halu Skrevet 11. april 2012 #3361 Skrevet 11. april 2012 spennende å se hvem som ryker i morgen. Tror det står mellom Kristina og Alina. Håper Alina ryker nå!
Solbærsaft Skrevet 11. april 2012 #3362 Skrevet 11. april 2012 Jeg håper på christina/kristina. Hun liker jeg absolutt ikke. Syns hun fremstår som ganske fæl. Håper det er TV3 sin klipping som gjør det, og at hun egentlig ikke er sånn. 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 11. april 2012 #3363 Skrevet 11. april 2012 Hvis Alina ryker så sender de henne sikkert inn igjen senere. Hun lager jo drama i hvertfall.
Sophia. Skrevet 11. april 2012 #3364 Skrevet 11. april 2012 Blir spennende å se hvem som ryker, ja. Håper Christina ryker, for hun liker jeg virkelig ikke. Hun virker ganske fæl, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3365 Skrevet 11. april 2012 Kristina minner meg om en av de på ungdomskolen som ikke har egne meninger og som bare er enig med de populære gjør og sier uansett hva det gjelder. Det er jo akkurat slik hun er. Hun bare sleiker andre opp etter ryggen og er enig med hva flertallet mener. Tåpelig! 9
Mynona Skrevet 11. april 2012 #3366 Skrevet 11. april 2012 Kristina minner meg om en av de på ungdomskolen som ikke har egne meninger og som bare er enig med de populære gjør og sier uansett hva det gjelder. Det er jo akkurat slik hun er. Hun bare sleiker andre opp etter ryggen og er enig med hva flertallet mener. Tåpelig! Spot on! Også er hun like høylydt som en fjortiss og! 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3367 Skrevet 11. april 2012 På bloggen til Miguel, har han en videoblogg om gårsdagens tårevåte farvel. Han sitter med en kompis. Det slo meg at han kompisen som han kaller Joachim, er Joachim fra ifjor. Eller er jeg helt på tur nå? Når han begynner å snakke, mener jeg stemmen avslører han... http://paradisemiguel.blogg.no/
Gjest Rivera Skrevet 11. april 2012 #3368 Skrevet 11. april 2012 Hvilken sang var det Dennis sang på?
challenger Skrevet 11. april 2012 #3369 Skrevet 11. april 2012 Lurer på om Dennis faktisk er/begynner å bli forelsket i Kristin, eller liker han bare jakten på det "uoppnåelige"? Hvis han faktisk får viljen sin og Kristin gir etter har han på en måte vunnet hennes gunst, og da er det kanskje ikke like gøy lenger? Kan se for meg at han er en sånn type nemlig..
Gjest HunterLady Skrevet 11. april 2012 #3370 Skrevet 11. april 2012 Lurer på om Dennis faktisk er/begynner å bli forelsket i Kristin, eller liker han bare jakten på det "uoppnåelige"? Hvis han faktisk får viljen sin og Kristin gir etter har han på en måte vunnet hennes gunst, og da er det kanskje ikke like gøy lenger? Kan se for meg at han er en sånn type nemlig.. Jeg tror ikke han er sånn. Jeg tror han har lett for å bli forelska, som han selv sa og at han er en stor tøffel (positivt ment!)! Håper forresten inderlig at Christina ryker. Fæl personlighet.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3371 Skrevet 11. april 2012 Jeg ser for meg at NIna er en person som lett bare kan seile til finalen. Hun virker så snill og god. Finnes ikke noe vondt i henne. Akkurat som Tine som vant sesong 2. Hun var også bare snill og god 1
Chloe- Skrevet 11. april 2012 #3372 Skrevet 11. april 2012 På bloggen til Miguel, har han en videoblogg om gårsdagens tårevåte farvel. Han sitter med en kompis. Det slo meg at han kompisen som han kaller Joachim, er Joachim fra ifjor. Eller er jeg helt på tur nå? Når han begynner å snakke, mener jeg stemmen avslører han... http://paradisemiguel.blogg.no/ Det stemmer at det er Joachim fra i fjor. Forresten hvis dere er VEEELDIG spoilersensitive, så ville jeg ikke sett videoen. Kan virke som de røper noe, men det kan hende jeg overanalyserer også...
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3373 Skrevet 11. april 2012 Det stemmer at det er Joachim fra i fjor. Forresten hvis dere er VEEELDIG spoilersensitive, så ville jeg ikke sett videoen. Kan virke som de røper noe, men det kan hende jeg overanalyserer også... Hva i allverden gjør han med Joachim fra i fjor? Kjenner alle Paradise-deltakerene hverandre og bor i Trondheim`?
Kassiopeia Skrevet 11. april 2012 #3374 Skrevet 11. april 2012 På bloggen til Miguel, har han en videoblogg om gårsdagens tårevåte farvel. Han sitter med en kompis. Det slo meg at han kompisen som han kaller Joachim, er Joachim fra ifjor. Eller er jeg helt på tur nå? Når han begynner å snakke, mener jeg stemmen avslører han... http://paradisemiguel.blogg.no/ Det er absolutt Joachim fra i fjor! Så gøy å se han igjen da, han var vel en av de få jeg faktisk likte av fjorårets deltagere Men synes det er litt rart at alle kjenner alle fra sesongene som har vært, Paradise Hotel verden må virkelig være et tett miljø!
MalloryK Skrevet 11. april 2012 #3375 Skrevet 11. april 2012 Så etter 3 dager er man kjent som Paradise-*insert name*? 5
challenger Skrevet 11. april 2012 #3376 Skrevet 11. april 2012 Hva i allverden gjør han med Joachim fra i fjor? Kjenner alle Paradise-deltakerene hverandre og bor i Trondheim`? Alle får tydeligvis tilbud om jobb på Gossip også 2
challenger Skrevet 11. april 2012 #3379 Skrevet 11. april 2012 Camilla er seg selv 180% hun, ikke verst altså!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3380 Skrevet 11. april 2012 Såg dere ansiktet til Iselin når hun sto og sminka seg?!?!?! Sykt!! Hun var jo blåhvit!! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå