Gjest HunterLady Skrevet 17. april 2012 #3861 Skrevet 17. april 2012 Camilla burde vunnet! Hun er jo mye penere enn Kristin, og danset veldig bra også, med gode moves og utstråling. Burde ikke Miss Paradise handle litt om utseende også? Enig i at Kristin har en fin personlighet, men vakker er hun ikke. Hvorhen har det blitt fortalt at Miss Paradise er en konkurranse i hvem som er vakrest? 1
Gjest Elihol Skrevet 17. april 2012 #3862 Skrevet 17. april 2012 Hvorhen har det blitt fortalt at Miss Paradise er en konkurranse i hvem som er vakrest? Og uavhengig av om det er en skjønnhetskonkurranse (noe det ikke er) eller ikke, synes jeg Kristin er penere enn Camilla. 7
Gjest NozMonster Skrevet 17. april 2012 #3863 Skrevet 17. april 2012 Ta et hint a Maria! Han har ikke lyst! heheee, ja det der var flaut! er det muuulig å ikke forstå så klare hint eller?! men det digga meg litt også, for det er godt å se at jenter også blir avvist..hadde kristian vært en dritt, så hadde han jo knulla henne bare fordi han hadde muligheten til å få seg no! 1
Mynona Skrevet 17. april 2012 #3864 Skrevet 17. april 2012 heheee, ja det der var flaut! er det muuulig å ikke forstå så klare hint eller?! men det digga meg litt også, for det er godt å se at jenter også blir avvist..hadde kristian vært en dritt, så hadde han jo knulla henne bare fordi han hadde muligheten til å få seg no! Sånn som Are mener du :gjeiper: 4
Gjest Sunshine23 Skrevet 17. april 2012 #3865 Skrevet 17. april 2012 Jeg synes å Kristin er penere enn Camilla. 2
Gjest NozMonster Skrevet 17. april 2012 #3866 Skrevet 17. april 2012 Hvorhen har det blitt fortalt at Miss Paradise er en konkurranse i hvem som er vakrest? ikke sant! og desuten så har jo alle forskjellige oppfatninger av hva og hvem som er det vakreste!
Gjest Bobler Skrevet 17. april 2012 #3867 Skrevet 17. april 2012 Dæven så kleint, Maria; HAN VIL IKKE PULE DEG! 1
Gjest NozMonster Skrevet 17. april 2012 #3868 Skrevet 17. april 2012 Sånn som Are mener du :gjeiper: foooooor eksempel!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3869 Skrevet 17. april 2012 Kristin har hvertfall mer klasse enn Camilla. Makan til harry kjerrig! Skjønner ikke helt at noen vil være sammen med noen som lyser tøs lang vei, skryter av sexlivet sitt på tv og som lar hele kompisflokken ta på puppene. 8
Gjest HunterLady Skrevet 17. april 2012 #3870 Skrevet 17. april 2012 Dæven så kleint, Maria; HAN VIL IKKE PULE DEG! Nå må vi huske at de er fulle av alkohol. Er en del som ikke tar hintet så raskt når de drikker, og hun er nok ikke den første personen i verden som holder på slik. :gjeiper: 1
Gjest NozMonster Skrevet 17. april 2012 #3871 Skrevet 17. april 2012 Nå må vi huske at de er fulle av alkohol. Er en del som ikke tar hintet så raskt når de drikker, og hun er nok ikke den første personen i verden som holder på slik. :gjeiper: det er godt mulig, men jeg har fått inntrykk av at hun tror hun er veeeeldig mye bedre og deiligere enn hun faktisk er! litt sånn at hun tror at hun er et perfect catch for alle og enhver! 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3872 Skrevet 17. april 2012 Hvorhen har det blitt fortalt at Miss Paradise er en konkurranse i hvem som er vakrest? Det ligger jo liksom litt i kortene, da! Paradise hotel = vakre jenter, babes, bra kropper Miss Paradise = "hotellets prinsesse" Og når man i det hele tatt bruker ordet Miss i en konkurranse, så forbinder man det gjerne med en missekonkurranse. Når det er sagt, så er jo Kristin på en måte "hotellets dronning", personlighetsmessig. Hun er den som kontrollerer det meste der inne, og de fleste liker henne. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3873 Skrevet 17. april 2012 Hvilken plassering har egentlig Nina i gjengen? jeg har ikke skjønt helt dette. Hvem er hun mest sammen med? Hun er ikke så mye med Kristin og Camilla, er hun vel? Lurer litt på hvorfor Nina har meldt seg på PH... Hun gir jo så lite av seg selv, ønsker hun bare oppmerksomhet for utseendet sitt..? Uansett, gøy å se henne slippe seg litt mer løs med Tommy. 3
Livelive Skrevet 17. april 2012 #3874 Skrevet 17. april 2012 Deilig at Camilla ikke vant. Er så lei den dama nå. Flyr rundt med de silikonpuppa sine å vifter dem i ansiktet på hele gjengen. Jeg liker det kinky - jeg er bi - jeg har hatt trekant og bla bla bla (GI MEG OPPMERKSOMHET) "Hadde ikke noe å ha på meg jeg" Så derfor tok du på deg en truse, korsett og sko å gikk opp for å drikke? 3
Gjest Sunshine23 Skrevet 17. april 2012 #3875 Skrevet 17. april 2012 Jeg er også lei Camilla nå. Håper hun ryker snart, men tviler på det. Hun, Andreas, Dennis og Kristin står alt for sterkt. Er vel ingen som tør å splite dem. Tipper de 4 bare kommer til å seile frem til finalen.
Gjest NozMonster Skrevet 17. april 2012 #3876 Skrevet 17. april 2012 Det ligger jo liksom litt i kortene, da! Paradise hotel = vakre jenter, babes, bra kropper Miss Paradise = "hotellets prinsesse" Og når man i det hele tatt bruker ordet Miss i en konkurranse, så forbinder man det gjerne med en missekonkurranse. Når det er sagt, så er jo Kristin på en måte "hotellets dronning", personlighetsmessig. Hun er den som kontrollerer det meste der inne, og de fleste liker henne. joda, det er jo en fordel å være deilig, men om det kun dreide seg om utseendem, så tviler jeg på at andreas hadde stemt på andre enn camilla! og hvorfor gikk de i oppdrag å holde ety foredrag om det kun er utseende som gjelder??
Gjest Armule Skrevet 17. april 2012 #3877 Skrevet 17. april 2012 Det ligger jo liksom litt i kortene, da! Paradise hotel = vakre jenter, babes, bra kropper Miss Paradise = "hotellets prinsesse" Og når man i det hele tatt bruker ordet Miss i en konkurranse, så forbinder man det gjerne med en missekonkurranse. Når det er sagt, så er jo Kristin på en måte "hotellets dronning", personlighetsmessig. Hun er den som kontrollerer det meste der inne, og de fleste liker henne. Missekonkurranser handler ikke bare om utseende. Selvfølgelig, man må være pen. Men det må være noe mer enn det.
Gjest Survival Skrevet 17. april 2012 #3878 Skrevet 17. april 2012 Missekonkurranser handler ikke bare om utseende. Selvfølgelig, man må være pen. Men det må være noe mer enn det. Ja! Man må også late som at man bryr seg om krig, fred og politikk og sånn 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3879 Skrevet 17. april 2012 I det klippet om hva som skjer i morgen så lå iseling toppløs under dynen med Stian ved siden av seg. Hvorfor? Ærlig talt, ikke noe vondt om Stian jeg synes han er drit kul, men han er jo dobbelt så stor som henne jo!
Gjest NozMonster Skrevet 17. april 2012 #3880 Skrevet 17. april 2012 I det klippet om hva som skjer i morgen så lå iseling toppløs under dynen med Stian ved siden av seg. Hvorfor? Ærlig talt, ikke noe vondt om Stian jeg synes han er drit kul, men han er jo dobbelt så stor som henne jo! vet ikke, men stian tilbø jo å gi iselin oralsex, så kanskje de gjennomfører det? vi får vente i spenning til i morgen da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå