Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Æsj, gleder meg ikke til i kveld. Vet jo hva som skjer! :snurt:

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg gleder meg litt likevel! :)

Men spoilers suger! :kjefte:

Gjest NozMonster
Skrevet

men det skjer nok noe mer enn at en viss personen kommer inn :nigo:

Skrevet

Så på Paradise sammen med mamma i går. Første gang hun ser på, så hun skjønte ikke hvorfor de fniste så fælt og synes det var så flaut med det kysset på slutten. "De har jo sex dagen lang har de ikke?" :fnise:

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Så på Paradise sammen med mamma i går. Første gang hun ser på, så hun skjønte ikke hvorfor de fniste så fælt og synes det var så flaut med det kysset på slutten. "De har jo sex dagen lang har de ikke?" :fnise:

det der er som å høre mamman min det jo :ler:

tror nok jeg hadde synes det var litt pinlig å se på PH sammen henne jeg :sjenert:

bare 25 minutter igjen nå! :hoppendeglad:

Skrevet

Det hadde nok vært pinlig å se den første episoden med mor. Hvor Iselin og Are har sex halve episoden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

men det skjer nok noe mer enn at en viss personen kommer inn :nigo:

En viss person? Høres nesten ut som en gammel deltager kommer inn igjen?

Skrevet

En viss person? Høres nesten ut som en gammel deltager kommer inn igjen?

Bare vent og se! :(

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe ved Kristin som minner meg om sjimpansen Julius.. Hun ligner på en måte litt:p

Ikke frekt ment altså, synes hun er ei kjempepen jente. Men tror det er noe med kjevepartiet som minner meg om Julius :sjenert:

• Liker 6
Skrevet

Det er noe ved Kristin som minner meg om sjimpansen Julius.. Hun ligner på en måte litt:p

Ikke frekt ment altså, synes hun er ei kjempepen jente. Men tror det er noe med kjevepartiet som minner meg om Julius :sjenert:

Syns ho ligner litt på Ingrid Espelid Hovig jeg...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har Alina silikon?

Gjest NozMonster
Skrevet

hva skjeeeer med at alle vil hjem a? :kjefte:

makan til kjedelig gjeng har aldri tv3 vært så uheldige å plukke ut!

kan tenke meg at det fikser og årdner det, så deltakerne får "viljen" sin, så det skal bli spennende igjen da :)

Gjest Elihol
Skrevet

hva skjeeeer med at alle vil hjem a? :kjefte:

makan til kjedelig gjeng har aldri tv3 vært så uheldige å plukke ut!

kan tenke meg at det fikser og årdner det, så deltakerne får "viljen" sin, så det skal bli spennende igjen da :)

Er enig i at det er merkelig at alle vil hjem. Men dette har jo hittil vært en ganske underholdene gjeng, om man faktisk tenker tilbake på i fjor, og året før det...

Hvert eneste år klager jo alle på at fjorårets gjeng (eller de før det) var sååå mye morsommere, så de blir vel aldri bra nok :fnise:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Herregud for en teit ting å si!

Vi ligner alle litt på apene.. Husk at vi er i slekt med de! :skratte:

Skrevet

Er så lei at Andreas sutrer enda over at Camilla røyk ut :roll: Skulle ikke forundre meg at de sender henne inn igjen snart. De er sikkert lei all sutringa til Andreas. Altså de produksjonsfolka..

Hva skjer med at nesten alle vil hjem iår da?

Skrevet

Jeg synes ikke Kristin er pen i det hele tatt. Hun har mannlige trekk i tillegg er hun irriterende skal alltid være midtpunkt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke Kristin er pen i det hele tatt. Hun har mannlige trekk i tillegg er hun irriterende skal alltid være midtpunkt.

Hun er jo bergenser husk.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...