AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #3001 Skrevet 5. april 2012 Siste FBstatusen til hun som var dama til are hjemme i norge : "Karma is a bitch, now you'r alone " 1
Gjest badeand1 Skrevet 6. april 2012 #3002 Skrevet 6. april 2012 (endret) Siste FBstatusen til hun som var dama til are hjemme i norge : "Karma is a bitch, now you'r alone " Hvis man skal skrive noe dritt så burde man kunne engelsk. Endret 6. april 2012 av Mortem 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3003 Skrevet 6. april 2012 Mot Iselin tenkte jeg på. Og fortelle ALLE andre at han har tenkt å dra hjem, men ikke dama som har fått følelser for han, som han har hatt sex med og kost seg med i noen uker. Det var elendig gjort!!! Det er feig gjort, men jeg tror jeg hadde gjort det samme selv. Hun hadde sikkert pratet hull i hodet på ham i et forsøk på å få ham til å bli, og bare få en lenger periode hvor det var stress. Så jeg skjønner han på den måten. Jeg ville også heller ha valgt å sende meg selv hjem, enn å bli kastet ut av andre. Creds til Are!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3004 Skrevet 6. april 2012 Hvis man skal skrive noe dritt så burde man kunne engelsk. Dama er jo bare 15 år, vi må ikke ha så høye forventninger Ellers synes jeg Are er dødskjekk, og jeg hadde tatt ham anyday... sålenge han ikke åpnet kjeften. 1
challenger Skrevet 6. april 2012 #3005 Skrevet 6. april 2012 Har Tine fått enda større pupper siden PH? Mulig jeg bare husker feil, men synes å huske at de var alt, alt for store - men ikke like store som resten av henne til sammen. Ja kjøpte hun ikke seg større etter at hun vant PH da? Samme greia som Iselin, "vinner jeg PH skal jeg kjøpe meg pupper(eller i Valle sitt tilfelle ENDA større pupper)". Unnskyld meg, men de ser jo helt jævlige ut..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3006 Skrevet 6. april 2012 Det er feig gjort, men jeg tror jeg hadde gjort det samme selv. Hun hadde sikkert pratet hull i hodet på ham i et forsøk på å få ham til å bli, og bare få en lenger periode hvor det var stress. Så jeg skjønner han på den måten. Jeg ville også heller ha valgt å sende meg selv hjem, enn å bli kastet ut av andre. Creds til Are! Jeg skjønner også Are, men synes likevel det var lite voksent gjort. Han kunne sagt det til Iselin på forhånd så hun slapp å knekke sammen under parseremonien. Det er jo som å slå opp med noen foran en mengde mennesker. Utrolig barnslig og ego. Og han flirte et sånt ekkelt flir hele tiden, som om en del av ham nøt det hele. 1
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #3007 Skrevet 6. april 2012 Hvis man skal skrive noe dritt så burde man kunne engelsk. Jeg ser faktisk ikke feilen jeg.. ?
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #3008 Skrevet 6. april 2012 Ja kjøpte hun ikke seg større etter at hun vant PH da? Samme greia som Iselin, "vinner jeg PH skal jeg kjøpe meg pupper(eller i Valle sitt tilfelle ENDA større pupper)". Unnskyld meg, men de ser jo helt jævlige ut.. Jeg tror ikke hun gjorde det. Tine Valle har store problemer med å få norske kirurger til å operere henne igjen, fordi de mener det kan være veldig risikabelt for helsa hennes. Men bildet som er posta av henne lengre opp i tråden, er før Paradise.
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #3009 Skrevet 6. april 2012 - Når en deltaker må forlate hotellet, reiser ikke personen nødvendig vis hjem. Deltakeren blir boende på et annet hotell i Mexico, hvis han/hun skal tilbake i programmet. - Hvis en deltaker skaper «kaos» og blir stemt hjem på grunn av det, er det veldig sannsynlig at deltakeren kommer tilbake senere. i know! så det er jo ikke så rart at are ville ut- det må jo være deilig å være gratis i mexico på et ekte hotell, uten kameraer men enkli litt merkelig også, for han ville jo så gjerne skynte seg hjem! han kommer jo ikke noe raskere hjem ved å være på nabo-hotellet
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #3010 Skrevet 6. april 2012 (endret) Jeg ser faktisk ikke feilen jeg.. ? godt jeg ikke er den eneste da edit: joooo- "now you`r alone" skriver hun. men det er jo you`re men det nok sørenmeg tid før jeg så det! Endret 6. april 2012 av NozMonster
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #3011 Skrevet 6. april 2012 godt jeg ikke er den eneste da edit: joooo- "now you`r alone" skriver hun. men det er jo you`re men det nok sørenmeg tid før jeg så det! Ja, skjønte også at det var noe med den you-en.. :gjeiper: Det var nok det som var feilen ja. Som hun nok ikke er alene om å gjøre. Synes uansett at statusen hennes var litt stilig! Are fortjener å ha hjertesorg!
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #3012 Skrevet 6. april 2012 Ja, skjønte også at det var noe med den you-en.. :gjeiper: Det var nok det som var feilen ja. Som hun nok ikke er alene om å gjøre. Synes uansett at statusen hennes var litt stilig! Are fortjener å ha hjertesorg! jupp, og nå vet "alle" hva slags kar han er, så håper han forblir alene leeeeeeenge! men de gjør han helt sikkert ikke- han får seg sikkert lettere damer nå siden han liksom er "kjendis".. at han var utro den aller aller første natta, sier jo alt om hvor svak han er!
Gjesten Skrevet 6. april 2012 #3013 Skrevet 6. april 2012 i know! så det er jo ikke så rart at are ville ut- det må jo være deilig å være gratis i mexico på et ekte hotell, uten kameraer men enkli litt merkelig også, for han ville jo så gjerne skynte seg hjem! han kommer jo ikke noe raskere hjem ved å være på nabo-hotellet Jeg tror ikke de beholder alle der borte. Jeg tror bare de de vurderer å sende inn igjen får være på hotell i Mexico. Så jeg regner med at Are dro til Norge. Bjørnar sa også i et intervju at det ikke var så dumt å måtte dra, for han hadde begynt å savne sønnen sin veldig. Da må han vel ha fått dra helt hjem?
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #3014 Skrevet 6. april 2012 Jeg tror ikke de beholder alle der borte. Jeg tror bare de de vurderer å sende inn igjen får være på hotell i Mexico. Så jeg regner med at Are dro til Norge. Bjørnar sa også i et intervju at det ikke var så dumt å måtte dra, for han hadde begynt å savne sønnen sin veldig. Da må han vel ha fått dra helt hjem? ja, det høres logisk ut Gjesten! de bør jo virkelig få lov til å komme hjem om de virkelig vil det/ har den grunn til det. det er nok unødvenig å lage en sånn her spoiler-hemmelighetsgreie, men det var artig
Gjest Bobler Skrevet 6. april 2012 #3015 Skrevet 6. april 2012 godt jeg ikke er den eneste da edit: joooo- "now you`r alone" skriver hun. men det er jo you`re men det nok sørenmeg tid før jeg så det! Det er feil, for det er you're. Ikke you`re. 2
Gjesten Skrevet 6. april 2012 #3016 Skrevet 6. april 2012 ja, det høres logisk ut Gjesten! de bør jo virkelig få lov til å komme hjem om de virkelig vil det/ har den grunn til det. det er nok unødvenig å lage en sånn her spoiler-hemmelighetsgreie, men det var artig Hehehe Jeg lagde det fordi jeg avslørte at Bjørnar har dratt hjem og derfor ikke kommer inn igjen. Jeg går ut fra at det er spoiling Bloggen til Iselin har fått meg til å mistenke andre fremtidige hendelser, så ikke gå inn der hvis du har spekulasjonshjerne
^me^ Skrevet 6. april 2012 #3017 Skrevet 6. april 2012 er det bare jeg som lurer på om de får sponset noen klær og slikt?jeg lurer på hvordan de får plass til alle kjolene, skoene, hverdagsklærne, pynt og flas, sminke og slikt i kofferten sin jeg...de har jo forskjellige kjoler på seg fra gang til gang...
Gjest Survival Skrevet 6. april 2012 #3018 Skrevet 6. april 2012 Tviler på at de får sponset kjoler. De har jo på seg H&M-kjoler og BikBok-kjoler også. Men jeg tror det er mye bytting og låning jentene i mellom. Husker det i hvert fall fra tidligere sesonger.
challenger Skrevet 6. april 2012 #3019 Skrevet 6. april 2012 er det bare jeg som lurer på om de får sponset noen klær og slikt?jeg lurer på hvordan de får plass til alle kjolene, skoene, hverdagsklærne, pynt og flas, sminke og slikt i kofferten sin jeg...de har jo forskjellige kjoler på seg fra gang til gang... Tror de bytter en del. Husker også at flere av de som dro hjem i fjor lånte bort mange av kjolene sine til de gjenverende deltagerne. Flere som la merke til at Are hadde hele 4 forskjellige dressjakker med seg? Skjønner ikke at de gidder å drasse med seg så mange dresser jeg da i varmen, de blir jo kun brukt til parsermoniene(og der kan de da heller bruke en fin skjorte eller genser?).
Gjest Rivera Skrevet 6. april 2012 #3020 Skrevet 6. april 2012 (endret) Noen som vet om det går an å se sesong 1 og 2 av paradise på tv3play.no med premiumkonto? Får bare opp sesong 3 og denne sesongen uten premium.. EDIT: fant ut av det Endret 6. april 2012 av Rivera
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå