg ble Alina.
Gjest Cakenommy Skrevet 18. april 2012 #3927 Skrevet 18. april 2012 Kristin Du ble Kristin1 Du er glad og positiv. Selvsikker og ganske så tøff! Du er helt perfekt, du forelsker deg bare ALT for fort. Prøv å la være! Du er helt råå 40.49% falt innenfor denne kategorien.
Sophia. Skrevet 18. april 2012 #3928 Skrevet 18. april 2012 Jeg ble også Kristin. Passer bra siden jeg også er en utadvendt bergenser. Syns Nina er den peneste, men jeg liker Kristin best.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #3929 Skrevet 18. april 2012 Hva er galt med nesen til Camilla? Jeg har sett mange stygge neser, men hennes virker jo helt normal? 1
challenger Skrevet 18. april 2012 #3931 Skrevet 18. april 2012 Hva er galt med nesen til Camilla? Jeg har sett mange stygge neser, men hennes virker jo helt normal? Hun har litt sånn oppstoppernese..
Gjesten Skrevet 18. april 2012 #3932 Skrevet 18. april 2012 Lurer litt på hvorfor Nina har meldt seg på PH... Hun gir jo så lite av seg selv, ønsker hun bare oppmerksomhet for utseendet sitt..? Uansett, gøy å se henne slippe seg litt mer løs med Tommy. Hun har ikke meldt seg på. Hun ble meldt på av noen venner (på tull tror jeg) og tok utfordringen. Tror dere Camilla ble oppfordret av produsentene til å være drøyere? Jeg tenker på i tiden hun var utenfor hotellet. Hun har jo tatt en 180! Hun har jo ikke det? Hun gik jo på fest i korsett og truse før hun ble sendt ut.
Gjesten Skrevet 18. april 2012 #3933 Skrevet 18. april 2012 Jeg liker Kristian bedre og bedre. Var utrolig kleint da Maria prøvde seg om igjen og om igjen. Jeg spolte dessuten over solodansene, det der ville jeg ikke utsette meg selv for
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #3934 Skrevet 18. april 2012 Håper det skjer noe mer action mellom Kristin og Dennis snart. Syns synd på Dennis som prøver så godt han kan, men som ikke når helt i mål. Han har min medlidenhet i alle fall..
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #3935 Skrevet 18. april 2012 Kan ikke bare Stian og Nina innrømme at de liker hverandre? Nina er bare redd for hva andre skal tnke å mene siden han er "litt tjukk" Synes Stian er helt rå jeg! Det er jo Tommy Nina tiltrekkes mot seksuelt sett. Ikke Stian virker det som. Fra mitt ståsted er hun veldig lojal mot han, men det er ikke seksuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #3936 Skrevet 18. april 2012 Kristin har hvertfall mer klasse enn Camilla. Makan til harry kjerrig! Skjønner ikke helt at noen vil være sammen med noen som lyser tøs lang vei, skryter av sexlivet sitt på tv og som lar hele kompisflokken ta på puppene. Hun har vel ikke skrytt av det? Så vidt jeg har fått med meg har hun svart på hva hun har gjort når hun har blitt spurt om det/når det har vært et tema..
Xaphan Skrevet 18. april 2012 #3938 Skrevet 18. april 2012 Lurer på åssen fordel Kristin får. Håper noen par blir bytta om på og låst sammen eller noe. Et eller annet som endrer på spillet litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå