Chloe- Skrevet 12. april 2012 #3501 Skrevet 12. april 2012 Kanskje tv3 har valgt med vilje å ikke fokusere så mye på det, nettopp fordi det er unormalt og en smule "over the line". Vet ikke jeg, men synes dette var veldig sært og bare ha litt om, også er det liksom glemt. Nei, de viste ikke selve tissingen, men hun sa det jo selv. Og at Kristian-René tydeligvis ikke husket det selv, derfor skulle ikke hun si noe om det heller. Enig at det var sært å ha litt om historien. En smakebit liksom? Nei, haha, huff. Blir (litt) som da de tydeligvis strøk en "kjenner du partneren din-konkurranse", men lot andreas nevne den for et par episoder tilbake. Bare EKLERE da.
Gjest NozMonster Skrevet 12. april 2012 #3502 Skrevet 12. april 2012 Er det bare meg som syns det virka som at Nina lå og sov mens Tommy strøk henne på lårene og rumpa? Sinnsykt creepy. jeg tenkte ikke på det på den måten der jeg.. synes det heller så ut som at nina bare lå å slappet av å nøt det å bli stryket på.. 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3503 Skrevet 12. april 2012 Hvis man ser ordentlig på bildet av Iselin uten sminke, så blir hun penere og penere. Haha, altså se på leppene hennes for eksempel. De virker veldig fyldige på det bildet og jeg som alltid har tenkt "hun har tynne lepper!" men det er jo sminken som gjør at hun får tynne lepper... hun er rett og slett mye penere uten all den sminka, og så bruker hun helt feil foundation! Syns hun er ganske flink å sminke øynene og øyenbryna, men ansiktet burde hun endre litt på. Om hun bare kunne få høre dette av flere av oss.. Om hun ikke allerede gjør det da, men likevel fortsetter å "oversminke" seg. Syns Christina bare kan ryke ut. Makan til slæsk og ekkel jente.. Snakker som en gutt og går i svære skjorter og så ikke minst TISSER hun på andre deltakere.Eller mer nøyaktig sagt, så TISSA hun på Kristian Renè.YUK?! Håper Stian vinner hele driten!!! Stian og Iselin kanskje :D De kunne blitt et par etter hvert... Haha! Hadde vært kult da. 10
Vulpes Skrevet 12. april 2012 #3504 Skrevet 12. april 2012 (endret) Jeg synes Iselin så helt fin ut uten sminke, jeg tror en del av disse sterke reaksjonene kun er fordi vi er så vant til å se henne med ti lag gul sparkel. Men se for dere henne med det sminkeløse ansiktet som grunnlag, og så kun et tynt lag naturlig sminke. Samt litt mer naturlig hår og klær. Jeg tror hun hadde blitt kjempefin Det er dessuten ikke alt for uvanlig å ha lys hud med mange fregner når man er naturlig rødhåret. Angående det med Tommy og Nina og strykinga lurte jeg litt på det selv, men om man tenker seg litt om er det vel mest naturlig å anta at strykingen begynte før hun ev. sovnet, slik at hun faktisk var med på det selv. Forresten, Christina... Å tisse på do med andre i rommet i fylla er helt OK. Å tisse på noen derimot? Ikke OK! I alle dager Jeg tror dessuten du har misforstått hva uttrykket "å ta en for laget" betyr. For nei, du tok ingenting for laget ved å tisse på en av de andre deltakerne :gjeiper: Endret 12. april 2012 av Tonje!
Gjest k(a)os Skrevet 12. april 2012 #3505 Skrevet 12. april 2012 Forresten, Christina... Å tisse på do med andre i rommet i fylla er helt OK. Å tisse på noen derimot? Ikke OK! I alle dager Jeg tror dessuten du har misforstått hva uttrykket "å ta en for laget" betyr. For nei, du tok ingenting for laget ved å tisse på en av de andre deltakerne :gjeiper: Haha, jeg lo høyt når hun sa "ta en for laget", herregud noe så ekkelt! 1
Gjest Armule Skrevet 12. april 2012 #3506 Skrevet 12. april 2012 Ifølge Iselin selv er hun ikke naturlig rødhåret, men hadde farget håret rødt i en periode.
Gjest HunterLady Skrevet 12. april 2012 #3507 Skrevet 12. april 2012 Ifølge Iselin selv er hun ikke naturlig rødhåret, men hadde farget håret rødt i en periode. Ja, as if!! Men hun synes vel det er flaut av en eller annen grunn. Synes hun skulle fått litt bedre selvtillit! 1
Mynona Skrevet 12. april 2012 #3508 Skrevet 12. april 2012 Det er tydelig at Iselin har kjempedårlig selvtillitt. Måten hun oppførte seg i forhold til Are, hvor redd hun var for at det skulle komme inn en blond jente så hun skulle miste han, prøver å dekke over fregnene så ingen skal se de. Den overdrevne "jeg er blond og dum"-oppførselen med tihi for hver setning. Hun klarer ikke å forholde seg til "de kule" på hotellet osv. Håper hun en dag skjønnet at hun er flott som hun er, og at hun ikke trenger å late som hun er noe annet enn det hun er for å passe inn el. Synes synd på henne, og kan til dels kjenne meg igjen i hvordan jeg følte det for mange år siden. 8
Gjest PinkLeaf Skrevet 12. april 2012 #3509 Skrevet 12. april 2012 Jeg er så enig med dere. Jeg har gått fra å mislike Iselin fordi hun var irriterende til å forstå hva som kan ligge bak. Nå håper jeg at hun får bedre selvfølelse til å vite at hun er bra nok i seg selv, og ikke trenger å skjule seg bak falske tihi'er, extensions og foundationsparkel. Jeg syns hun var flott uten så mye sminke (som på bildet som ble lagt i tråden her om dagen). Jeg håper hun snubler inn og leser noen av innleggene her (ikke de slemme selvfølgelig), bare for å se at hun sannsynligvis egentlig er ganske fantastisk. Sånn uten at jeg kjenner henne. 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3510 Skrevet 12. april 2012 Jeg synes også Iselin var nydelig usminket. Men den bikini/badedrakten til Camilla, herregud! Med den svarte strengen opp, hva er det for noe? Det grusomme synet ødela mye av den romantiske daten, synes jeg. Sammen med det at Andreas fortalte hvordan det kjentes å kysse henne 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3511 Skrevet 12. april 2012 Hvis Christina pisset på han René-fyren, synes jeg de burde vist det. Det er kanskje drøyt, men de viser jo at folk har sex og ereksjoner hele tiden, det er vel ikke verre? Så kunne vi virkelig sett hvilken avskyelig person hun Christina er. Har på følelsen av at hun blir klippet mye, skjønner ikke hvorfor Kristin og de vil ha henne der! 2
Gjest Stronger Skrevet 12. april 2012 #3512 Skrevet 12. april 2012 (endret) Postet i feil tråd!! Se bort fra denne posten Endret 12. april 2012 av Stronger
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3513 Skrevet 12. april 2012 Postet i feil tråd!! Se bort fra denne posten
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3514 Skrevet 12. april 2012 Fant ikke innlegget der en skrev stian var 29 så bestemt til en annen. Står i alle fall i følge bloggen hans selv at han er 30..
Gjesten Skrevet 12. april 2012 #3516 Skrevet 12. april 2012 jeg tenkte ikke på det på den måten der jeg.. synes det heller så ut som at nina bare lå å slappet av å nøt det å bli stryket på.. Jeg også. De hadde jo sittet nede og kost hele kvelden, så gikk de opp på rommet sammen. Jeg tror det var veldig gjensidig det der, og det var jo ikke akkurat noe særlig klåing på gang heller. Han strøk henne jo bare forsiktig på benet og litt på rumpa
Gjesten Skrevet 12. april 2012 #3517 Skrevet 12. april 2012 Men jeg ble forresten veldig nysgjerrig på hva folk har hørt om Tommy. FOr jeg synes han virker supergrei! 3
Gjest PinkLeaf Skrevet 12. april 2012 #3518 Skrevet 12. april 2012 Enig, jeg liker Tommy veldig godt!
Gjest Tekola Skrevet 12. april 2012 #3519 Skrevet 12. april 2012 Fant ikke innlegget der en skrev stian var 29 så bestemt til en annen. Står i alle fall i følge bloggen hans selv at han er 30.. ...Han kan jo ha hatt bursdag siden ting gikk på tv? De er jo tross alt mennesker, de har nok bursdager de også av og til
Gjest SnowLeopard Skrevet 12. april 2012 #3520 Skrevet 12. april 2012 Nå må dere huske at Tommy kommer fra Gausdal = langt ute på bygda = bygdedyret lever i beste velgående. Der vet naboen mye mer om deg enn du sjøl gjør Synes Tommy er kul jeg! 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå