Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud Andreas, tror alle der inne hørte 50% greia di nok ganger altså..... Trenger ikke gjenta det en million ganger! :P Men nå tror jeg jeg ble litt forelsket i Dennis :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Jeg vedder forresten hundre kroner på at Camilla kommer inn i morgen :)

Jeg tviler ikke. Det suger med tanke på hvor kjedelig hun er, men samtidig får det kanskje Andreas til å holde kjeft og det er jo en fordel.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Hahaha! :skratte: "Når jeg er glad så er jeg bare 50%" x 100 ganger. Fy faen så teitmoro!

Camilla kommer garantert inn imorgen.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg er så LEI sutringa til Andreas!

VOKS OPP! :kjefte:

Jeg vedder forresten hundre kroner på at Camilla kommer inn i morgen :)

Huff ja. Liker IKKE! :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke dere jenter at det er søtt hvordan Andreas er også?

Gjest HunterLady
Skrevet

Dennis er jo bare kjempesøt. All "selvtilliten" hans er nok bare et skalkeskjul. Søteste gutten! ;)

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er litt søtt at Andreas er så opphengt i Camilla jo :) Men ble litt forutsigbart å la han mase i hundre år om at han ikke var glad inne der uten henne, for så å sende henne inn igjen i morgen... Tror det er det som skjer ihvertfall.

• Liker 2
Skrevet

Har så lyst til å lære Dennis at ikke alle damer sårer han! Kom til meg du Dennis, jeg skal ta godt vare på deg :)

• Liker 1
Skrevet

Dennis trekkes jo til enda en sjefete jente nå da.

• Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg er faen så dritt lei alt gnålet til Andreas. Herregud du ser Camilla når du kommer hjem igjen, så chill!!

Å hvis de sender henne inn igjen, så er det vel bare for å se om det kommer til å bli noe mellom hun og Andreas. Skulle ikke forundre meg om hun kommer inn med en fordel som kan sende en av de andre jentene hjem. Da tar hun vel å sender Alina hjem pga hun liksom fikk Camilla sendt ut :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Det er absolutt ingenting ved selvmedlitenheten hans som er søtt i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

Det er absolutt ingenting ved selvmedlitenheten hans som er søtt i det hele tatt.

Buuuuuuuhuuuuuu!

Enig med deg.

Gjest Survival
Skrevet (endret)

Hallloooohhh

Endret av Survival
Gjest Armule
Skrevet (endret)

snipp

Slik informasjon har ingenting her å gjøre, det finnes det en egen tråd til.

Har det ikke skjedd på PH, så skal det heller ikke skrives om her.

Endret av Cervix
  • Liker 1
Gjest Vazquez
Skrevet (endret)

Jeg modifiserte innlegget. Ser ikke at det står noen retningslinjer å forholde seg til i åpningsinnlegget. Dere må gjerne henvise til den tråden dere snakker om, for øvrig.

..............Og beklager.

Endret av Vazquez
  • Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Jeg modifiserte innlegget. Ser ikke at det står noen retningslinjer å forholde seg til i åpningsinnlegget. Dere må gjerne henvise til den tråden dere snakker om, for øvrig.

..............Og beklager.

Det står i reglene....

* Spoiling er kun tillatt i tråder som er merket med "spoiler" i emnetittel.

• Liker 2
Gjest Vazquez
Skrevet

Flaut. Jeg som attpåtil satt og leste gjennom de generelle retningslinjene i går. Legger meg flat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du gal. Han er jo dødsirriterende, alt som kommer ut av munnen hans er bare syting.

Det er faktisk ingen deltakere jeg virkelig liker i år, merker jeg. Håper det blir noe faktisk liv snart, synes det har vært veldig anonymt og stille så langt. :sjenert:

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Flaut. Jeg som attpåtil satt og leste gjennom de generelle retningslinjene i går. Legger meg flat.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...