Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Også pisser man bare ikke på en annen person. Det er galt, barnslig og utrolig respektløst. Enda verre er det når hun står der og ler av det hele. Sier mye om hun.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Sunshine23
Skrevet

Virkr nesten som Alina vil stille seg bak Tommy i kveld. Da er hun dum for Tommy har jo sagt han vil stå med Kristina.

Gjest HunterLady
Skrevet

jeg tror også alina ryker i kveld, og hvis det viser seg at det er iselin som ryker, så tror jeg hun kommer inn igjen. hun har jo faktisk på en måte blitt "varemerke" til paradise i år synes jeg :ler:

Tror overhodet ikke Iselin kommer inn igjen. De andre ser jo ikke på henne som noe trussel. Mer sannsynlig at Alina kommer inn igjen dersom hun ryker. Tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte Christina bedre da hun var "kristen", håper hun ryker ut i kveld. Så jævli irriterende jente, stemmen og alt liksom. :filer:

Haha helt enig med deg! Hun er så... blah!

Iselin er garantert tilbake på hotellet senere hvis hun ryker i dag!! Som en sa over her, hun er jo på en måte stempla Paradise i år.. heh

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Haha helt enig med deg! Hun er så... blah!

Iselin er garantert tilbake på hotellet senere hvis hun ryker i dag!! Som en sa over her, hun er jo på en måte stempla Paradise i år.. heh

ja, det var det meg som skrev.

men jeg er ikke "like sikker" som deg da, jeg bare tenker at det er godt mulig at det skjer.

men hunterlady er uenig med oss.. men tiden vil jo vise :)

noen som vet hvilken dato finalen er?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

heheeee, jeg synes ingen av deltakerne i år utmerker seg som spesielt særlig gode dansere akkuratt :skratte:

Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg om ikke vet hva å shocke er?

Skrevet

kvele

Gjest Elihol
Skrevet

Choke. Kvele.

AnonymBruker
Skrevet

A. Nettopp. Takk!

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

.

Endret av NozMonster
Skrevet

Camilla er så harry! Hvem sier så mye om sexlivet sitt på tv?

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Choke. Kvele.

Tror de mente deepthroating.

bli kvalt mens man deepthroter da :fnise:

Skrevet

Tommy endrer mening ofte! ikke lenge siden han ikke tålte Alina...

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Tror de mente deepthroating.

Nei, det var nok kveling det var snakk om :)

• Liker 2
Skrevet

Tommy endrer ikke mening. Han har ingen egen mening. Han sier bare det han tror flertallet vil like best.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

uff.. camilla er litt tacky!

Skrevet

Jaja, det gjenstår å se nå da.. Kommer vel en reklamepause før Alina skal gå uansett!

Synes virkelig ikke rosa leppestift er pent altså. Men jeg er ikke noen sminkeguru!

• Liker 1
Skrevet

Når noen spør om du syns du kontrollerer spillet, og du svarer med å si at du har det fint... da er svaret er JA!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...