Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk må få ha forskjellige meninger synes jeg. Greit mange av dere elsker øynene til Dennis, men dere kan ikke si at alle må gjøre det samme. Alle har forskjellig smak, takk og lov for det! Ellers hadde alle løpt etter de samme guttene ;)

Jeg synes heller ikke Are er drittkjekk og har en digg kropp. Grei nok, han er trent osv, men enig at han ser litt gammel ut. Jeg liker ekte muskler (gjerne som kommer av hardt arbeid), ikke sånne treningsstudiomuskler.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke øynene til Dennis er pene, hadde nok trodd han var psycho og blitt skremt om han ville prøve å stirre meg i seng, ikke er jeg fan av blå øyner heller. Kroppen til Are liker jeg heller ikke, den er litt for mager og umandig for min smak.

• Liker 2
Skrevet

Synes Stian er søt jeg. Han har et godt ansikt :) (De eneste jeg synes er smått tiltalende der inne er Stian og Andreas. Kan ikke fordra typiske "kjekkaser", mulig jeg begynner å bli gammel :ler: )

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg synes ikke øynene til Dennis er pene, hadde nok trodd han var psycho og blitt skremt om han ville prøve å stirre meg i seng, ikke er jeg fan av blå øyner heller. Kroppen til Are liker jeg heller ikke, den er litt for mager og umandig for min smak.

:skratte:

stirre deg i seng ?

det høres virkelig ut som en paradise hotel-vri !

eller skrev du det bevisst fordi dennis brukere øynene sine til å bokstaveligtalt stirre noen til senga? :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Dennis har skikkelig vakkre øyne og Are har ikke fin kropp. Han er alt for tynn etter min smak. Liker gutter som er litt mer muskuløse enn det Are er.

Tror det sjekker inn en ny jente imorgen. :)

Skrevet

:skratte:

stirre deg i seng ?

det høres virkelig ut som en paradise hotel-vri !

eller skrev du det bevisst fordi dennis brukere øynene sine til å bokstaveligtalt stirre noen til senga? :ler:

Skrev den nok bevisst.:fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg synes Dennis har skikkelig vakkre øyne og Are har ikke fin kropp. Han er alt for tynn etter min smak. Liker gutter som er litt mer muskuløse enn det Are er.

Tror det sjekker inn en ny jente imorgen. :)

meeeer muskler enn are? :overrasket:

hvor møter du gutta dine hen a? :klo:

synes are har altfor altfor mye muskler jeg da...

Skrev den nok bevisst.:fnise:

hehee :5:

AnonymBruker
Skrevet

meeeer muskler enn are? :overrasket:

hvor møter du gutta dine hen a? :klo:

synes are har altfor altfor mye muskler jeg da...

hehee :5:

Are har jo kjempe tynne armer da :fnise: Jeg møtte kjæresten min byen for 2 år siden hvis du lurer..

Skrevet

Hvor kan jeg se de tidligere sesongene av paradise? Finner bare sesong 3 på viaplay..

Skrevet

Folk må få ha forskjellige meninger synes jeg. Greit mange av dere elsker øynene til Dennis, men dere kan ikke si at alle må gjøre det samme. Alle har forskjellig smak, takk og lov for det! Ellers hadde alle løpt etter de samme guttene ;)

Jeg synes heller ikke Are er drittkjekk og har en digg kropp. Grei nok, han er trent osv, men enig at han ser litt gammel ut. Jeg liker ekte muskler (gjerne som kommer av hardt arbeid), ikke sånne treningsstudiomuskler.

Ja vel? Muskler er nå muskler uansett hvordan man har fått dem.. :filer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Are har nok muskler, men for lav fettprosent etter min smak.

Dennis sitt ego overskygger de evnt. fine øynene. Kan ikke fordra sånne gutter som lyser selvgod. Han er en skam for Stavanger, hele måten han snakker på får det til å vrenge seg inni meg. Han snakker prikklikt ungdomsskoleelevene mine. Måten, stilen, uttrykkene, utstrålingen osv glir rett inn blant 14-åringene "mine".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja vel? Muskler er nå muskler uansett hvordan man har fått dem.. :filer:

Haha, nei, musklene er annerledes når man har fått dem av å løfte tømmer enn løfter vektstang.

:ironi:

• Liker 1
Skrevet

Er det paradise ikveld?

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til i kveld!!!! Ble litt inspirert av Jazzgeir som har laget "hatliste" over deltakerne

og derfor spør jeg: hvilke deltakere liker dere best og minst, og hvorfor?

Mine favoritter:

1. Andreas

2. Alina

3. Iselin

Andreas fordi han er ærlig og ikke redd for å drite seg ut, Alina fordi hun er litt kald og bitchy og det skaper god tv, Iselin fordi hun er underholdende å se på. Are og Miguel, Tommy, Camilla og Stian liker jeg også. De to første fordi de er litt sleske og passer godt som Paradise-deltakere, de andre fordi de virker som ålreite personer.

Disse liker jeg ikke:

1. Christina

2. Dennis

3. Nina

4. Kristin

5. Kristian René

Christina fordi hun er irriterende å høre på og nedlatende overfor de andre deltakerne, og Dennis fordi selvtilliten hans er litt kvalm. Nina fordi hun er litt kjedelig og ikke skaper underholdning, Kristin pga. litt av det samme og fordi hun og Dennis "ruler" hotellet.

AnonymBruker
Skrevet

Favoritter:

1. Stian

2. Iselin

3. Kristin

4. Andreas

5. Tommy

Liker Stian aller best fordi han virker som en kul og skikkelig grei kar. Virker veldig god også. Et vennlig ansikt. Iselin er god underholdning og dessuten liker jeg henne som person. Kristin virker veldig grei og jordnær, den mest normale der vil jeg tro... Andreas og Tommy er to søte, kjekke og virker veldig greie.

Liker ikke:

1. Kristian Renè

2. Camilla

3. Are

4. Christine

Kristian R er superirriterende. Likte han ikke fra første stund. Camilla er også sykt irriterende. Litt bitch får jeg følelsen av.. Are er en asshole og Christine snakker så slæsk og virker jo helt koko.

Resten er litt careface. Dennis feks, har ganske fine øyne, men har ingen spesiell mening om ahn eller noe. Samme gjelder resten, har ikke noe særlig bestemte meninger om de.

Skrevet

Favoritter jenter:

Alina

Kristin

Christina

Favoritter gutter:

Andreas

Stian

Dennis

Liker ikke:

Iselin

Are

Camilla

Roger

Skrevet

Favoritter jenter:

Alina

Kristin

Christina

Favoritter gutter:

Andreas

Stian

Dennis

Liker ikke:

Iselin

Are

Camilla

Roger

Roger? :klo:

• Liker 5
Gjest Linda sofie
Skrevet

Det må vel være en jente som sjekker inn i kveld. Synes jentene har hatt det ganske så lett til nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...