Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare HATER dialekten til Tommy. ÆSJ.

Jeg synes den er sjarmerende. :)

Men nå misliker jeg ingen dialekter, da. Synes det er interessant og spennende med ulike dialekter.

• Liker 3
Gjest Vazquez
Skrevet

Litt kjipt at jeg vet hvem som vinner hele konkurransen, kompisen til en som var der inne fortalte meg det. Men jeg skal holde kjeft, jeg. Ingen grunn til bekymring. :)

Liker Nina! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Litt kjipt at jeg vet hvem som vinner hele konkurransen, kompisen til en som var der inne fortalte meg det. Men jeg skal holde kjeft, jeg. Ingen grunn til bekymring. :)

nå ble jeg nysgjerrig.. kan du ikke si det på spoiler tråden? (a)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill å legge det i spoiler, selv om du legger det i spoilertråden.

Gjest Blubberella
Skrevet

Da ville jeg ha sagt ifra til TV3 da deltakerne ikke har lov til å røpe vinnerne.

Og ja, hold den opplysninga langt unna denne tråden, og legg den i spoiler om du deler den i den andre tråden. Det er vel den eneste opplysninga de vil ha i spoiler i spoilertråden.

• Liker 4
Gjest k(a)os
Skrevet

ehm...hvor er det normalt og stikke fingeren i rompehullet?

hørtes ut som at mora til iselin har røykt noe hun ikke burde røyke..

Hva i alle dager? Dette fikk jeg ikke med meg? :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva i alle dager? Dette fikk jeg ikke med meg? :ler:

iselin fortalte stian at hun synes det var såååååååå ekkelt at i flere land i verden måtte de stikke fingeren oppi rompa i en eller annen anledning (fikk det ikke helt med meg hvilken)

stian: "nei det er det ikke..."

iselin: "jooooo, mamma sa det til meg at di stakk fingeren opp rompa i noen land" tenk såååå ekkelt og stikke fingeren oppi rompa da!"

stian: "neeeei!hvilke land da??"

:fnise:

Endret av ^me^
AnonymBruker
Skrevet

Folkens, i hvilken episode var det Camilla røk ut? Før hun kom tilbake?

Skulle gjerne ha sett den episoden, eneste episoden jeg ikke fikk se! :P

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg ha sagt ifra til TV3 da deltakerne ikke har lov til å røpe vinnerne.

Enig,send en mail til Tv3.

Deltakerne må skrive under på at de ikke røper noe av det som skjer før det har vært vist på TV. Å avsløre hvem vinneren er må jo være det aller verste og bør få en konsekvens for vedkommende.

• Liker 5
Skrevet

Enig,send en mail til Tv3.

Deltakerne må skrive under på at de ikke røper noe av det som skjer før det har vært vist på TV. Å avsløre hvem vinneren er må jo være det aller verste og bør få en konsekvens for vedkommende.

100.000 kr i mult for være helt exact :sjarmor:

• Liker 2
Skrevet

Folkens, i hvilken episode var det Camilla røk ut? Før hun kom tilbake?

Skulle gjerne ha sett den episoden, eneste episoden jeg ikke fikk se! :P

Episode 12

Gjest Vazquez
Skrevet

Hva tjener jeg på dette? Ingenting, sannsynligvis. Nei, jeg vil ikke være en drittsekk.

• Liker 4
Skrevet

Nå aner jeg ikke om dette gjelder for personen du tenker på, men jeg kjenner ei som kommer inn senere, og hun har fortalt at en av deltakerne har driti seg ut på byen ved en anledning og spredd en historie om at han vinner, uten at den er sann.

Forøvrig nekter hun å si meg hvem som vinner. Det eneste jeg vet er at hun med stor sannsynlighet er med i juryen, siden hun ikke har kommet inn ennå. Folk som holder kontrakter altså... kjedelig!

Neida, er glad for at hun nekter. Jeg hadde ikke klart å holde meg fra å spørre hvis ikke.

Skrevet (endret)

Kan du fortelle det i spolier tråden?? :D (Om du pakker det inn i en spoiler boks er det jo greit).

Forøvrig syns jeg paradise er blitt kjedelig. Jeg vil ha spill og overaskelser.

Endret av eplebit
AnonymBruker
Skrevet

Iselins-sanne-ansikt-630x393.png?18b19d

VAKKER! :rodmer: ...Og dette er skrevet av en som liker jenter... (jeg tipper at de fleste innleggene med kritikk av Iselins hud er skrevet av hetero-jenter med harry solariumsbrun hud?)

Fregner og lys hud er vakkert syns jeg, mye mye finere og mer sofistikert enn både falsk OG ekte(!) brunfarge, det er min mening.

Når man tross alt er født som skandinaver hvorfor sole seg/sprayere seg for å etterligne latinske/mulatt jenter? Dessuten er soling farlig mht kreftfare... Hvit/blek hud er mye mer classy og sofistikert! :hjertesmil:

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes også huden til Iselin er finere når den er naturlig. :) Det handler vel om å spille med de tingene man er født med, og ikke mot de. Å skjule fregner med masse tykk foundation blir sjeldent helt fint. Særlig når hun ikke følger hudtonen. Hun burde i det minste finne en foundation som er rosa fremfor gulaktig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også huden til Iselin er finere når den er naturlig. :) Det handler vel om å spille med de tingene man er født med, og ikke mot de. Å skjule fregner med masse tykk foundation blir sjeldent helt fint. Særlig når hun ikke følger hudtonen. Hun burde i det minste finne en foundation som er rosa fremfor gulaktig.

En venninne som ble småertet for fregnene sine sa: Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner. :)

• Liker 2
Skrevet

Syns ikke Iselin ser fæl ut jeg! Syns hun så fæl ut i de første episodene, men det har tatt seg opp. Hun er penest uten så mye sminke da. Tror hun kunne sett så mye bedre ut om hun som noen avndre nevnte, spille på det man har.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...