Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

:skratte::klaske:

Problemet var? Jeg har venninner med samme hudtone som henne, og dette er faktisk et problem for de. Klask deg selv i panna så mye du vil :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ååå nei! Nina som virker så søt og smart.. Hva skal hun med slåsskjempen som har en hjerne kun bestående av muggen Grandiosa?!?? Æsj han er et lite hyggelig menneske...

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Ååå nei! Nina som virker så søt og smart.. Hva skal hun med slåsskjempen som har en hjerne kun bestående av muggen Grandiosa?!?? Æsj han er et lite hyggelig menneske...

hæ?

• Liker 1
Skrevet

Tommy?

Skrevet

Men hva gikk jeg glipp av siste 15 min? Rota Nina og Tommy??

Skrevet

Men hva gikk jeg glipp av siste 15 min? Rota Nina og Tommy??

Jepp. Dette treffer nok Stian hardt i trynet snart..

• Liker 1
Skrevet

Iselin må da bruke noe annet en foundation for å dekke de fregnene. Husker det var sånn krem fra tvshop som dekka alt mulig. Kanskje hun bruker den?

AnonymBruker
Skrevet

Nå syns jeg det blir for mye følelser og romantikk her og for lite... Jah, Paradise hotel! først Kristin og dennin, så camilla og andreas og kanskje nå tommy og nina...? Please, dont! håper et av parene ryker egentlig

• Liker 2
Skrevet

Iselin må da bruke noe annet en foundation for å dekke de fregnene. Husker det var sånn krem fra tvshop som dekka alt mulig. Kanskje hun bruker den?

tenkte på det samme..

Skrevet

Ble litt overrasket over sminkeløse Iselin ja, men syns hun er søt uten sminke jeg. Virker mye mer... hehe, ser kanskje litt mer smart ut på en måte. mer jordnær eller noe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i all verden snakker du om? Er da ingen der inne som passer til den beskrivelsen.

• Liker 2
Skrevet

Hun er ikke blå hvit,men hvit med fregner. Grunnen til at hun ikke blir brun i ansiktet er jo pga sminken.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Iselins-sanne-ansikt-630x393.png?18b19d

paradise-iselin.jpg

litt forskjell gitt... :sjenert:

Endret av ^me^
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Tror at Andreas har mer følelser for Camilla enn det hun har for ham. Hun føler vel at hun må spille med, og tror det er nøyaktig det hun gjør.

Men de er jo sammen nå? Tror i såfall hun har slutta å spille....

Endret av Arlea
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i all verden snakker du om? Er da ingen der inne som passer til den beskrivelsen.

Tommy ja. Det er vident kjent åssen kar han er...

Skrevet

Jeg bare HATER dialekten til Tommy. ÆSJ.

• Liker 5
Skrevet

Tommy ja. Det er vident kjent åssen kar han er...

Videns kjent i Gausdal kanskje..... :sjenert:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...