AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3641 Skrevet 13. april 2012 Jeg forstår ikke enkeltes behov for å si så stygge ting om utseende til deltakerne. Oppførsel og klesstil er jeg med på men..... Dere som lirer av dere de styggeste tingene,er dere veldig unge? 4
Sarafina Skrevet 13. april 2012 #3642 Skrevet 13. april 2012 (endret) Mange av jentene der inne var nok sjalu på Alina. Hun er jo den peneste der inne. Enig! Det er hun virkelig, hun er knockout-vakker mens de andre er søte, men ikke "stunning". I tillegg fremstår hun som både oppegående og hyggelig synes jeg, og ikke falsk i det hele tatt. Forstod aldri helt hvorfor de andre der inne syntes det... Synes kanskje hun var litt treg i begynnelsen med det "her går grensa i senga" før guttene i det hele tatt hadde rukket å si noe særlig eller være innpåslitne (såvidt vi seere vet da). jeg håper virkelig at Alina leser dette, fikk rett og slett vondt når jeg leste artikkelen om henne på seoghør. Skjønner godt at hun ikke ser på tv'n.. Enig! Det håper jeg også! Hun har ikke dummet seg ut på tv i det hele tatt! Tror vi er mange som har heiet på henne hele tiden (det har ihvertfall jeg), og synes det blir mer kjipt å se på nå som hun har gått ut. Hadde vært kult om hun ble sendt inn igjen, men tviler egentlig på det. Go Alina! EDIT: Jeg sendte en melding til Alina på Facebook (kjenner henne ikke, så jeg håper jeg fant riktig Alina) og skrev at vi her inne håper at hun leser dette. Føler meg litt som en stalker nå, hehehe. Endret 13. april 2012 av Sarafina 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3643 Skrevet 13. april 2012 hehe jeg fant henne på facebook en gang (for moros skyld) tror hun heter alina nicole der eller noe
Gjesten Skrevet 13. april 2012 #3644 Skrevet 13. april 2012 Håper Camilla ryker neste uke. Alt dette love dritet mellom hun og Andreas irriterer meg. Da MÅ Andreas ryke sammen med henne, for jeg orker ikke en uke til med hans sutring. har camilla silikon pupper? Definitivt. Kjøpt i Sverige. Alina: - Jeg har ikke noe vondt imot Kristian som sendte meg hjem, han gjorde bare et valg. Men Andreas har skuffet meg etter hvert som jeg har fått vite det han har sagt om meg bak min rygg, blant annet at jeg ikke var til å stole på. Jeg snakket aldri dritt om noen der inne og synes det er utrolig det de sier om meg. STAKKARS! DRITT FOLK DER INNE ALTSÅ! Det er jo sant, hun har ALDRI baksnakket noen! Altså, hun har kanskje ikke sagt noe stygt om noen i den snakkeboksen, men hun har jo løyet folk opp i trynet og blitt tatt for det flere ganger, så det er helt legitimt å føle at hun ikke er til å stole på. Hun forbedret seg MYE mot slutten, og det så de andre deltakerne og, men hun løy jo så det stod etter på begynnelsen, og da mistet hun jo folks tillit. EDIT: Jeg sendte en melding til Alina på Facebook (kjenner henne ikke, så jeg håper jeg fant riktig Alina) og skrev at vi her inne håper at hun leser dette. Føler meg litt som en stalker nå, hehehe. Var det noe lurt da? Det ble sagt ganske mye stygt om henne i begynnelsen av denne tråden.
Sarafina Skrevet 13. april 2012 #3645 Skrevet 13. april 2012 Var det noe lurt da? Det ble sagt ganske mye stygt om henne i begynnelsen av denne tråden. Ok, i farten husket jeg ikke hva som ble sagt i begynnelsen av tråden jeg. Mye å lese gjennom... Var litt i tvil om jeg skulle sende den, enig med deg der. Men jeg tror mange setter pris på tilbakemeldinger fra publikum, jeg. Såvidt jeg husker er det blitt sagt mye pent om henne i denne tråden også. 1
Gjesten Skrevet 13. april 2012 #3646 Skrevet 13. april 2012 Ok, i farten husket jeg ikke hva som ble sagt i begynnelsen av tråden jeg. Mye å lese gjennom... Var litt i tvil om jeg skulle sende den, enig med deg der. Men jeg tror mange setter pris på tilbakemeldinger fra publikum, jeg. Såvidt jeg husker er det blitt sagt mye pent om henne i denne tråden også. Det har det Men i alle fall de første 100 sidene er stort sett stygge ting med en del innslag om at hun er pen.
Gjest Linda sofie Skrevet 13. april 2012 #3647 Skrevet 13. april 2012 (endret) Skjønner godt at jentene var sjalue på Alina. Hun er jo kjempe pen og slår alle de andre jentene på hotelelt langt ned i støvlene Flott kropp har hun å. Akkurat nå heier jeg kun på kristian. Han er den jeg liker best der inne. jeg begynner egentlig å bli lei alle fra startcastet. Blir deilig å få inn en ny jente til mandag. Håper hun kan lage litt drama og action. Endret 13. april 2012 av Linda sofie 2
Sarafina Skrevet 13. april 2012 #3648 Skrevet 13. april 2012 Skjønner godt at jentene var sjalue på Alina. Hun er jo kjempe pen og slår alle de andre jentene på hotelelt langt ned i støvlene Flott kropp har hun å. Akkurat nå heier jeg kun på kristian. Han er den jeg liker best der inne. jeg begynner egentlig å bli lei alle fra startcastet. Blir deilig å få inn en ny jente til mandag. Håper hun kan lage litt drama og action. Og der kom det enda mer positivt om Alina Enig med deg. Kristian virker kjempeålreit. Det står respekt av at han valgte Iselin, til tross for press fra de andre. Deilig å se at ikke alle dilter etter hva Kristin og Dennis ønsker. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3649 Skrevet 13. april 2012 Og der kom det enda mer positivt om Alina Enig med deg. Kristian virker kjempeålreit. Det står respekt av at han valgte Iselin, til tross for press fra de andre. Deilig å se at ikke alle dilter etter hva Kristin og Dennis ønsker. Det beste er jo å si at hun må lese de siste sidene i denne tråden. Det står jo en del stygge ting om henne i begynnelsen av tråden.
Gjest Vazquez Skrevet 13. april 2012 #3650 Skrevet 13. april 2012 (endret) Navnet er Alina Lapteva. .....men hun heter visst Alina Nicole på Facebook. Endret 13. april 2012 av Vazquez 1
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #3651 Skrevet 13. april 2012 Navnet er Alina Lapteva. .....men hun heter visst Alina Nicole på Facebook. Jeg og Alina har to felles venner! :gjeiper: 1
SoftKitty Skrevet 13. april 2012 #3652 Skrevet 13. april 2012 Noe som irriterende med Christina er måten hun snakker på i "snakkeboksen" som dere sier, hun har hodet lent bakover og blunker hele tiden.. hun ser jo ikke helt god ut. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3653 Skrevet 13. april 2012 Definitivt. Kjøpt i Sverige. Haha, kan du virkelig se at de er kjøpt i Sverige? Enn Alina, er de ekte?
Gjest Vazquez Skrevet 13. april 2012 #3654 Skrevet 13. april 2012 Camilla har selv sagt at hun ved hjelp av en innsamlingsaksjon på Facebook (LOL) har fått penger til å kjøpe nye pupper i Sverige. Jeg og Alina har 25 felles venner. Haha!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3655 Skrevet 13. april 2012 Camilla har selv sagt at hun ved hjelp av en innsamlingsaksjon på Facebook (LOL) har fått penger til å kjøpe nye pupper i Sverige. Jeg og Alina har 25 felles venner. Haha! er silikon billigere i Sverige?
Mynona Skrevet 13. april 2012 #3656 Skrevet 13. april 2012 Jeg og Alina har to felles venner! :gjeiper: Måtte sjekke alle deltakerne (som jeg kom på i farten), og jeg hadde ingen felles venner med noen av de. Heldigvis. Men litt rart, for en av de har gått på skole på hjemstedet mitt, så jeg burde ha noen lillesøsken av mine venner til felles med en av de..
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3657 Skrevet 13. april 2012 Skjønner ikke hva folk har i mot Kristian. Jeg synes han er ganske reflektert, og jeg tror han er en som kan bryte igjennom og ta valg uten å tenke på gruppen, men mer taktisk og på spillet. Som å få ut en av de som blir sett på som sterke spillere. Han er ikke der for å bade og sole seg, og det ser ut som om han ønsker å spille spillet og ikke dilte etter gruppen som en hund. Virker som om han har et godt overblikk over hva som skjer der inne også, han får med seg ting og klarer å legge frem en plan. Føler det som om Kristin, Dennis, Andrea og Camilla er "bossene" på hotellet. De kan liksom prate dritt om alle i hytt og pine uten konsekvenser, men om de får vite at det har blitt kommet med en negativ replikk rettet mot dem fyrer kanonen løs og personen er både dum og falsk. Tommy er bikkja dems og adlyder hvert minste ord. Heia Kristian! Og håper Iselin får sjangsen til å vise seg litt frem etterhvert, kanskje ta et valg som viser at hun er taktisk sterk og står i mot gruppepress eller what so ever. Hater den konstante "Jeg må gjøre som gruppen sier hvis ikke blir jeg hatet"-innstillingen. 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3658 Skrevet 13. april 2012 Ok, i farten husket jeg ikke hva som ble sagt i begynnelsen av tråden jeg. Mye å lese gjennom... Var litt i tvil om jeg skulle sende den, enig med deg der. Men jeg tror mange setter pris på tilbakemeldinger fra publikum, jeg. Såvidt jeg husker er det blitt sagt mye pent om henne i denne tråden også. Jeg er ganske så sikker på at samtlige deltakere har lest her fra starten av. Var også en som sa tidlig i tråden at Iselin visstnok har bruker på KG. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 13. april 2012 #3659 Skrevet 13. april 2012 Skjønner ikke hva folk har i mot Kristian. Jeg synes han er ganske reflektert, og jeg tror han er en som kan bryte igjennom og ta valg uten å tenke på gruppen, men mer taktisk og på spillet. Som å få ut en av de som blir sett på som sterke spillere. Han er ikke der for å bade og sole seg, og det ser ut som om han ønsker å spille spillet og ikke dilte etter gruppen som en hund. Virker som om han har et godt overblikk over hva som skjer der inne også, han får med seg ting og klarer å legge frem en plan. Føler det som om Kristin, Dennis, Andrea og Camilla er "bossene" på hotellet. De kan liksom prate dritt om alle i hytt og pine uten konsekvenser, men om de får vite at det har blitt kommet med en negativ replikk rettet mot dem fyrer kanonen løs og personen er både dum og falsk. Tommy er bikkja dems og adlyder hvert minste ord. Heia Kristian! Og håper Iselin får sjangsen til å vise seg litt frem etterhvert, kanskje ta et valg som viser at hun er taktisk sterk og står i mot gruppepress eller what so ever. Hater den konstante "Jeg må gjøre som gruppen sier hvis ikke blir jeg hatet"-innstillingen. Kristian er helt klart min favoritt. Jeg liker de som tør å gå imot flertallet og som har egne meninger. Å det du sier om Kristin, Dennis, Camilla og Andreas er jo helt sant. Virker som at de som har vært med fra begynnelsen tror de er kongen på haugen og kan gjøre som de vil.
Mynona Skrevet 13. april 2012 #3660 Skrevet 13. april 2012 Har ikke fått med meg at folk ikke liker Kristian jeg mulig jeg er glemsk! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå