Mynona Skrevet 10. april 2012 #3221 Skrevet 10. april 2012 Æsj, gleder meg ikke til i kveld. Vet jo hva som skjer!
Gjest HunterLady Skrevet 10. april 2012 #3222 Skrevet 10. april 2012 Æsj, gleder meg ikke til i kveld. Vet jo hva som skjer! Jeg gleder meg litt likevel! Men spoilers suger!
Gjest NozMonster Skrevet 10. april 2012 #3223 Skrevet 10. april 2012 Æsj, gleder meg ikke til i kveld. Vet jo hva som skjer! men det skjer nok noe mer enn at en viss personen kommer inn
Mynona Skrevet 10. april 2012 #3224 Skrevet 10. april 2012 Så på Paradise sammen med mamma i går. Første gang hun ser på, så hun skjønte ikke hvorfor de fniste så fælt og synes det var så flaut med det kysset på slutten. "De har jo sex dagen lang har de ikke?" 2
Gjest NozMonster Skrevet 10. april 2012 #3225 Skrevet 10. april 2012 Så på Paradise sammen med mamma i går. Første gang hun ser på, så hun skjønte ikke hvorfor de fniste så fælt og synes det var så flaut med det kysset på slutten. "De har jo sex dagen lang har de ikke?" det der er som å høre mamman min det jo tror nok jeg hadde synes det var litt pinlig å se på PH sammen henne jeg bare 25 minutter igjen nå!
Mynona Skrevet 10. april 2012 #3226 Skrevet 10. april 2012 Det hadde nok vært pinlig å se den første episoden med mor. Hvor Iselin og Are har sex halve episoden. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3227 Skrevet 10. april 2012 men det skjer nok noe mer enn at en viss personen kommer inn En viss person? Høres nesten ut som en gammel deltager kommer inn igjen?
challenger Skrevet 10. april 2012 #3228 Skrevet 10. april 2012 En viss person? Høres nesten ut som en gammel deltager kommer inn igjen? Bare vent og se!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3229 Skrevet 10. april 2012 Det er noe ved Kristin som minner meg om sjimpansen Julius.. Hun ligner på en måte litt:p Ikke frekt ment altså, synes hun er ei kjempepen jente. Men tror det er noe med kjevepartiet som minner meg om Julius 6
McAdams Skrevet 10. april 2012 #3230 Skrevet 10. april 2012 Det er noe ved Kristin som minner meg om sjimpansen Julius.. Hun ligner på en måte litt:p Ikke frekt ment altså, synes hun er ei kjempepen jente. Men tror det er noe med kjevepartiet som minner meg om Julius Syns ho ligner litt på Ingrid Espelid Hovig jeg... 1
Gjest NozMonster Skrevet 10. april 2012 #3233 Skrevet 10. april 2012 hva skjeeeer med at alle vil hjem a? makan til kjedelig gjeng har aldri tv3 vært så uheldige å plukke ut! kan tenke meg at det fikser og årdner det, så deltakerne får "viljen" sin, så det skal bli spennende igjen da
Gjest Elihol Skrevet 10. april 2012 #3235 Skrevet 10. april 2012 hva skjeeeer med at alle vil hjem a? makan til kjedelig gjeng har aldri tv3 vært så uheldige å plukke ut! kan tenke meg at det fikser og årdner det, så deltakerne får "viljen" sin, så det skal bli spennende igjen da Er enig i at det er merkelig at alle vil hjem. Men dette har jo hittil vært en ganske underholdene gjeng, om man faktisk tenker tilbake på i fjor, og året før det... Hvert eneste år klager jo alle på at fjorårets gjeng (eller de før det) var sååå mye morsommere, så de blir vel aldri bra nok 1
Gjest HunterLady Skrevet 10. april 2012 #3237 Skrevet 10. april 2012 Det er noe ved Kristin som minner meg om sjimpansen Julius.. Hun ligner på en måte litt:p Ikke frekt ment altså, synes hun er ei kjempepen jente. Men tror det er noe med kjevepartiet som minner meg om Julius Herregud for en teit ting å si! Vi ligner alle litt på apene.. Husk at vi er i slekt med de!
smalls Skrevet 10. april 2012 #3238 Skrevet 10. april 2012 Er så lei at Andreas sutrer enda over at Camilla røyk ut Skulle ikke forundre meg at de sender henne inn igjen snart. De er sikkert lei all sutringa til Andreas. Altså de produksjonsfolka.. Hva skjer med at nesten alle vil hjem iår da?
Curlyme Skrevet 10. april 2012 #3239 Skrevet 10. april 2012 Jeg synes ikke Kristin er pen i det hele tatt. Hun har mannlige trekk i tillegg er hun irriterende skal alltid være midtpunkt. 3
challenger Skrevet 10. april 2012 #3240 Skrevet 10. april 2012 Jeg synes ikke Kristin er pen i det hele tatt. Hun har mannlige trekk i tillegg er hun irriterende skal alltid være midtpunkt. Hun er jo bergenser husk..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå