Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror tvert imot de fleste her ikke følger med på spoilertråden. Jeg har ikke vært innom der én gang, nettopp fordi jeg ikke ønsker å vite på forhånd hva som skal skje. Spoiling er også imot KGs regler.

Hehe.. Jeg er en av de som elsker spoilertråden, liker å være forberedt på hva som skal skje. Da slipper jeg å bli så skuffet når jeg ser det på tv.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Jeg er en av de som elsker spoilertråden, liker å være forberedt på hva som skal skje. Da slipper jeg å bli så skuffet når jeg ser det på tv.

Du slipper også å bli glad når det går som du ønsker:)

Skrevet

Det er dessverre meget sjelden det går sånn som jeg ønsker så.. :(

Skrevet

Det er dessverre meget sjelden det går sånn som jeg ønsker så.. :(

Huffda :fnise: Da skjønner jeg jo at spoilertråden kan være en grei beskyttelse.

Gjest Raindrops
Skrevet

For meg blir spoilertråden litt som å gå fra bok til film. Filmen blir ikke ødelagt av at jeg leser boken først, jeg gleder meg uansett til å se hvordan det blir på tv :gjeiper:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

den måten likte jeg å si det på :ler:

det var en fin motivasjon for å holde seg vekk fra spoilertråden på!

Skrevet

Det er vanskelig å holde seg unna spoilertråden. Jeg er for nysgjerrig :fnise: Men jeg angrer alltid etterpå da.

• Liker 2
Skrevet

Jeg følger med på PH, men jeg tar det ikke så seriøst at det er krise for meg om handlingen blir avslørt på forhånd. Klarer ikke å leve meg så langt inn i trash underholdningen. :gjeiper:

Gjest Tekola
Skrevet

Må alle si brev hver gang det kommer et brev? Det er så slitsomt! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Camilla som er den mest harrye og tackye dama der inne bør ikke kaste stein i glasshus!!

• Liker 5
Skrevet

Hahaha... sansevelging av partner :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke helt å se for meg Nina slippe seg løs i noe ubersexy show under miss paradise konkuransene. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun velger Kristian, tror jeg virkelig at de har sagt hun skulle velge den siste... :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Håper hun nye spilter Camilla og Andreas og at hun får en fredning sånn at Camilla ryker.

Skrevet

Klarer ikke helt å se for meg Nina slippe seg løs i noe ubersexy show under miss paradise konkuransene. :fnise:

Etter reklamen å dømme slår alle seg løse...

Åhh.. det hadde vært så moro å se Alina i den konkurransen. Isdronningen være sexy!

Gjest Vazquez
Skrevet

Hun nye jenta hadde en fin kropp. Spent på ansiktet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke Camilla er pen i det hele tatt. Synes faktisk at hun er mindre pen.

Men hun er flink å sminke seg og har store pupper så det holder vel.

• Liker 1
Skrevet

Etter reklamen å dømme slår alle seg løse...

Åhh.. det hadde vært så moro å se Alina i den konkurransen. Isdronningen være sexy!

Jeg synes jeg ser det! Hun hadde kommet ut fullt påkledd og holdt et foredrag om hvorfor hun ikke ville delta.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva har skjedd nå før pausen?

Skrevet

Ho jobber som gogo danser ja! Da bør hun gjøre det bra i miss paradise!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...