MalloryK Skrevet 9. april 2012 #3201 Skrevet 9. april 2012 Kanskje dere som har sitert innlegget også burde redigere det bort? 2
Xaphan Skrevet 9. april 2012 #3202 Skrevet 9. april 2012 Jeg syns det var kult å se scenen bli spilt ut med så mange ulike norske dialekter
Dyregod Skrevet 9. april 2012 #3203 Skrevet 9. april 2012 Slik informasjon har ingenting her å gjøre, det finnes det en egen tråd til. Har det ikke skjedd på PH, så skal det heller ikke skrives om her. Men nå fant jeg det ut fordi du hadde quotet det... Kanskje litt dumt å quote spoiling. Men helt enig i at det er dumt å spoile sånn. 1
SoftKitty Skrevet 9. april 2012 #3204 Skrevet 9. april 2012 Ok jeg er forvirret, Andreas sa før Titanic-greia at han Christian Andre eller hva han nå heter hadde vært teit når de hadde "kjenn din partner"-konkurranse. Men jeg kan ikke huske at det har skjedd...? Jeg har jo sett alle episodene.. 4
Gjest Chloè Skrevet 9. april 2012 #3205 Skrevet 9. april 2012 KOM HER DENNIS, jeg skal ta vare på deg! Kristin kommer bare til å
Gjest Vazquez Skrevet 9. april 2012 #3206 Skrevet 9. april 2012 Kristin er jo utrolig sjarmerende. Det er for så vidt Dennis òg. Søteste paret på hotellet. Håper de vinner. 2
Salamandria Skrevet 9. april 2012 #3207 Skrevet 9. april 2012 Ok jeg er forvirret, Andreas sa før Titanic-greia at han Christian Andre eller hva han nå heter hadde vært teit når de hadde "kjenn din partner"-konkurranse. Men jeg kan ikke huske at det har skjedd...? Jeg har jo sett alle episodene.. det der la jeg også merke til....
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #3208 Skrevet 9. april 2012 Ok jeg er forvirret, Andreas sa før Titanic-greia at han Christian Andre eller hva han nå heter hadde vært teit når de hadde "kjenn din partner"-konkurranse. Men jeg kan ikke huske at det har skjedd...? Jeg har jo sett alle episodene.. Skjønte ingenting jeg heller. Og når vi først er inne på det, har Stian og Nina vunnet spesielt mye de da egentlig? Muligjeg har glemt noe men..
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #3210 Skrevet 9. april 2012 Hvilke sang spilte de i bakgrunnen når Iselin holdt på med vektene?
Chloe- Skrevet 9. april 2012 #3211 Skrevet 9. april 2012 Ok jeg er forvirret, Andreas sa før Titanic-greia at han Christian Andre eller hva han nå heter hadde vært teit når de hadde "kjenn din partner"-konkurranse. Men jeg kan ikke huske at det har skjedd...? Jeg har jo sett alle episodene.. Det var forvirrende for meg også!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3212 Skrevet 10. april 2012 Lurer på hvorfor Nina egentlig er med på Paradise... Hun er altfor kontrollert, og skaper null underholdning.... Lurer på hvorfor hun egentlig ble plukket ut? Når det er sagt så er hun kanskje en av de peneste jentene som har vært med der da, og det er vel noe av greia med PH. Kan ikke si det har vært med mange pene jenter i det hele tatt i de 4 sesongene, men det er bedre i år synes jeg. Både Nina, Alina og Camilla er ganske pene (ihvertfall under parseremoniene når de har pyntet seg).
Gjest Armule Skrevet 10. april 2012 #3213 Skrevet 10. april 2012 Men nå fant jeg det ut fordi du hadde quotet det... Kanskje litt dumt å quote spoiling. Men helt enig i at det er dumt å spoile sånn. My bad.
Dyregod Skrevet 10. april 2012 #3214 Skrevet 10. april 2012 My bad. Det går bra:) Akkurat den spoilingen ble jeg glad for å lese, selvom jeg liker å ikke vite noe på forhånd. Det er nesten så jeg har sneket meg inn på spoilertråden noen ganger ;-)
Gjest Armule Skrevet 10. april 2012 #3215 Skrevet 10. april 2012 Det går bra:) Akkurat den spoilingen ble jeg glad for å lese, selvom jeg liker å ikke vite noe på forhånd. Det er nesten så jeg har sneket meg inn på spoilertråden noen ganger ;-) Hehe! Har den på lista mi, men jobber hardt med å ikke gå inn dit Ikke morsomt å lese re-cap fra premium-brukere, da kunne jeg heller kjøpt det selv
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3216 Skrevet 10. april 2012 jeg synes episoden igår var veldig kjedelig egentlig. Å hvorfor sjekket det ikke inn en ny gjest da?
Gjest Armule Skrevet 10. april 2012 #3217 Skrevet 10. april 2012 jeg synes episoden igår var veldig kjedelig egentlig. Å hvorfor sjekket det ikke inn en ny gjest da? Fordi det allerede er en på solo, kanskje? Det kommer jo uansett inn en person idag.
loraine Skrevet 10. april 2012 #3218 Skrevet 10. april 2012 (endret) *SLETTET* Trodde dette var spoilertråden. Beklager.... Endret 10. april 2012 av loraine
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3219 Skrevet 10. april 2012 Fordi det allerede er en på solo, kanskje? Det kommer jo uansett inn en person idag. Ja okei!
Gjest NerdMedSverd Skrevet 10. april 2012 #3220 Skrevet 10. april 2012 Åååå, nå blir det spennende å se hvem som kommer inn! Nei det blir det ikke.. Dumme tråd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå