Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Heia Iselin. Må den dummeste vinne

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

Jeg anbefaler dere om å LA VÆRE å lese bloggen til Camilla, hun spoiler som bare rakkern.

På hvilken måte da?

AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte da?

Hun forteller sikkert hva som skjer i episoden som kommer ellerno. Hvem som vant Miss Paradise eller et eller annet.

AnonymBruker
Skrevet

På reklamen ser vi Iselin stå ved siden av Stian. Lurer på hvorfor hun står der. Kanskje Kristian heller ville være partner med Maria?

Skrevet

Hun forteller sikkert hva som skjer i episoden som kommer ellerno. Hvem som vant Miss Paradise eller et eller annet.

Dette viser jo bare at Camilla ikke har spoilet noen ting enda, det er bare du som har fordommer og tror at hun kommer til å gjøre det

AnonymBruker
Skrevet

Dette viser jo bare at Camilla ikke har spoilet noen ting enda, det er bare du som har fordommer og tror at hun kommer til å gjøre det

hæ??

Fordommer??

• Liker 2
Skrevet

Tviler på hun spoiler noe med tanke på at hun har skrevet under på en kontrakt og sikkert får en bot eller ligendne om hun avslører noe.

Gjest NozMonster
Skrevet

Jobber Maria som stripper? :sjokkert:

som gogo-danser.. ;)

vet du egentlig hva fordommer betyr? :ler:

Skrevet

Tviler på hun spoiler noe med tanke på at hun har skrevet under på en kontrakt og sikkert får en bot eller ligendne om hun avslører noe.

Jeg leste på bloggen til en av de andre den uka det var mr. paradise. Husker ikke hvem, men hun skrev at Stian kledde seg naken hvertfall...

Så sånn småspoling er nok ikke så farlig for TV3. I og med at man kan få se morgensdagens episode på nett...

AnonymBruker
Skrevet

Det som sjokkerte meg aller mest var da jeg fant ut at 8.-klassingene jeg underviser følger med på dette programmet! De er 13-14 år! Hvor gamle er dere?

Jeg er 26 år.

Skrevet

Fikk ikke med meg sexen til Andreas og Camilla jeg...

Skrevet

Seksualopplysning om seksualtekniske hjelpemidler. ... ja ja

Bra det kom et brev. :popcorn:

Gjest HunterLady
Skrevet

Fikk ikke med meg sexen til Andreas og Camilla jeg...

Du gikk ikke glipp av noe.. Så ut som to forvokste duracell-kaniner under lakenet. Eller forresten, du gikk glipp av noe :gjeiper: Det hele var bare morsomt! :P

Skrevet

Huff.. Christina virker bare sur og ekkel! Liker henne virkelig ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så usjarmerende Christina er med røyken i kjeften.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke finne noen spoilere på bloggen til Camilla, men for alt jeg vet har hun kanskje skrevet noe tidligere, for har ikke lest bloggen før.

Gjest Elihol
Skrevet

Gruer meg allerede... Alt med Mr/Mrs. Paradise-konkurransene er flaut.

Skrevet

Så usjarmerende Christina er med røyken i kjeften.

Synes Christina generelt er ganske usjarmerende!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Viste de at de hadde sex på TV?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...