Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

Kanskje Dennis bruker linser.

Tviler på at de hadde maset så fælt på øynene hans, og han ville skrytt så voldsomt hvis det var linser.

Er forøvrig veldig lett å se om noen har fargelinser. Så da ville ikke Kristin snakket så fælt om de flotte øynene hans..

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Helt utrolig at noen vil ha sånne ballonger. Ser rett og slett veldig veldig rart ut. Helt latterlig at noen kaster vekk penger på det der.

Og kan de sove på magen?

Svømme normalt?

Hva med redningsvest? Blir få båtturer. Eller, de flyter kanskje visst de faller over bord?

Nei. Jeg skjønner det virkelig ikke :ler:

men jeg lurer virkelig på om det finnes noen der ute i dette landet som faktisk synes det er tiltrekkende og sexy med sååååååååååååååå stoooooooore fake pupper!?! :klo: kjenner dere til en eller annen gutt som faktisk vil ha størrelsen på puppene til tine på kjæresten sin? ...

nei-jeg kan virkelig ikke helt fatte det, det er ikke bare at såå store pupper er grusomt stygt, det ser heeeeeelt j***** ut!!1

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

:rodmer:

der synes jeg ikke øynene til dennis var fine i det hele tatt! de er mye finere på tv! men her så synes jeg det var altfor mye av det gode!!

og herregud så svær alina kristin ser ut :ler:

Endret av NozMonster
Gjest Bobler
Skrevet

der synes jeg ikke øynene til dennis var fine i det hele tatt! de er mye finere på tv! men her så synes jeg det var altfor mye av det gode!!

og herregud så svær alina ser ut :ler:

Det er vel fordi det er Kristin :sjenert:

• Liker 2
Gjest Vodka
Skrevet

Den som skrev at Kristin ligner på Ingrid Espelid Hovig, jeg er enig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alt går på smak og behag. Helt greit at du ikke liker de, men øynene hans er fine likevel. Ikke bare fordi jeg synes det, men fordi de er det. :)

:fnise: Hva du mener, er ikke en universell sannhet. Det går på smak og behag..

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

Det er vel fordi det er Kristin :sjenert:

haahhaaaaa, takk :daane:

jeg har ikke vært meg navnene enda jeg! ser jo aldri på, bare hører, fordi jeg leser i denne tråden samtidig :ler:

• Liker 1
Skrevet

Er det med vilje at alle her inne skriver "stirre i seng" i stedet for "stirre i senk"?

Ja, det er fordi han selv sa at han brukte øynene sine til å "stirre jenter i seng" :)

Gjest Bobler
Skrevet

jeg har ikke vært meg navnene enda jeg! ser jo aldri på, bare hører, fordi jeg leser i denne tråden samtidig :ler:

Legger fra meg laptopen når det går på tv`en jeg, hvis ikke får jeg ikke med meg noe :ler:

Skrevet

men jeg lurer virkelig på om det finnes noen der ute i dette landet som faktisk synes det er tiltrekkende og sexy med sååååååååååååååå stoooooooore fake pupper!?! :klo: kjenner dere til en eller annen gutt som faktisk vil ha størrelsen på puppene til tine på kjæresten sin? ...

nei-jeg kan virkelig ikke helt fatte det, det er ikke bare at såå store pupper er grusomt stygt, det ser heeeeeelt j***** ut!!1

Bestevennen min fortalte at han runker ofte til sånne SVÆÆRE oppblåste figurer, men han vil ikke ha det på den han er sammen med.

Så joda :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kristin ligner på en yngre utgave av Kirsty Alley på det bildet....:S

Skrevet

Jeg er så dritlei av de øynene til Dennis, og spesielt siden han hele tiden er så opptatt av å bruke dem for å "stirre damer i seng". Ja han har uvanlig blå øyne, men jeg synes likevel de er oppskrytt. Litt som huskyhunder med knallblå øyne; man blir fascinert men det er egentlig mest bare ekkelt.

Enig! Synes de øynene hans er creepy..

Også føler jeg de blir ekstra "stygge" når han skryter så mye over "sine vakre øyne". Han bruker jo de tydeligvis for alt de er verdt!

Synes forøvrig hele fyren er ekkel.

• Liker 6
Gjest NozMonster
Skrevet

Bestevennen min fortalte at han runker ofte til sånne SVÆÆRE oppblåste figurer, men han vil ikke ha det på den han er sammen med.

Så joda :fnise:

hmmm... takk for svar :)

da finnes det jaffal èn da :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det har vi merket.

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er vel det han gjør med laserøynene sine ifølge seg selv? :)

Er det ikke bare dialekten som får senk til å høres ut som seng?

Gjest Blubberella
Skrevet

Er det ikke bare dialekten som får senk til å høres ut som seng?

Aner ikke om han sier seng eller senk, men han mener sikker seng uansett med den selvtilliten sin :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Er det bare meg eller er Iselin blitt litt mer moden enn det hun var iuke 1 og uke 2 spesielt? Hun har ikke sååå mange dumme gullkorn og leker ikke så blond som det hun hadde før synes jeg.

Jeg er enig. Tror ikke hun er så fullstendig blåst som det har virket som.

Christina høres ut som hun er konstant forkjølet syns jeg....

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også enig med dere som sier at Iselin gir et mye bedre inntrykk nå enn i starten. Hun er, som en her skrev, veldig sterk som tar seg sammen nå, og ser fremover med sin nye partner. Synes hun har fått ufortjent mye pepper. Hun fremstod som både sterk, ærlig og reflektert i forrige episode, samtidig som hun jo er sårbar, og hun skjønte jo at noe var på gang på forhånd også.

I tillegg så hun fantastisk bra ut i den hvite blondekjolen sin. Synes hun fortjener litt ros her inne også, ikke bare pepper :)

Ellers synes jeg det var litt synd at Are måtte dra. Han er utrolig slesk og har jo en sånn attitude som skaper bra tv, vil jeg si. Og rent utseendemessig er han jo dødskjekk, selv om personligheten trekker noe alvorlig ned.

Ellers enig i at Miguel er veldig kjekk. Hadde vært kult om han klarer å sjekke opp noen av jentene, litt loooove på skjermen er aldri feil :rodmer:

Kanskje Nina eller Alina? Det hadde vært noe. Nina begynner å bli alvorlig kjedelig her synes jeg, på tide at det skjer noe sprell med henne snart... Synes TV3 har gjort en kjempejobb når det gjelder castingen i år - men akkurat når det gjelder Nina, skjønner jeg ikke helt hva de tenkte på. Greit nok, hun er en søt og pen jente, men det må jo være underholdningsverdi også....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...