Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Elyssa

Folkens jeg tror det var manipulasjon fra tv3 når de valgte parrene. Jeg prøvde å beregne på dette. Hvis vi antar at det er tilfeldig hvem hver gutt velger, så er sjansen 0,1152 for at vi får situasjon hvor kun en jente har to gutter. Altså det kunne vært 3 gutter en plass og 2 en annen osv., det er mange muligheter.

To uavhengige beregninger gir (6C2*5!)/(5^6)=0,1152.

Det er jo ikke sannsynlig at det ble fordelt så likt over alle jentene som det ble. Kan det være litt skuespill bak kulissene?

Vel, jeg husker i hvert fall fra den danske sesongen, at de fikk beskjed om at hvis det allerede var noen der, måtte de gå videre. Det var bare sistemann som ikke skulle det. Tenkte bare at det var noe sånt, men vet ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vel, jeg husker i hvert fall fra den danske sesongen, at de fikk beskjed om at hvis det allerede var noen der, måtte de gå videre. Det var bare sistemann som ikke skulle det. Tenkte bare at det var noe sånt, men vet ikke :)

Det er urettferdig mot den siste. Men her ble faktisk den siste valgt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda Sofie, Benedicte22 og Xaphan mangler i denne tråden!! Hvor er dere?

Jeg er her :goodbye: Som Nozmonster nevnte studerer jeg i utlandet for tiden, så får ikke sett PH før det blir lagt ut på nett-TV. Jeg leser fortsatt tråden, men det meste er allerede sagt innen jeg rekker å se epiosden ferdig ;)

Dette ser lovende ut foreløpig! Men er jeg den eneste som syns Andreas virka som en idiot? Jeg syns han framsto umoden, rar og irriterende, men det virker ikke som at det er så mange som er enig med meg :vetikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Ja, jeg synes det er litt pinlig å innrømme, fordi jeg vanligvis ikke ville ha sett på - har ikke sett de forrige sesongene - men denne gangen er det med en fyr som jeg såvidt kjenner, og jeg er bare nødt til å få det med meg! :sjenert:

Og, siden jeg uansett kommer til å se noen episoder: Jeg heier definitivt på Iselin! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elihol

Det er urettferdig mot den siste. Men her ble faktisk den siste valgt. :)

Hvordan er det urettferdig mot den siste? Den som kommer sist vil jo havne i samme posisjon som nå i den norske versjonen, der dama må velge mellom to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan er det urettferdig mot den siste? Den som kommer sist vil jo havne i samme posisjon som nå i den norske versjonen, der dama må velge mellom to :)

Fordi den siste garantert må komme i duell, mens det bare er 20% sjanse for at de andre må det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Fordi den siste garantert må komme i duell, mens det bare er 20% sjanse for at de andre må det.

Klart det, men det blir jo akkurat det samme her. Bare at i den norske versjonen bestemmer de tydeligvis bestemmer hvilken gutt som skal gå til hvilken jente, og hvilke to gutter som kanskje må på solo. I mine øyne er det enda mer urettferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg i hjel av VGs si din mening om PH. Enten gir de 6 ellerså gir de 1 og sier at det er dritt TV, søppel, lavmål osv.. Har de liksomt sett på det, eller bare bestemt seg for at det er søppel? Jeg tipper det siste.

"bare silikon og botox" :fnise: det er vel heller Bjørn (42) sine venninner som har botox, ikke jenter på 20 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

men det er jo søppel tv da! Underholdende absolutt.... men ikke noe mer enn det !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

men om hun har vunnet, så MÅ hun sikkert vente med å ta puppene sine til finalen har vært uasnett ;) hvis ikke, så hadde det vært litt avslørende da!

Dessuten er finalen akkurat ferdig innspilt og deltagerne kom hjem for 4(?) dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Deilig at det endelig er i gang :) Har ventet lenge på dette..

Jeg tror nesten Iselin spiller dummere enn det ho er. Jeg nekter å tro hun ikke vet hva homofob er. Også sex allerede første kvelden. Are og Iselin passer jo bra sammen da.

Jeg synes Alina og Fredrik er de peneste av guttene og jentene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men det er jo søppel tv da! Underholdende absolutt.... men ikke noe mer enn det !

Jaja, det er det. Men det er mange som har sterke meninger om PH uten en gang å ha sett det. Det synes jeg er urkomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pappa virkelig hater PH og han har ikke sett på det i 1 minutt en gang. Latterlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...