halu Skrevet 13. april 2012 #3621 Skrevet 13. april 2012 Og jeg HATER tenna til Tommy assa! Hater de virkelig! For utseendemessige ting er virkelig noe å hate! Hater det "skeive smilet til Camilla" også.... Not. Men tenna til Tommy er vaffal helt tragiske! Han trenger regulering ass! Og hårbåndet til Kristin, fy faen assa! Men er det noen som har lagt merke til hvor feit Stian er daaaa? ÆSJ! Og det sleske smilet hans? Fy faan! Og hvor mange ganger har vi ikke fått se rørleggersprekken hans nå? Sikkert 10 ganger! Men det er jo nesten litt verre at Camilla hadde på seg svart truse under den hvite kjolen.......uffameiii. for det første er ikke stian feit, å for det andre så hadde ikke camilla svart truse på.. Det var det svarte båndet hvor mikrofontingen er festet på.. 1
Bohemia Skrevet 13. april 2012 #3622 Skrevet 13. april 2012 for det første er ikke stian feit, å for det andre så hadde ikke camilla svart truse på.. Det var det svarte båndet hvor mikrofontingen er festet på.. Care
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3623 Skrevet 13. april 2012 Takler ikke tryne på Christina, grusom kjerring! Alt som kommer ut av den harry kjeften er irriterende 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3624 Skrevet 13. april 2012 Christina ser ut som en liten gris med små, tettsittende øyne, oppstoppernese og en chubby, utrent kropp 13
Mynona Skrevet 13. april 2012 #3625 Skrevet 13. april 2012 Hehe, jeg og vennene mine snakket om dette da vi så episoden. Det så ut som hun gikk walk of shame - med skoa fra kvelden før, håret satt opp i en bustete hale og en skjorte hun fant på gulvet ved siden sengen la merke til det jeg og. Alle de andre doller seg opp i fine kjoler og bruker sikkert 2 timer på hår og sminke, så hun kunne vel ha gredd seg hvertfall. 1
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #3626 Skrevet 13. april 2012 la merke til det jeg og. Alle de andre doller seg opp i fine kjoler og bruker sikkert 2 timer på hår og sminke, så hun kunne vel ha gredd seg hvertfall. Hun hadde i det minste fine sko! :gjeiper:
Sarafina Skrevet 13. april 2012 #3627 Skrevet 13. april 2012 (endret) Tommy - for en idiot! Det er jo han som har sviktet i dette tilfellet. Alina var jo partneren hans, også svikter han henne til fordel for Christina...! Usj, for en fyr med null egne meninger, jo. Kristin snakket om at hun ville ha Alina der - men kun på bekostning av Iselin, fikk jeg inntrykk av. Det er jo gutta som skal velge - det er jo ikke akkurat sånn at Kristin (og Dennis etc.) kan bestemme hvem 1 som skal ut, og hvem 2 som får bli. Kvalmt! Når det er sagt, synes jeg det var sympatisk av Kristin å si at Alina er helt super. Og det har jeg også fått inntrykk av at hun er. Fatter ikke alt det de andre sier om at hun er så falsk (men de ser jo hverandre 24/7, det skal sies). Kan jo hende Alina var ganske mutt overfor Tommy, ikke vet jeg. Noen andre som har lagt merke til at Iselin er blitt mer veltalende i det siste? Hun brukte jo uttrykk som "til en viss grad", "jeg er fullt klar over at andre her har jobbet for å få meg ut", etc. Synes hun virker sterk og det virker som hun taklet det med Are på en bra måte. Iselin og Alina burde blitt! Fra seerne/produksjonens ståsted er jo de to mye mer interessante "karakterer", og de passer på PH. Den blonde bimboen og den eksotiske isprinsessen. Alina er utrolig pen! Hun minner om Angelina Jolie. Mens Christina er verken pen eller underholdende, og virker nesten litt slem synes jeg... (når dette er sagt, synes jeg nesten synd på henne dersom hun leser forumene... hun virker ikke særlig populær blant oss seere). PS. Kristian Rene har jeg også fått mer og mer sansen for. Han virker som en sympatisk og bra kar. Endelig en som har egne meninger. Synes han gjorde et riktig valg pga. han hadde lovt Iselin, selv om jeg hadde håpet at Alina fikk bli. Endret 13. april 2012 av Sarafina 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3628 Skrevet 13. april 2012 Noen andre som har lagt merke til at Iselin er blitt mer veltalende i det siste? Hun brukte jo uttrykk som "til en viss grad", "jeg er fullt klar over at andre her har jobbet for å få meg ut", etc. Synes hun virker sterk og det virker som hun taklet det med Are på en bra måte. Jeg synes egentlig det bare er trist, for det viser hvordan hun gir alle sine 180 % til en gutt når hun er med ham, driter i alt annet og mister seg selv og sikkert venninner også. Og det at hun er sterkere uten gutter betyr svært lite når hun hadde kommet hoppende med en gang Are hadde knipset.
Gjest Linda sofie Skrevet 13. april 2012 #3629 Skrevet 13. april 2012 Jeg liker ikke Tommy. Han har ikke egne meninger i det hele tatt. Det var ikke så lenge siden han ikke kunne fodra Alina også nå liker han henne plutselig? Han er akkurat som Christina. Som bare dilter etter de andre og er enig med hva flertallet sier. Jeg liker Kristian jeg. Han virker som en ordentlig fyr og han er en av de få som har egne meninger. Tøft gjort av han å velge Iselin selv om alle ville ha Alina der. Nina og Stian er jo gørr kjedelige da. Hvertfall Nina. Skjønner ikke hva hun gjør på ph en gang når hun er så kjedelig og lager null underholdning. Håper Camilla ryker neste uke. Alt dette love dritet mellom hun og Andreas irriterer meg. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3630 Skrevet 13. april 2012 Care Hva gjør du i denne tråden egentlig når du ikke har noe bra å komme med?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3631 Skrevet 13. april 2012 Jeg synes at det er veldig kult at det er litt romantikk og 3 par på PH, jeg! Det er jo litt spennende å se på. Litt gøy å se Nina slippe løs. Hun lager null underholdning ellers, som noen av dere påpeker... men Tommy, da... uff dårlig smak. Ellers synes jeg Camilla er litt tacky... helt ok og opptil hver enkelt at man er bifil, har hattt trekant osv., men synes det blir litt dumt å snakke om det på tv, som om hun er stolt av det eller noe... Noe av det mest spennende med PH er sosiale relasjoner, psykologi synes jeg. Ta Kristin for eksempel, den mest populære jenta der inne. Hun minner meg om de jentene som var populære da jeg gikk på skolen. Først og fremst fordi hun er trygg på seg selv og en ledertype, hun er utadvendt og sosial, og den som alle kommer til når de lurer på noe. Det viser at utseendet ikke teller så mye for gutta heller. Alina er jo kjempepen, mye penere enn Kristin (selv om hun også er sjarmerende), men likevel er hun blant de mest upopulære der inne. 3
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #3632 Skrevet 13. april 2012 Camilla har vel ikke snakket så veldig mye om sexvanene sine, men man merker jo helt klart at hun tror hun er så mye bedre enn Andreas i senga, før de faktisk har hatt sex. Også kan man jo tenke seg om denne erfaringen hennes egentlig er så bra. Hun kunne jo ikke kysse engang. Man skyver ikke tunga langt baki halsen på den andre hele tiden under kyssing! Også synes jeg håret hennes er grusomt til å jobbe som frisør!! Jeg liker henne virkelig ikke. Til og med Christina er bedre, selv om jeg ikke liker henne heller. 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3633 Skrevet 13. april 2012 Ellers synes jeg Camilla er litt tacky... helt ok og opptil hver enkelt at man er bifil, har hattt trekant osv., men synes det blir litt dumt å snakke om det på tv, som om hun er stolt av det eller noe... Er det tacky å være bifil? Å snakke om at man er det, er vel ikke noe annerledes enn å snakke om at man er hetero? Er enig i at hun la ut for mye om sexlivet, men akkurat seksuell legning er vel ikke noe å skamme seg over. 2
Strange Doll Skrevet 13. april 2012 #3634 Skrevet 13. april 2012 Er det tacky å være bifil? Å snakke om at man er det, er vel ikke noe annerledes enn å snakke om at man er hetero? Er enig i at hun la ut for mye om sexlivet, men akkurat seksuell legning er vel ikke noe å skamme seg over. Jeg bryr meg ikke om om hun er bifil og om hva hun har gjort, men jeg vil ikke høre om hennes seksuelle opplevelser når jeg skal underholdes av tv. Det er liksom for mye informasjon, og jeg kan tenke meg Anderas ikke er så gira på at alle skal vite hva hun tidligere har gjort. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3636 Skrevet 13. april 2012 Alina: - Jeg har ikke noe vondt imot Kristian som sendte meg hjem, han gjorde bare et valg. Men Andreas har skuffet meg etter hvert som jeg har fått vite det han har sagt om meg bak min rygg, blant annet at jeg ikke var til å stole på. Jeg snakket aldri dritt om noen der inne og synes det er utrolig det de sier om meg. STAKKARS! DRITT FOLK DER INNE ALTSÅ! Det er jo sant, hun har ALDRI baksnakket noen! 8
Curlyme Skrevet 13. april 2012 #3637 Skrevet 13. april 2012 Mange av jentene der inne var nok sjalu på Alina. Hun er jo den peneste der inne. 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3638 Skrevet 13. april 2012 Takler ikke tryne på Christina, grusom kjerring! Alt som kommer ut av den harry kjeften er irriterende Synes dette var Harry også,jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3639 Skrevet 13. april 2012 Mange av jentene der inne var nok sjalu på Alina. Hun er jo den peneste der inne. helt enig! Russiske jenter er så vakre hehe jeg håper virkelig at Alina leser dette, fikk rett og slett vondt når jeg leste artikkelen om henne på seoghør. Skjønner godt at hun ikke ser på tv'n.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3640 Skrevet 13. april 2012 Jeg er enig i at Christina ligner på en gris, kult at det er flere som ser det. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå