Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg er skikkelig bitter for at Alina har mistet all sjanse til å få være der inne! *sutre-klage* :kjefte:

Mistet? Hvis hun hadde oppført seg noen lunde menneskelig, ville hun hatt sjansen til å bli. Det er 100% hennes egen skyld at hun ryker. Hele tvisten som gjorde at Camilla måtte ut, var jo for å få Alina til å bli, så hun har absolutt fått mer enn fair sjanse.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidenes episode! Miguels exit var episk! Håper snart noen legger den ut på Youtube så jeg kan ha den på repeat :skratte:

• Liker 5
Gjest Rivera
Skrevet

Tidenes episode! Miguels exit var episk! Håper snart noen legger den ut på Youtube så jeg kan ha den på repeat :skratte:

Enjoy ;)

LINK

Skrevet

Veldig pinlig da Miguel gikk ut, ja! Synes nesten det verste var da han sa at det var "urettferdig". Fikk litt barnehage-feeling. Haha, fantastisk :)

Ser forresten at noen har klaget over at Nina er kjedelig. Ja, hun er litt "kjedelig TV", men jeg liker henne godt likevel. Hennes førsteprioriteringer er jo ikke at vi seere skal få det gøy, men sannsynligvis heller det at hun skal kunne gå med hodet hevet etter Paradise Hotel (så godt det kan gjøres), og at dermed masse roting og nakenhet og sex og tull sannsynligvis er en dårlig idé. Skulle jeg vært med på Paradise Hotel, gudene forby, hadde jeg nok prøvd å oppføre meg omtrent likt som Nina.

Vet egentlig ikke helt hvem jeg heier på, for de fleste deltakerne har noe morsomt, spennende eller underholdende ved seg. Men av parene som er der nå holder jeg vel kanskje en knapp på Stian og Nina - tror jeg.

• Liker 4
Gjest Blubberella
Skrevet

Mistet? Hvis hun hadde oppført seg noen lunde menneskelig, ville hun hatt sjansen til å bli. Det er 100% hennes egen skyld at hun ryker. Hele tvisten som gjorde at Camilla måtte ut, var jo for å få Alina til å bli, så hun har absolutt fått mer enn fair sjanse.

Etter å ha sendt ut Camilla har hun vel strengt tatt ikke sjangs i havet til å få bli der. Uansett om hun hadde snudd tvertom og blitt verdens hyggeligste hadde de andre sendt henne ut så snart som mulig. Og så hadde de sikkert klagd over hvor falsk hun var i samme slengen.

Jeg liker Alina. Noe sosialt uintelligent til tider, men ei tøff dame som tør å gå imot de andres ønsker (sende ut Camilla for å redde seg selv). Hun spilte beintøft, men det hjalp jo lite når Camilla får lov å komme inn igjen og i tillegg få en fredning. Slett ikke alle nyankomne har fått fredning, så der var hun i overkant heldig.

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker Iselin jeg, men jeg liker IKKE han hun står med nå..æsj. Vet ikke hvorfor, han bare irriterer meg grenseløst. Tommy vokser på meg altså, selv om jeg ikke likte ham i starten..^^

Man merker at Kristin er endel eldre enn Dennis.. Jeg hadde også syntes det var litt kleint om en kar hadde lagt roser osv på den måten og det skulle komme på TV:P Man blir liksom forventet å reagere på en viss måte også føles det pressende. Pluss at det er litt klisje og teit.

AnonymBruker
Skrevet

den artikkelen avslutter med

"- I episoden ser det ut som jeg droppet å si hade til alle sammen. Det stemmer ikke. Men de har lykkes i å lage bra tv, for det er veldig morsomt å se på. "

det er et veldig godt bevis på at tv3 klipper det til for å få opp seertallet, og at de fremstiller deltakerne på en skikkelig feil måte, i forhold til hva som er sant. det synes jeg er veldig dårlig gjort ovenfor spillerne, for vi seere går jo 5 på! så det kan være lett å "hate" enkelte av dem for noe de aldri har gjort en gang!

...men det er vel sånn det er å være med på en realityserie!

Ser man på deltakerne så sitter de nøyaktig på samme måte da Triana sa at han kunne ta farvel med de andre, og da han gikk, så ble hvertfall ikke noe klemming eller tårevåt avskjed. Og de andre bekreftet det jo veldig med å si at han overdev, ingen likte han der osv. Så klart klipper TV3 for å forsterke slike ting, men en ting kan de ikke klippe og lime inn, og det er hylgrining og dumme utsagn :ler:

Det mest pinlige jeg har sett på tv på lenge. Stakkaren kommer til å bli forfulgt av dette i lang tid fremover.

Det dummeste er jo at han har laget en fanpage på facebook, og bloggen som går under "ParadiseMiguel" når han var der i kun 2 dager.

Personlig tror jeg grunnen til at han begynte å grine var fordi han hadde et desperat håp om å endelig bli kjendis og leke konge når han var ute på byen i etterkant, men det gikk rett i dass, gitt. Eneste han oppnådde var å drite seg skikkelig ut :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

tv3 hadde jo ikke noe annet valg enn å sende Camilla inn igjen. Andreas ble jo så deppa når hun gikk ut, og så ble de andre deppa fordi han var deppa... og så ble det bare sutring og gnåling der inne = dårlig tv-underholdning. Eneste de kunne gjøre for å redde stemningen var å sende henne inn igjen.

Jeg synes ALina er litt tøff og vil gjerne ha henne der - vil heller ha ut Christina.

Skulle ønske det ble litt romantikk mellom Stian og Nina. Stian omtaler seg hele tiden som en bums og en halvgammel feit gris - men faktisk er han jo en ganske pen mann, ikke typisk paradie-kropp - men en helt normal kropp vil jeg si.

• Liker 4
Gjest Linda sofie
Skrevet

Skulle heller ønske Alina fikk en fredning. Camilla har ikke bruk for den.

Skjønner ikke helt hvorfor Camilla er så populær på hotellet. Etter hun gikk ble jo alle så utrolig deppa. Spesielt Andreas som oppfører seg som en umoden fjortis. Så skjønner godt hvorfor de sendte Camilla inn igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg lo godt da Miquel begyne å grine i går :skratte: Jeg synes han virker veldig høy på seg selv når han allerede har laget en Miquel fanpage på FB etter å bare ha vært på paradise hotel 2-3 dager :ler: Rart ingen de andre bare brøyt ut i latter da han begynte å sippe. jeg hadde hatt store problemer med å holde meg alorlig.

Det at Camilla kom inn igjen kom ikke som noen bombe akkurat. Hadde egentlig trodd det. Håper bare ikke Alina ryker imorgen da.

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg lo godt da Miquel begyne å grine i går :skratte: Jeg synes han virker veldig høy på seg selv når han allerede har laget en Miquel fanpage på FB etter å bare ha vært på paradise hotel 2-3 dager :ler: Rart ingen de andre bare brøyt ut i latter da han begynte å sippe. jeg hadde hatt store problemer med å holde meg alorlig.

Det at Camilla kom inn igjen kom ikke som noen bombe akkurat. Hadde egentlig trodd det. Håper bare ikke Alina ryker imorgen da.

Jeg som skreiv dette innlegget. Klarte visst å krysse av som anonym med et uhell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ALina er litt tøff og vil gjerne ha henne der - vil heller ha ut Christina.

Skulle ønske det ble litt romantikk mellom Stian og Nina. Stian omtaler seg hele tiden som en bums og en halvgammel feit gris - men faktisk er han jo en ganske pen mann, ikke typisk paradie-kropp - men en helt normal kropp vil jeg si.

Enig i dette. Nesten litt vondt å høre på hva Stian sier om seg selv noen ganger, som om han har dårlig selvtillit eller noe... ("Nina fortjener jo noe myyyye bedre enn meg, så jeg hadde nesten fått dårlig samvittighet om jeg skulle prøve meg"). Og ja, han har en ganske gjennomsnittlig kropp - han er jo ikke akkurat smellfeit, selv om han ikke er typisk Paradise-materiale.

Jeg vil også ha Alina der, og Christina ut!! Hun tilfører ingen ting der inne.

Ellers synes jeg Andreas og Camilla er veldig søte sammen. Har heller ikke helt skjønt hvorfor Camilla er så populær på hotellet men... hun virker jo som en snill og koselig jente. Synes egentlig ikke hun er så veldig pen, synes dere?

Må innrømme at jeg fikk skikkelig dårlig inntrykk av Camilla i starten. Hele greia med puppe-innsamlingsaksjon på Facebook og "se på meg, jeg har hatt sex med jenter også" virket ganske teit og umodent. Å være bifil er helt greit det, men virket som om hun likte å "flashe" det (introvideoen) for å skaffe seg et tøft image. Men inntrykket av henne har blitt bedre med tiden, kan tenke meg at hun er en god venninne for Kristin og andre der inne :)

AnonymBruker
Skrevet

PS. det var jeg som skrev over. Måtte bare legge til at jeg undrer meg over hvorfor Camilla er så populær, for hun kom jo f.eks. veldig dårlig overens med Fredrik. Han virket jo veldig oppgitt over henne og sa at de hadde null og niks å snakke om. Og Fredrik virket jo som en likandes og oppegående fyr. Men man kan jo ikke bli likt av alle.

Gleder meg til ny episode i kveld! :popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Camilla Karlsen Bøvollen blogg.no er bloggen til Camilla, men hun har ikke bloggen på en god stund da. Også er hun blond på bildene.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg vil også ha Alina der, og Christina ut!! Hun tilfører ingen ting der inne.

Jeg mistenker at klippingen har noe med dette å gjøre. Om vi ser på Titanic-greiene, ser det ikke ut til at Christina er redd for å vise seg frem. Kanskje hun har blitt litt gjemt, så det blir lettere for seerne å ta farvel?

Skrevet

Gjett hvem?

OI!! Er dette før den gule forundationen?? Ikke til å kjenne igjen!

Skrevet

Gjett hvem?

Det er sånn hun ser ut under masken altså..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg vil ikke at Alina skal gå ut..

det er jo bare trist at folk sa at hun var falsk. Hun er faktisk den personen som baksnakket minst om de andre. Andreas og Kristina er mye mer falske enn Alina. Bare at det er beleilig for dem å si slikt nå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

hater andreas og camilla. Hun er råtten tvers gjennom.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...