Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje dere som har sitert innlegget også burde redigere det bort?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var kult å se scenen bli spilt ut med så mange ulike norske dialekter :)

Skrevet

Slik informasjon har ingenting her å gjøre, det finnes det en egen tråd til.

Har det ikke skjedd på PH, så skal det heller ikke skrives om her.

Men nå fant jeg det ut fordi du hadde quotet det... Kanskje litt dumt å quote spoiling.

Men helt enig i at det er dumt å spoile sånn.

• Liker 1
Skrevet

Ok jeg er forvirret, Andreas sa før Titanic-greia at han Christian Andre eller hva han nå heter hadde vært teit når de hadde "kjenn din partner"-konkurranse. Men jeg kan ikke huske at det har skjedd...? Jeg har jo sett alle episodene..

• Liker 4
Gjest Chloè
Skrevet

KOM HER DENNIS, jeg skal ta vare på deg! Kristin kommer bare til å :pisk:

Gjest Vazquez
Skrevet

Kristin er jo utrolig sjarmerende. Det er for så vidt Dennis òg. Søteste paret på hotellet. Håper de vinner.

• Liker 2
Skrevet

Ok jeg er forvirret, Andreas sa før Titanic-greia at han Christian Andre eller hva han nå heter hadde vært teit når de hadde "kjenn din partner"-konkurranse. Men jeg kan ikke huske at det har skjedd...? Jeg har jo sett alle episodene..

det der la jeg også merke til....

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ingenting jeg heller. Og når vi først er inne på det, har Stian og Nina vunnet spesielt mye de da egentlig? Muligjeg har glemt noe men..

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke sang spilte de i bakgrunnen når Iselin holdt på med vektene?

Skrevet

Det var forvirrende for meg også!

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvorfor Nina egentlig er med på Paradise... Hun er altfor kontrollert, og skaper null underholdning.... Lurer på hvorfor hun egentlig ble plukket ut?

Når det er sagt så er hun kanskje en av de peneste jentene som har vært med der da, og det er vel noe av greia med PH. Kan ikke si det har vært med mange pene jenter i det hele tatt i de 4 sesongene, men det er bedre i år synes jeg. Både Nina, Alina og Camilla er ganske pene (ihvertfall under parseremoniene når de har pyntet seg).

Gjest Armule
Skrevet

Men nå fant jeg det ut fordi du hadde quotet det... Kanskje litt dumt å quote spoiling.

Men helt enig i at det er dumt å spoile sånn.

My bad.

Skrevet

My bad.

Det går bra:) Akkurat den spoilingen ble jeg glad for å lese, selvom jeg liker å ikke vite noe på forhånd. Det er nesten så jeg har sneket meg inn på spoilertråden noen ganger ;-)

Gjest Armule
Skrevet

Det går bra:) Akkurat den spoilingen ble jeg glad for å lese, selvom jeg liker å ikke vite noe på forhånd. Det er nesten så jeg har sneket meg inn på spoilertråden noen ganger ;-)

Hehe! Har den på lista mi, men jobber hardt med å ikke gå inn dit :P Ikke morsomt å lese re-cap fra premium-brukere, da kunne jeg heller kjøpt det selv :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes episoden igår var veldig kjedelig egentlig. Å hvorfor sjekket det ikke inn en ny gjest da?

Gjest Armule
Skrevet

jeg synes episoden igår var veldig kjedelig egentlig. Å hvorfor sjekket det ikke inn en ny gjest da?

Fordi det allerede er en på solo, kanskje? Det kommer jo uansett inn en person idag.

Skrevet (endret)

*SLETTET* Trodde dette var spoilertråden. Beklager....

Endret av loraine
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det allerede er en på solo, kanskje? Det kommer jo uansett inn en person idag.

Ja okei!

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Åååå, nå blir det spennende å se hvem som kommer inn! Nei det blir det ikke.. Dumme tråd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...