Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nina, Stian og Iselin her :skravle:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Etter Alina dro, så heier jeg ikke på noen. Jeg vil at noen kan ta å få splitet de sterkeste parene som Dennis og Kristin f.eks

Endret av Lillemeg22
  • Liker 7
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Dennis er bare ekkel, spyr nesten av den lille guttungen med snusleppa, æsj. Håper noen lager litt drama rundt den sjefsgjengen!!

Gjest Vazquez
Skrevet

og jeg tror han er en som kan bryte igjennom og ta valg uten å tenke på gruppen, men mer taktisk og på spillet.

Selvmotsigende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om om hun er bifil og om hva hun har gjort, men jeg vil ikke høre om hennes seksuelle opplevelser når jeg skal underholdes av tv. Det er liksom for mye informasjon, og jeg kan tenke meg Anderas ikke er så gira på at alle skal vite hva hun tidligere har gjort.

Om du ikke vil høre slike ting, er det bare til å trykke på skift kanal eller stenge av kanalen. Om man virkelig ikke ønsker slike detaljer, burde man vel strengt tatt ikke sett på dette i det hele tatt. Regner da ikke med at du ønsker å se de kline, ha sex ol, for det må jo være mye verre enn å høre noen snakke om sexlivet sitt.

Ingen som tvinger noen å se på ph

Er meget stolt over at Kristian valgte å beholde Iselin. Det står stor respekt å gå i mot hele gruppen

Skrevet

For meg er det omvendt :gjeiper:

Synes ikke Tommy er spesielt kjekk, men dialekten er veldig spesiell og sjarmerende :)

Jeg synes han er BÅDE kjekk og har en herlig dialekt(kunne hørt på han prate i timesvis) :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Tommy jeg.

Kristian er sikkert grei han og, men han ser så ekkel ut med t-skjortene som har v-hals ned til navlen omtrent. Bruker virkelig folk sånne t-skjorter?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Tommy jeg.

Kristian er sikkert grei han og, men han ser så ekkel ut med t-skjortene som har v-hals ned til navlen omtrent. Bruker virkelig folk sånne t-skjorter?

Ned til navlen var vel å ta litt hardt i :fnise:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Liker Tommy jeg også. Syns dialekta hans er tøff. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke Tommy. Er ikke noe fan av folk som ikke har egne meninger og som dilter etter de populære som en liten hund. Hadde de andre sagt at Christina er falsk osv, så vedder jeg alt jeg eier på at han hadde sagt akkurat det samme. Svakt.

• Liker 4
Skrevet

Det virket jo egentlig som at Dennis ville at Kristian skulle velge Iselin, ikke Alina..?

AnonymBruker
Skrevet

Christina er så sykt irriterende! stemmen hennes skjærer i ørene mine, og hun er så slaskete og ekkel! tenk å tisse på en person! uff og fysj s¨å kvalmt!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke Tommy. Er ikke noe fan av folk som ikke har egne meninger og som dilter etter de populære som en liten hund. Hadde de andre sagt at Christina er falsk osv, så vedder jeg alt jeg eier på at han hadde sagt akkurat det samme. Svakt.

Ja. Jeg tror også det vil være kjipt for Tommy å stå med Christina etterhvert. Tror han hadde hatt det bedre med Alina, selv om hun kanskje ikke er så "lættis".

Tipper Kristin & co heller vil ha Christina der, siden Christina er en som dilter etter og jatter, enn Iselin og Alina som våger å stå imot.

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Christina ser ut som en liten gris med små, tettsittende øyne, oppstoppernese og en chubby, utrent kropp :popcorn:

Den var unødvendig.

Jeg driter i hvordan deltakerne ser ut, bare de er underholdende. Akkurat nå synes jeg de er en kjedelig gjeng. Tre kjærestepar, et gørrkjedelig stabilt ikke-kjærestepar, ei sjuskete gneldrekjerring, ei sutrete blondine og en ekkel Tromsøværing. Savner Alina! Hvem skal de baksnakke nå da? :gjeiper:

Neste gang guttene står i fare håper jeg Kristian ryker rett ut. Og så håper jeg at flere nykommere får fredning og kan splitte et av de sterkeste parene (helst Dennis og Kristin) så den ene ryker ut. Da hadde det blitt action! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Kan det ikke bli litt tvister eller drama med Kristin og Dennis snart? De har jo ikke opplevd noe motgang der inne i hele tatt, de står trygt og seiler bare gjennom spillet som de "sjefene" de er..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Elsket da Triana spurte Kristin om hun hadde mye makt osv., det var digg å se hvordan hun og Dennis reagerte. :D

Dessuten er Triana helt klart den vakreste av de som har vært med på Paradise Hotel.

• Liker 2
Skrevet

Akkurat nå "heier" jeg på Kristian og Iselin!

Syns Dennis og Kristin har hatt det alt for lett. Og de styrer for mye. Syns det er bra når folk velger etter hvem de vil stå med, og ikke hva resten av gruppen vil. Snork!

• Liker 1
Skrevet

Elsket da Triana spurte Kristin om hun hadde mye makt osv., det var digg å se hvordan hun og Dennis reagerte. :D

Dessuten er Triana helt klart den vakreste av de som har vært med på Paradise Hotel.

Triana er råpen, det skal hun ha:) Men hun er en ufattelig dårlig programleder! Får helt vondt inni meg når jeg hver dag ser hvordan hun prøver å åle seg igjennom tv-skjermen.. Hun beveger og vrikker seg så mye, virker ikke som om hun klarer å stå i ro.

• Liker 3
Skrevet

Nei nå håper jeg på flere twister til uka altså slik at de må spille spillet litt. Enig i at Dennis og Kristin har hatt det veldig lett der inne til nå. Håper det kommer inn noen nye som faktisk tør å splite de sterkeste parene og som ikke bare gjør som sjefene ber de om å gjøre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...