Sol79 Skrevet 13. april 2012 #3681 Skrevet 13. april 2012 Triana er råpen, det skal hun ha:) Men hun er en ufattelig dårlig programleder! Får helt vondt inni meg når jeg hver dag ser hvordan hun prøver å åle seg igjennom tv-skjermen.. Hun beveger og vrikker seg så mye, virker ikke som om hun klarer å stå i ro. Klarer nesten ikke se på Triana etter parodien i Torsdagskveld fra Nydalen jeg... Enig i at hun er utrolig pen.
challenger Skrevet 13. april 2012 #3682 Skrevet 13. april 2012 Klarer nesten ikke se på Triana etter parodien i Torsdagskveld fra Nydalen jeg... Enig i at hun er utrolig pen. Else gjør jo en knallparodi på Triana, det er jo akkurat som å se henne:p De skulle ha brukt Else som proglamleder istedet 2
Mynona Skrevet 13. april 2012 #3683 Skrevet 13. april 2012 Hørte intervju med Triana før Paradise startet. Og hun var veldig obs på den parodien, og prøvde å ikke være sånn i år. Jeg ser hun har endret litt på måten hun prater. Hun virker litt mer lett og ledig i enkelte av introduksjonene - men jeg gliser så fælt når jeg ser det, siden jeg vet hun jobber så fælt med å ikke vrikke seg gjennom skjermen.
Gjest NozMonster Skrevet 13. april 2012 #3684 Skrevet 13. april 2012 Triana er råpen, det skal hun ha:) Men hun er en ufattelig dårlig programleder! Får helt vondt inni meg når jeg hver dag ser hvordan hun prøver å åle seg igjennom tv-skjermen.. Hun beveger og vrikker seg så mye, virker ikke som om hun klarer å stå i ro. enig i at hun både er råpen og at hun ikke heeeelt egner seg som programleder- jeg synes hun har en merkelig og irriterende "knekk" i nakken ofte! hun virker litt for ivrig noen ganger på en måte, og da kommer denne knekken frem
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3685 Skrevet 13. april 2012 Fy flate så lite sjarmerende Christina er.... 6
Gjest Bobler Skrevet 13. april 2012 #3686 Skrevet 13. april 2012 En liten fugl hvisket til meg at Tommy ble kastet ut av et utested i Tønsberg i helgen samt at Politiet hentet han. 2
challenger Skrevet 13. april 2012 #3688 Skrevet 13. april 2012 Ikke vanlig med flat mage i Norge? Ser mange med flate mager jeg, har det selv uten at jeg trener eller er obs på kostholdet! Hvor er den parodien av Triana? Jeg vil se! Søk etter "Villa Paradise" på youtube så får du se:) Flere episoder av det der.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. april 2012 #3689 Skrevet 14. april 2012 Tråden er rddet for avsporinger. Maria_Marihøne, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3690 Skrevet 14. april 2012 Heldigvis står det bra til med geografikunnskapen! he he http://www.dailymotion.com/video/xq3l5h_paradise-hotel-geografi_shortfilms#from=embediframe 1
pinar Skrevet 15. april 2012 #3692 Skrevet 15. april 2012 Haha! Andreas kan være begeg de to første da. Men ellers er det Tommy, Iselin, Kristin, Are og Christina? 2
Mynona Skrevet 15. april 2012 #3693 Skrevet 15. april 2012 Så på facebook at Camilla har bleket håret. Så nå er hun blondine. Det var snålt... Synes hun kler brunette bedre.
Gjest Armule Skrevet 15. april 2012 #3694 Skrevet 15. april 2012 Så på facebook at Camilla har bleket håret. Så nå er hun blondine. Det var snålt... Synes hun kler brunette bedre. Hun var ultrablond før, i følge bilder på bloggen. Men kan ikke se at hun har bleket det igjen? Synes det ser ut som samme hårfarge som på PH, bare solbleket.
Mynona Skrevet 15. april 2012 #3695 Skrevet 15. april 2012 Hun var ultrablond før, i følge bilder på bloggen. Men kan ikke se at hun har bleket det igjen? Synes det ser ut som samme hårfarge som på PH, bare solbleket. Det var ikke på hennes side - det var en annen som hadde lagt ut bilde av henne på sin side. Hadde jeg visst hvordan man lagde sånn spoilerting - så kunne jeg skrevet det der...
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #3696 Skrevet 15. april 2012 Oh my god! Der var jo Andreas enda mer lik James van der Beek enn nå. Shit ass! Synes forresten Andreas er innmari kjekk! Har egentlig aldri syntes at Dawson var kjekk, men. 1
Vulpes Skrevet 15. april 2012 #3697 Skrevet 15. april 2012 Det var ikke på hennes side - det var en annen som hadde lagt ut bilde av henne på sin side. Hadde jeg visst hvordan man lagde sånn spoilerting - så kunne jeg skrevet det der... Du gjør så her... [spoiler]Her skriver du teksten du vil ha i spoilerboks[/spoiler] Så blir det sånn: Her skriver du teksten du vil ha i spoilerboks
Mynona Skrevet 15. april 2012 #3698 Skrevet 15. april 2012 Aha! Det var jo ikke så vanskelig. Ang Camillas blonde hår: Andreas har lagt ut bilde av "den fine kjærsten sin" med blondt hår på facebook.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #3699 Skrevet 15. april 2012 Synes dere Camilla er pen? jeg synes hun er litt gjennomsnittlig jeg. Absolutt søt, men ikke mer enn det, eller?
Mynona Skrevet 15. april 2012 #3700 Skrevet 15. april 2012 Synes dere Camilla er pen? jeg synes hun er litt gjennomsnittlig jeg. Absolutt søt, men ikke mer enn det, eller? Enig med deg. Helt OK.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå