Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva hun har sagt som får henne til å virke dum(?), men kan godt hende hun er en flink jus-student uansett. Og hva vet vel du, kanskje hun var syk på vgs og ikke fikk mulighet til å få gode karakterer til å komme inn på UiO. Kanskje hun rett og slett ville studere i Trondheim.

Selv om man er syk kan man få gode karakterer. Ser ikke helt relevansen i det argumentet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man er syk kan man få gode karakterer. Ser ikke helt relevansen i det argumentet.

Ja og nei. Kommer veldig an på. Hvis man er såpass mye syk at man er mye borte fra skolen, og/eller får nedsatt hukommelse, konsentrasjonsevne og generell kognitiv svikt grunnet sykdom, er det ikke like enkelt å få like gode karakterer som man ville fått ellers.

• Liker 2
Skrevet

Ja og nei. Kommer veldig an på. Hvis man er såpass mye syk at man er mye borte fra skolen, og/eller får nedsatt hukommelse, konsentrasjonsevne og generell kognitiv svikt grunnet sykdom, er det ikke like enkelt å få like gode karakterer som man ville fått ellers.

Nettopp. Sier ikke at Nina har vært syk, men sier bare at man ikke vet noe om grunnen til at hun går på Folkeuniversiteter i tr.heim i sted for på UiO. Synes det blir så dumt å begynne å spekulere i hvilke karakterer hun har hatt osv. Så lenge hun gjør det ok på jusstudiet sitt er det ikke så viktig hvilke vgs-karakterer hun hadde uansett.

• Liker 3
Skrevet

Nettopp. Sier ikke at Nina har vært syk, men sier bare at man ikke vet noe om grunnen til at hun går på Folkeuniversiteter i tr.heim i sted for på UiO. Synes det blir så dumt å begynne å spekulere i hvilke karakterer hun har hatt osv. Så lenge hun gjør det ok på jusstudiet sitt er det ikke så viktig hvilke vgs-karakterer hun hadde uansett.

Veldig enig i det.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, greit da.

Jeg gikk på skole med henne. Hun er firer-elev uten mye fravær.

Skrevet (endret)

Tror dere Camilla ble oppfordret av produsentene til å være drøyere? Jeg tenker på i tiden hun var utenfor hotellet. Hun har jo tatt en 180!

Endret av Chloe-
Skrevet (endret)

Dobbelpost.

Endret av Chloe-
Skrevet

Ble Kristin jeg og! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble Kristin.

Haha, er ikke lik henne i det hele tatt. Hun er en utadvendt bergenser, jeg er en innadvendt østlending :P

AnonymBruker
Skrevet

joda, det er jo en fordel å være deilig, men om det kun dreide seg om utseendem, så tviler jeg på at andreas hadde stemt på andre enn camilla! og hvorfor gikk de i oppdrag å holde ety foredrag om det kun er utseende som gjelder?? :vetikke:

Grunnen til at Andreas stemte på andre, er jo fordi de bestemte at de ikke kunne stemme på sin egen partner! Og vet du, i misskekonkurranser er det gjerne en "kunnskapstest", de må svare på samfunns-spørsmål, uten at det har noe å si for utfallet, den peneste vinner.

Dere som synes Kristin er penere enn Camilla, er dere bare misunnelige? Janteloven rår sterkt i Norge. Hvem som helst kan se at Kristin ikke er særlig pen, flere her har påpekt at hun likner på Ingrid Espelig Hovig. Camilla erter kanskje på seg folk med dette å vise frem silikonpuppene, fortelle om at hun har hatt trekant, litt mindre pene tatoveringer ++ Mens Kristin blir oppfattet som mer sympatisk og "down to earth". Det betyr IKKE at hun er penere.

Synes dere ikke Camilla ser bra ut, altså?

607969-7-1334684093307.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes både Camille og Kristin er pene jenter. Ingen grunn til å sette dem opp mot hverandre, egentlig.

Kristina, derimot. Hun ville jeg helst ikke hatt utseendet til.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble Camilla

Du ble Camilla. Søt humor, og er snill og omstenksom. Du bryr deg ikke no særlig om spill, eller hva? Life you life.

AnonymBruker
Skrevet

Dere som synes Kristin er penere enn Camilla, er dere bare misunnelige? Janteloven rår sterkt i Norge. Hvem som helst kan se at Kristin ikke er særlig pen, flere her har påpekt at hun likner på Ingrid Espelig Hovig. Camilla erter kanskje på seg folk med dette å vise frem silikonpuppene, fortelle om at hun har hatt trekant, litt mindre pene tatoveringer ++ Mens Kristin blir oppfattet som mer sympatisk og "down to earth". Det betyr IKKE at hun er penere.

Har du ikke hørt at smaken er som baken? Skjønnhet er subjektiv, det finnes ingen fasitsvar. Jeg synes Camilla er søt, for all del. Men Kristin synes jeg er vakker. Det har ingenting å si at folk har påpekt at hun ligner en eller annen, hva skal det ha å si for min smak?

Er bare tullete å fastslå at noen er penere enn andre, og legge det frem som en objektiv sannhet! Og det har ingenting med janteloven å gjøre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble Camilla

Du ble Camilla. Søt humor, og er snill og omstenksom. Du bryr deg ikke no særlig om spill, eller hva? Life you life.

:klo:

• Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet

Alle har forskjellig smak anonym. Jeg synes Kristin ser bedre ut enn Camilla og nei jeg er ikke misunnelig ;)

Skrevet (endret)

Jeg og ble Kristin. Jeg er en utadvendt betrgenser :fnise:

Gleder meg til Iselin skal fortelle hummerhistorien :popcorn: Hun tror sikkert at den er sann til og med :fnise:

Endret av HenLu
AnonymBruker
Skrevet

Camilla har en mindre pen nese..

• Liker 4
Skrevet

Er jeg og misunnelig når jeg syns Nina er den peneste av jentene der inne nå??

(Camilla ser ganske ordinær ut spør du meg)

Jantelov my ass! Hvorfor skal noen alltid dra jantelovkortet når noen er uenig?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...