Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

VAKKER! :rodmer: ...Og dette er skrevet av en som liker jenter... (jeg tipper at de fleste innleggene med kritikk av Iselins hud er skrevet av hetero-jenter med harry solariumsbrun hud?)

Fregner og lys hud er vakkert syns jeg, mye mye finere og mer sofistikert enn både falsk OG ekte(!) brunfarge, det er min mening.

Når man tross alt er født som skandinaver hvorfor sole seg/sprayere seg for å etterligne latinske/mulatt jenter? Dessuten er soling farlig mht kreftfare... Hvit/blek hud er mye mer classy og sofistikert! :hjertesmil:

det er ingeting galt med lys hud og fregner.. men hadde hu droppa den tunge sminka, så hadde hu kanskje fått litt glød i huden. ikke like hvit som et laken..

og nei, jeg er ikke solariumsbrun. jeg har også rødt hår, med fregner og blir solbrent så fort jeg ser på sola.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NINA OG TOMMY! :rodmer: Det der har jeg ikke fått med meg i det hele tatt, men det er jo kjempesøte sammen :rodmer: Heia heia! :duskedame:

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke Iselin ser fæl ut jeg! Syns hun så fæl ut i de første episodene, men det har tatt seg opp. Hun er penest uten så mye sminke da. Tror hun kunne sett så mye bedre ut om hun som noen avndre nevnte, spille på det man har.

Enig.

Og som jeg sa i et annet innlegg, hun var kjempesøt med oppsatt hår.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Iselin har en søt personlighet syns jeg, ok hun sier mange *blonde* ting med vilje og litt vel mye "tihi", men det at hun egentlig er en beskjeden jente det skinner igjennom, og jeg syns at beskjedenhet er et langt mer kledelig og humanant personlighetstrekk enn å være brautende og sjefete... (slik som visse andre jenter der er, særlig Kristina...)

• Liker 3
Skrevet

Er det bare meg som syns det virka som at Nina lå og sov mens Tommy strøk henne på lårene og rumpa? Sinnsykt creepy.

• Liker 6
Gjest k(a)os
Skrevet

Er det bare meg som syns det virka som at Nina lå og sov mens Tommy strøk henne på lårene og rumpa? Sinnsykt creepy.

Jeg synes også det var ganske ekkelt å se på, og skjønte ikke helt den søte musikken i bakgrunnen. Men for alt jeg vet så kan hun ha vært våken.

• Liker 3
Skrevet

Har Nina glemt Fredrik?

Det fikk jo ikke tid til å utvikle seg noe særlig, han røyk jo ut med en gang. Han røk vel ut syv dager etter at de møtte hverandre for første gang.

Jepp. Dette treffer nok Stian hardt i trynet snart..

Nei, det tror jeg i grunnen ikke. Hun sendte jo ut Fredrik til fordel for Stian, selv om de så ut til å ha en greie. Hun ofret også en fredning for å spare Stian, så jeg tror i grunnen hun er lojal. Enn så lenge ligger jo Tommy godt an selv også, så de trenger jo ikke å bytte partnere.

Skrevet

Voldsomt til romantikk i år ja....

Begynner å like Alina bedre nå som hun gir litt mer av seg selv, og ikke kun er opptatt av å være bitch mot partneren sin. Også er hun jo mye penere når hun smiler! Må innrømme at jeg sikler veldig på kroppen hennes, selv om jeg er jente og hetro! :gjeiper:

Tidenes reaksjon på Miguel!! Den kommer til å bli husket av mange!

Er ikke så veldig fan av Camilla og Andreas, men syns likevel det var bra at hun kom inn igjen, for det ble litt mer spennende å se på nå som hun er tilbake.

Skrevet

Morsom at alle de selvoppnevnte sterke parene alltid har så mange meninger om hvem de mindre sterke skal stå sammen med. De klarer vel å tenke selv?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ååå nei! Nina som virker så søt og smart.. Hva skal hun med slåsskjempen som har en hjerne kun bestående av muggen Grandiosa?!?? Æsj han er et lite hyggelig menneske...

Kjenner du han?

Skrevet (endret)

Hva tjener jeg på dette? Ingenting, sannsynligvis. Nei, jeg vil ikke være en drittsekk.

Hvor har du dette fra da? åssen vet du hvem som vinner? Deltagerene har jo taushetsplikt og kan få en heftig bot hvis de avslører hvem som vinner.

Endret av smalls
Skrevet

Hva var det egentlig de gjorde med Kristian Rene når han var full? Fikk bare med me noen unnskyldninger, og noe om noe tissing?(!)

AnonymBruker
Skrevet

Tommy ja. Det er vident kjent åssen kar han er...

Jeg har faktisk også hørt litt mindre positivt snakk om han. Men nå kjenner jo ikke jeg han personlig da, så ikke vet jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så det! grisen."eg blei no kåt og slekt"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Iselin ser ut som en 12 åring når hun er usminket.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg fikk også creepy-følelsen og har nå bestemt meg for at Tommy er pervo! :)

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Hva var det egentlig de gjorde med Kristian Rene når han var full? Fikk bare med me noen unnskyldninger, og noe om noe tissing?(!)

Jeg fikk heller ikke med meg akkurat dette så detaljert, men Christina sa iallefall at hun hadde tissa på han (!!!). Forklarer jo veldig godt hvor "classy" hun er. Få henne ut! Æsj.

• Liker 5
Skrevet

Jeg fikk heller ikke med meg akkurat dette så detaljert, men Christina sa iallefall at hun hadde tissa på han (!!!). Forklarer jo veldig godt hvor "classy" hun er. Få henne ut! Æsj.

Da stemte det med det jeg såvidt hørte når jeg sto og ordnet meg på badet! Men jeg klarte liksom ikke å tro på det, så måtte dobbelsjekke her inne... Viste de klipp av hvor/hvordan? Rart ikke produsentene lagde mer styr ut av det, for det er IKKE normal oppførsel.

Gjest HunterLady
Skrevet

Da stemte det med det jeg såvidt hørte når jeg sto og ordnet meg på badet! Men jeg klarte liksom ikke å tro på det, så måtte dobbelsjekke her inne... Viste de klipp av hvor/hvordan? Rart ikke produsentene lagde mer styr ut av det, for det er IKKE normal oppførsel.

Kanskje tv3 har valgt med vilje å ikke fokusere så mye på det, nettopp fordi det er unormalt og en smule "over the line". Vet ikke jeg, men synes dette var veldig sært og bare ha litt om, også er det liksom glemt.

Nei, de viste ikke selve tissingen, men hun sa det jo selv. Og at Kristian-René tydeligvis ikke husket det selv, derfor skulle ikke hun si noe om det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...