Gjest Raindrops Skrevet 17. april 2012 #3881 Skrevet 17. april 2012 Hjelpes, PH blir bare kleinere og kleinere, lurer på om jeg begynner å bli for gammel eller noe 2
Gjest Survival Skrevet 17. april 2012 #3882 Skrevet 17. april 2012 Hjelpes, PH blir bare kleinere og kleinere, lurer på om jeg begynner å bli for gammel eller noe Enig! Satt med hodet mellom hendene under hele dagens episode omtrent. Særlig under den cheerleading-dansen.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3883 Skrevet 17. april 2012 Men jeg lurer på om de ikke fokuserer mye mer på de komiske aspektene med programmet i denne sesongen? Lenge siden jeg så paradise sist, og jeg så aldri ferdig forrige sesong, men jeg synes de gjør mye mer narr av deltagerne i år, og legger i større grad enn før opp til at vi skal mobbe og le av dem. 1
Xaphan Skrevet 17. april 2012 #3884 Skrevet 17. april 2012 Æsj, Nina er enten bare kjedelig eller irriterende i mine øyne. Trodde jeg kom til å like hu i starten av sesongen, men der tok jeg feil. 2
Strange Doll Skrevet 17. april 2012 #3885 Skrevet 17. april 2012 heheee, ja det der var flaut! er det muuulig å ikke forstå så klare hint eller?! men det digga meg litt også, for det er godt å se at jenter også blir avvist..hadde kristian vært en dritt, så hadde han jo knulla henne bare fordi han hadde muligheten til å få seg no! Gud jeg ble så irritert av å se på det! Han. vil. ikke.
Vulpes Skrevet 17. april 2012 #3886 Skrevet 17. april 2012 Jeg liker forsåvidt Nina, men noe som irriterer meg litt med henne er at hun ser ut til å være så redd for å ta avgjørelser, eller å ta standpunkt. 3
Strange Doll Skrevet 17. april 2012 #3887 Skrevet 17. april 2012 Jeg liker forsåvidt Nina, men noe som irriterer meg litt med henne er at hun ser ut til å være så redd for å ta avgjørelser, eller å ta standpunkt. Jeg legger liksom ikke merke til henne på en måte. Hun er bare der, ikke sånn som Kristin og Dennis feks som tar all oppmerksomhet
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3888 Skrevet 17. april 2012 Kan ikke bare Stian og Nina innrømme at de liker hverandre? Nina er bare redd for hva andre skal tnke å mene siden han er "litt tjukk" Synes Stian er helt rå jeg! 1
SoftKitty Skrevet 17. april 2012 #3889 Skrevet 17. april 2012 Men jeg lurer på om de ikke fokuserer mye mer på de komiske aspektene med programmet i denne sesongen? Lenge siden jeg så paradise sist, og jeg så aldri ferdig forrige sesong, men jeg synes de gjør mye mer narr av deltagerne i år, og legger i større grad enn før opp til at vi skal mobbe og le av dem. Tenkt det jeg og men jeg synes de kan gjøre det meeer^^ Mere sånne som "ugler i mosen"-innslaget hehe. Jeg liker egentlig ingen av deltagerene akkurat nå så da er det fint å kunne le av dem.
pinar Skrevet 17. april 2012 #3890 Skrevet 17. april 2012 Dennis og Andreas tror de er smarte fordi de gir til motsatt partner? Syns vel kanskje ikke det var så kjempe ugjennomskuelig heller jeg da men.. :gjeiper:
Gjest Survival Skrevet 17. april 2012 #3891 Skrevet 17. april 2012 Jeg liker forsåvidt Nina, men noe som irriterer meg litt med henne er at hun ser ut til å være så redd for å ta avgjørelser, eller å ta standpunkt. Ikke en veldig god egenskap for en jusstudent, vil jeg si.
Vulpes Skrevet 17. april 2012 #3892 Skrevet 17. april 2012 Ikke en veldig god egenskap for en jusstudent, vil jeg si. Jeg har tenkt det samme. Håper hun har litt mer baller utenfor Paradise Hotel.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3893 Skrevet 17. april 2012 Ikke en veldig god egenskap for en jusstudent, vil jeg si. "jusstudent" Hun tar det vel privat?
Gjest Survival Skrevet 17. april 2012 #3894 Skrevet 17. april 2012 "jusstudent" Hun tar det vel privat? Ikke vet jeg. Alt jeg vet er at det står "jusstudent" under navnet hennes. Hva som ligger i det, aner jeg ikke.
SoftKitty Skrevet 17. april 2012 #3895 Skrevet 17. april 2012 Det ble vel diskutert tidligere i tråden? Hun går på en privat skole i Trondheim, men de må ta samme eksamener som studenter som går profesjon på UiO. Hun er visst på 3. året..? Jeg merker jeg er skeptisk *fordomsfull* ^^
Gjest Vodka Skrevet 17. april 2012 #3896 Skrevet 17. april 2012 Det ble vel diskutert tidligere i tråden? Hun går på en privat skole i Trondheim, men de må ta samme eksamener som studenter som går profesjon på UiO. Hun er visst på 3. året..? Jeg merker jeg er skeptisk *fordomsfull* ^^ Det er like bra som studiet ved UiO.
Gjest Survival Skrevet 17. april 2012 #3897 Skrevet 17. april 2012 Det ble vel diskutert tidligere i tråden? Hun går på en privat skole i Trondheim, men de må ta samme eksamener som studenter som går profesjon på UiO. Hun er visst på 3. året..? Jeg merker jeg er skeptisk *fordomsfull* ^^ Vel, vi skal ikke starte diskusjonen og spekuleringen på nytt igjen i så fall.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3898 Skrevet 17. april 2012 Det er like bra som studiet ved UiO. Jo, men inntakskravene er penger, ikke karakterer. Det står fryktelig dårlig til med kunnskapsnivået hennes, så hun hadde neppe kommet inn ved UiO
Gjest Vodka Skrevet 17. april 2012 #3899 Skrevet 17. april 2012 Jo, men inntakskravene er penger, ikke karakterer. Det står fryktelig dårlig til med kunnskapsnivået hennes, så hun hadde neppe kommet inn ved UiO Vet ikke hva hun har sagt som får henne til å virke dum(?), men kan godt hende hun er en flink jus-student uansett. Og hva vet vel du, kanskje hun var syk på vgs og ikke fikk mulighet til å få gode karakterer til å komme inn på UiO. Kanskje hun rett og slett ville studere i Trondheim. 2
Vulpes Skrevet 17. april 2012 #3900 Skrevet 17. april 2012 Jeg synes absolutt ikke Nina virker dum. Bare irriterende ubesluttsom og redd for å svare på direkte spørsmål inne på Paradise Hotel. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå