Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes dere Camilla er pen? jeg synes hun er litt gjennomsnittlig jeg. Absolutt søt, men ikke mer enn det, eller?

Synes ikke hun er pen i det hele tatt jeg. En helt "average" jente jeg ikke ville sett på to ganger..

Synes forøvrig hun var penere som blondine, enn det oransjeaktige håret hun har inne på PH.

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Synes dere Camilla er pen? jeg synes hun er litt gjennomsnittlig jeg. Absolutt søt, men ikke mer enn det, eller?

Synes ikke hun er noe bombshell nei. Men ser at hun har en viss sjarm, selv om jeg ikke er hennes største fan.

Skrevet

Jeg syns hun absolutt ikke er pen i det hele tatt. Camilla altså.

AnonymBruker
Skrevet

guess who:)

Hehe!

Miguel, Andreas, Tommy, Iselin?, Kristin, Are, Christina?

:)

Skrevet

Jeg synes ikke hun er noe særlig pen nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe!

Miguel, Andreas, Tommy, Iselin?, Kristin, Are, Christina?

:)

korrekt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Oh my god! Der var jo Andreas enda mer lik James van der Beek enn nå. Shit ass!

james-van-der-beek-dawson-636c7.jpg

james-van-der-beek-dawsons-creek-cfeac.jpg

Synes forresten Andreas er innmari kjekk! Har egentlig aldri syntes at Dawson var kjekk, men.

SYKT! De er jo dobbeltgjengere!

367x550.jpg

• Liker 1
Skrevet

Camilla er altfor harry.

PH er et harry program så hun er en perfekt PH-deltaker. Hva forventer du? Rakettforskere? :skravle:

Slikt vil jeg definitivt ikke ha noe av! Forventer nek, naken hud, babyolje, flaue kommentarer og drama! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Det er søndag i dag? Er det ikke?

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Det er søndag i dag? Er det ikke?

Ops, glemte at jeg har viaplay og kan se alt en dag før, sorry :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ops, glemte at jeg har viaplay og kan se alt en dag før, sorry :P

Du glemte jo ikke det, du sa at vi "bare skulle vente". Du ønsket å spoile, og det er dårlig gjort. Ta deg sammen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du glemte jo ikke det, du sa at vi "bare skulle vente". Du ønsket å spoile, og det er dårlig gjort. Ta deg sammen.

ja. helt enig. Ta deg sammen du. Du får IKKE lov å skrive her mer.

haha tuller bare. Det er ikke noe big deal at det ble skrevet her. Uansett følger jo folk med på spoilertråden ;)

• Liker 1
Gjest PinkLeaf
Skrevet

haha tuller bare. Det er ikke noe big deal at det ble skrevet her. Uansett følger jo folk med på spoilertråden ;)

Snakk for deg selv, jeg unngår spoilertråden så mye jeg kan. ;-)

Gjest Armule
Skrevet

Snakk for deg selv, jeg unngår spoilertråden så mye jeg kan. ;-)

Det samme sier jeg! Ikke alle ønsker å vite alt på forhånd, da blir det i alle fall kjedelige greier.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror tvert imot de fleste her ikke følger med på spoilertråden. Jeg har ikke vært innom der én gang, nettopp fordi jeg ikke ønsker å vite på forhånd hva som skal skje. Spoiling er også imot KGs regler.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også spoiling her inne er irriterende. Er jo en egen tråd for det.

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Og for dem som ikke vet hvor spoilertråden er, så ligger linken i en spoiler under her, så ingen trykker på den ved et uhell :)

Min lenke

Gjest Slowpoke
Skrevet

Puh, å være vekke fra denne tråden 1,5 uke gav meg jammen mye å lese nå. Karret meg gjennom 40-50 sider :fnise:

Enig med de som snes det er litt mye med 3 "kjærestepar" der inne. Jeg vil ha mere drama og mindre kliss :sjenert:

Gleder meg til en ny uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...