Lillemeg25 Skrevet 6. april 2012 #3021 Skrevet 6. april 2012 Jeg tror ikke hun gjorde det. Tine Valle har store problemer med å få norske kirurger til å operere henne igjen, fordi de mener det kan være veldig risikabelt for helsa hennes. Men bildet som er posta av henne lengre opp i tråden, er før Paradise. Tine opererte seg i polen har jeg lest. Nå har hun 800ml i hver pupp..
Lillemeg25 Skrevet 6. april 2012 #3022 Skrevet 6. april 2012 - Det tar et døgn å dra fra Norge til Paradise Hotel. - Paradise Hotel er ikke et hotell, men en luksusvilla eid av en privatperson. - Ca. en halv time fra Paradise Hotel ligger et foraltt hotell, der de tok opp filmen «I know what you did last summer». - Deltagerne bor hver for seg innen start, slik at TV3 unngår at de blir kjent med hverandre, legger taktikker eller går sammen i lag. - Musikern Seal og modellen Heidi Klum ble gift på standen nedenfor Paradise Hotel. - Innen deltakerne kommer inn underveis i programmet, bor de på hoteller i små byer rundt omkring. - De fleste er solbrune når de kommer inn på hotellet, fordi de har vært i Mexico i en god stund. - Produksjonsteamet stopper festene hvis de blir for ville. Noen ganger har deltakerne kastet ting i bassenget. - Noen ganger glemmer deltagerne å ta på seg mikrofonen, og da må produksjonsteamet ut og så i fra. - Deltakerne skal selv skifte batteriene i mikrofonene deres hver morgen. - Deltakerne tar mikrofonen av når de skal på do. Hvis de glemmer det, hører produksjonsteamet ekle lyder i kontrollrommet. - Hvis deltakerne virker dovne og late, blir det noen ganger spilt musikk slik at de kommer i stemning. Det blir som regel ikke vist på TV. - Flere ganger har det blirr spurt om angrepiller. - Solkrem blir som regel sponset, ellers får deltakerne det av produksjonsteamet. - Deltakerne går ofte opp i vekt på Paradise Hotel, fordi de får veldig god mat og beveger seg lite. - Hvis en deltaker ikke liker maten, må han/hun vente til neste måltid. - Deltakerne får beskjed om å ikke røyke for mye, siden det ser så stygt ut på TV. - Det arrangeres noen ganger filmkvelder, slik at deltakerne ikke drikker konstant. - Mobiltelefoner, pc og blader er ikke en del av hverdagen på hotellet. - Produksjonsteamet bestemmer hvor mye drikke deltakerne får tilgang til. - Det er ikke lov til å hviske på Paradise Hotel. - Hvis deltakerne prøver å gjemme seg for kameraene får de beskjed om å komme frem. - Hvis deltakerne ligger bakfulle, kan produksjonsteamet be dem finne på noe. - I den danske versjonen fant deltakerne ut at hvis man lå bestemte steder i bassenget, kunne man høre hva som skjedde på rommene og avlytte andres taktikker. - Når en deltaker må forlate hotellet, reiser ikke personen nødvendig vis hjem. Deltakeren blir boende på et annet hotell i Mexico, hvis han/hun skal tilbake i programmet. - Hvis en deltaker skaper «kaos» og blir stemt hjem på grunn av det, er det veldig sannsynlig at deltakeren kommer tilbake senere. - En parsermoni varer typisk i ca 4 timer. - Deltakerne får 25.000 kroner i bot dor å fortelle om kontrakten de har med Paradise Hotel. - Deltakerne skal skrive under på at de er single før de kommer inn på hotellet. - De må også delta på et visst antall fester o.l. For å promotere «Paradise Hotel» etter at serien er spilt inn. - Deltakerne kan ikke medvirke i andre tv-produksjoner i ett år etter at programmet er sendt. Ellers risikerer de bot på opptil 100.000 kroner. - Programlederen Triana bruker mange timer i kontrollrommet hver dag for å følge med på hva deltakerne ved hjelp av videokameraene. - Triana bor ikke på Paradise Hotel, men i nærheten. - Under oppholdet i Mexico har Triana blitt svindlet og bitt av en rotte. Spennende info
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3023 Skrevet 6. april 2012 Er det bare meg eller er Iselin blitt litt mer moden enn det hun var iuke 1 og uke 2 spesielt? Hun har ikke sååå mange dumme gullkorn og leker ikke så blond som det hun hadde før synes jeg. 1
^me^ Skrevet 6. april 2012 #3024 Skrevet 6. april 2012 (endret) Tine opererte seg i polen har jeg lest. Nå har hun 800ml i hver pupp.. det stemmer ikke. dette er tatt fra hennes egen blogg: HVOR OPERERTE DU DEG OG HVOR MANGE GANGER OPERERTE DU FOR Å FÅ 600cc? jeg opererte på colosum klinikken, jeg la inn 400cc første gang og 600cc ande gang. HVILKEN BH STR HAR DU? jeg bruker 65/70G Endret 6. april 2012 av ^me^
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3025 Skrevet 6. april 2012 det stemmer ikke. dette er tatt fra hennes egen blogg: Men den bloggen er ikke oppdatert på ett år, er den vel?
^me^ Skrevet 6. april 2012 #3026 Skrevet 6. april 2012 Men den bloggen er ikke oppdatert på ett år, er den vel? har hun tatt enda mer???
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #3027 Skrevet 6. april 2012 har hun tatt enda mer??? Tydeligvis har hun 1600 g tilsammen. Dette er fra September 2011: http://www.seher.no/877426/tine-helene-valle-har-faatt-storre-pupper
Gjest Linda sofie Skrevet 6. april 2012 #3028 Skrevet 6. april 2012 det stemmer ikke. dette er tatt fra hennes egen blogg: Det innlegget er jo kjempe gammelt. Hun har ikke blogget på over et år eller noe.. Jeg trodde jeg aldri skulle si dette, men jeg begynner å like Iselin nå jeg Før ville jeg bare ha henne ut pga hun var så irriterende å se på. Jeg synes det var flott hun tok imot Miquel så bra som hun gjorde. Mtp hva Are gjorde mot henne. Synes det var skikkelig feigt gjort av Are å ikke si noe til Iselin at han ville hjem. At han skylder på at han er så himmla konfliktsky er bare en dårlig unnskyldning synes jeg.
Gjest Blubberella Skrevet 6. april 2012 #3029 Skrevet 6. april 2012 Faen, der avslørte du meg Vel, vel, her er jeg! Da skjønner jeg jo hvorfor du har valgt nicket "Bobler"! 3
Gjest Bobler Skrevet 6. april 2012 #3030 Skrevet 6. april 2012 Da skjønner jeg jo hvorfor du har valgt nicket "Bobler"! :skratte:
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3031 Skrevet 6. april 2012 Tydeligvis har hun 1600 g tilsammen. Dette er fra September 2011: http://www.seher.no/877426/tine-helene-valle-har-faatt-storre-pupper What?! Han som opererte henne kan ikke være helt god. jeg mener å gi en så lita jenta på 156cm 800ml silikon i puppa er GALSKAP!! 1
UnderCover Skrevet 6. april 2012 #3032 Skrevet 6. april 2012 Helt utrolig at noen vil ha sånne ballonger. Ser rett og slett veldig veldig rart ut. Helt latterlig at noen kaster vekk penger på det der. Og kan de sove på magen? Svømme normalt? Hva med redningsvest? Blir få båtturer. Eller, de flyter kanskje visst de faller over bord? Nei. Jeg skjønner det virkelig ikke Forresten så virker Iselin mye mer oppegående enn hva førsteinntrykket gav Og han nye... Nam. Hadde ikke gjort meg noe å ha ham som slikkepinne 4
Gjest Blubberella Skrevet 6. april 2012 #3033 Skrevet 6. april 2012 Jeg er så dritlei av de øynene til Dennis, og spesielt siden han hele tiden er så opptatt av å bruke dem for å "stirre damer i seng". Ja han har uvanlig blå øyne, men jeg synes likevel de er oppskrytt. Litt som huskyhunder med knallblå øyne; man blir fascinert men det er egentlig mest bare ekkelt. 6
Gjest badeand1 Skrevet 6. april 2012 #3034 Skrevet 6. april 2012 Jeg er så dritlei av de øynene til Dennis, og spesielt siden han hele tiden er så opptatt av å bruke dem for å "stirre damer i seng". Ja han har uvanlig blå øyne, men jeg synes likevel de er oppskrytt. Litt som huskyhunder med knallblå øyne; man blir fascinert men det er egentlig mest bare ekkelt. De er nydelige! Eneste som er bra med den gutten.
redchilli Skrevet 6. april 2012 #3035 Skrevet 6. april 2012 Må iallefall være fryktelig slitsomt å løpe med så svære pupper! Hun kommer til å ha ryggproblemer i en alder av 30! 2
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #3036 Skrevet 6. april 2012 Jeg er så dritlei av de øynene til Dennis, og spesielt siden han hele tiden er så opptatt av å bruke dem for å "stirre damer i seng". Ja han har uvanlig blå øyne, men jeg synes likevel de er oppskrytt. Litt som huskyhunder med knallblå øyne; man blir fascinert men det er egentlig mest bare ekkelt. Slutt å tull! Han har vakre øyne uansett om han vet det selv eller ikke!
Mynona Skrevet 6. april 2012 #3037 Skrevet 6. april 2012 Da har jeg endelig fått sett episoden jeg og! Og lest meg gjennom tråden Synes synd på Iselin. Selv om Are ikke ville ha noe drama eller noe sånt, kunne han ha sagt fra 1 timer før parseremonien ellerno. 2
Gjest Bobler Skrevet 6. april 2012 #3038 Skrevet 6. april 2012 Jeg er så dritlei av de øynene til Dennis, og spesielt siden han hele tiden er så opptatt av å bruke dem for å "stirre damer i seng". Ja han har uvanlig blå øyne, men jeg synes likevel de er oppskrytt. Litt som huskyhunder med knallblå øyne; man blir fascinert men det er egentlig mest bare ekkelt. De er ikke oppskrytt. Og de er kjempeflotte! Jeg har også veldig fin øyefarge. Og det er jeg klar over selv Jeg er ikke like drøy som Dennis, men jeg får daglig kommentarer om øynene mine.
Gjest Blubberella Skrevet 6. april 2012 #3039 Skrevet 6. april 2012 Slutt å tull! Han har vakre øyne uansett om han vet det selv eller ikke! Jeg synes ikke det Men smak og behag. 5
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #3040 Skrevet 6. april 2012 Jeg synes ikke det Men smak og behag. Ikke alt går på smak og behag. Helt greit at du ikke liker de, men øynene hans er fine likevel. Ikke bare fordi jeg synes det, men fordi de er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå