Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tommy er kjekk, men bonde dialekta hans trekker ned. Liker ikke dialekta hans i det hele tatt. Turn off.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tommy er kjekk, men bonde dialekta hans trekker ned. Liker ikke dialekta hans i det hele tatt. Turn off.

For meg er det omvendt :gjeiper:

Synes ikke Tommy er spesielt kjekk, men dialekten er veldig spesiell og sjarmerende :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Alina ryker idag, skal jeg slutte å se på paradise!!!!!!!!!!!

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker heller at hvis Christina ikke ryker, så skal jeg slutte å se på! (men paradise er for avhengighetsskapende, så jeg skrur vel over til tv3 pp mandag uansett)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Særlig! :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

....

For meg er det omvendt :gjeiper:

Synes ikke Tommy er spesielt kjekk, men dialekten er veldig spesiell og sjarmerende :)

...det var akkuratt det jeg også skulle skrive jo! :fnise:

:5:

AnonymBruker
Skrevet

...Han kan jo ha hatt bursdag siden ting gikk på tv? De er jo tross alt mennesker, de har nok bursdager de også av og til :fnise:

haha, faktisk fått med meg det :fnise:

MEN tror det var snakk om hva han ER. Tenkte det var nå :gjeiper:

Uansett, ingen big greie det her :)

Gjest Survival
Skrevet

På grunn av at PH-uka stopper på torsdag, tar jeg alltid helg mentalt sett på torsdager. Det er dumt siden det er fult opp med studier og jobb på fredag... :sjenert:

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Enig - og jeg har kun forelesninger på fredager.. Håpløse greier :fnise:

Gjest Chloè
Skrevet

Nå må dere fortelle mer om Tommy! For han virker jo som VERDENS SNILLESTE?! Æhh, jeg nekter å tro noe annet!

Å Camilla.. mer harry dame skal du lete lenge etter. Den bikinien/badedrakta, hva F er det for no

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Den ligger alt på viaplay.. Der får man forhåndsvisning på alle episoder, og man får en måned gratis. Man bestiller for kr. 0, og avbryter deretter abonnementet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis Alina og Iselin begge står bak Kristian, så lurer jeg på hvem han velger. Har ingen anelse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil at Tommy skal kose med MEG :sur:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Alina og Iselin begge står bak Kristian, så lurer jeg på hvem han velger. Har ingen anelse.

Det jeg tror skjer i kveldens episode er at både Alina og Iselin stiller seg bak Kristian og Iselin blir valgt. Alina ryker da ut. Det er det JEG tror.

PS! Okey, kanskje ikke Iselin er så flink til å sminke øya hver gang, men har sett en-to ganger der hun faktisk fikk det til! :)

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg tror også alina ryker i kveld, og hvis det viser seg at det er iselin som ryker, så tror jeg hun kommer inn igjen. hun har jo faktisk på en måte blitt "varemerke" til paradise i år synes jeg :ler:

Skrevet

Er Christina veldig smal over øynene? At mellomrommet mellom øynene er veldig lite?

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte Christina bedre da hun var "kristen", håper hun ryker ut i kveld. Så jævli irriterende jente, stemmen og alt liksom. :filer:

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...