Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg synes at det er litt søtt at Dennis blir "sjalu", hvis jeg kan si det :rodmer:

Synes jeg å <3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heia Stian! Elsker personligheten hans! Miguel derimot må være den kjekkeste der nå... Mens Dennis sjarmerer med det fine ansiktet sitt. Han har også en kul personlighet. Kristin er den råeste dama der! Og så liker jeg Iselin da! Ser at hun egentlig er en smart og god jente innerst inne... Men gjemmer seg litt etc. Pga muligens lav selvtillit osv. Andreas kan jeg også like. Til og med Tommy ser litt bra ut og virker veldig grei.

Ellers kan resten ryke hehe. Paret jeg heier mest på må være Kristin og dennis så langt...

Skrevet (endret)

Gråt hun på ordentlig? Jeg så ingen røde øyne eller tårer på Iselin. :sjenert:

Synes jeg også virket merkelig. Sminken så jo like hel ut etterpå også :klo: Virket som det var mer hulking enn gråting.

*skriveleif

Endret av challenger
Skrevet

Litt smårasistisk kommentar :ler:

Han er jo halvt meksikansk, så det er faktisk ikke så rart at han er brun.

Mexicaner OG svenske? :rodmer: Perfect kombo(men da ser vi bort ifra det indre!)

• Liker 1
Skrevet

Synes jeg også virket merkelig. Sminken så jo like hel ut etterpå også :klo: Virket som det var mer hulking enn gråting.

*skriveleif

Vel, hvis parseremonien faktisk tar 4 timer, har de jo mer enn nok tid til å fikse litt. Jeg reagerte på at det virket som de klippet litt der, så det kan godt hende hun har fått ordne seg litt.

Gjest Vodka
Skrevet

Vel, hvis parseremonien faktisk tar 4 timer, har de jo mer enn nok tid til å fikse litt. Jeg reagerte på at det virket som de klippet litt der, så det kan godt hende hun har fått ordne seg litt.

tar det virkelig 4 timer??

Gjest Bobler
Skrevet

tar det virkelig 4 timer??

Ja, de bruker ca 4 timer på å spille inn parsermonien..

Gjest Vodka
Skrevet

Ja, de bruker ca 4 timer på å spille inn parsermonien..

hjelpes, det må være slitsomt.

Gjest Bobler
Skrevet

hjelpes, det må være slitsomt.

Det er jo ikke bare sol og glamour på PH :) De skal jo lage TV også

Gjest Bobler
Skrevet

- Det tar et døgn å dra fra Norge til Paradise Hotel.

- Paradise Hotel er ikke et hotell, men en luksusvilla eid av en privatperson.

- Ca. en halv time fra Paradise Hotel ligger et foraltt hotell, der de tok opp filmen «I know what you did last summer».

- Deltagerne bor hver for seg innen start, slik at TV3 unngår at de blir kjent med hverandre, legger taktikker eller går sammen i lag.

- Musikern Seal og modellen Heidi Klum ble gift på standen nedenfor Paradise Hotel.

- Innen deltakerne kommer inn underveis i programmet, bor de på hoteller i små byer rundt omkring.

- De fleste er solbrune når de kommer inn på hotellet, fordi de har vært i Mexico i en god stund.

- Produksjonsteamet stopper festene hvis de blir for ville. Noen ganger har deltakerne kastet ting i bassenget.

- Noen ganger glemmer deltagerne å ta på seg mikrofonen, og da må produksjonsteamet ut og så i fra.

- Deltakerne skal selv skifte batteriene i mikrofonene deres hver morgen.

- Deltakerne tar mikrofonen av når de skal på do. Hvis de glemmer det, hører produksjonsteamet ekle lyder i kontrollrommet.

- Hvis deltakerne virker dovne og late, blir det noen ganger spilt musikk slik at de kommer i stemning. Det blir som regel ikke vist på TV.

- Flere ganger har det blirr spurt om angrepiller.

- Solkrem blir som regel sponset, ellers får deltakerne det av produksjonsteamet.

- Deltakerne går ofte opp i vekt på Paradise Hotel, fordi de får veldig god mat og beveger seg lite.

- Hvis en deltaker ikke liker maten, må han/hun vente til neste måltid.

- Deltakerne får beskjed om å ikke røyke for mye, siden det ser så stygt ut på TV.

- Det arrangeres noen ganger filmkvelder, slik at deltakerne ikke drikker konstant.

- Mobiltelefoner, pc og blader er ikke en del av hverdagen på hotellet.

- Produksjonsteamet bestemmer hvor mye drikke deltakerne får tilgang til.

- Det er ikke lov til å hviske på Paradise Hotel.

- Hvis deltakerne prøver å gjemme seg for kameraene får de beskjed om å komme frem.

- Hvis deltakerne ligger bakfulle, kan produksjonsteamet be dem finne på noe.

- I den danske versjonen fant deltakerne ut at hvis man lå bestemte steder i bassenget, kunne man høre hva som skjedde på rommene og avlytte andres taktikker.

- Når en deltaker må forlate hotellet, reiser ikke personen nødvendig vis hjem. Deltakeren blir boende på et annet hotell i Mexico, hvis han/hun skal tilbake i programmet.

- Hvis en deltaker skaper «kaos» og blir stemt hjem på grunn av det, er det veldig sannsynlig at deltakeren kommer tilbake senere.

- En parsermoni varer typisk i ca 4 timer.

- Deltakerne får 25.000 kroner i bot dor å fortelle om kontrakten de har med Paradise Hotel.

- Deltakerne skal skrive under på at de er single før de kommer inn på hotellet.

- De må også delta på et visst antall fester o.l. For å promotere «Paradise Hotel» etter at serien er spilt inn.

- Deltakerne kan ikke medvirke i andre tv-produksjoner i ett år etter at programmet er sendt. Ellers risikerer de bot på opptil 100.000 kroner.

- Programlederen Triana bruker mange timer i kontrollrommet hver dag for å følge med på hva deltakerne ved hjelp av videokameraene.

- Triana bor ikke på Paradise Hotel, men i nærheten.

- Under oppholdet i Mexico har Triana blitt svindlet og bitt av en rotte.

• Liker 3
Skrevet

- Det tar et døgn å dra fra Norge til Paradise Hotel.

*snip*

Inside information? :fnise:

Gjest Bobler
Skrevet

Inside information? :fnise:

Si Senorita :opplyser:

Nei, er nok informasjon som florerte på internett for noen sesonger siden, som en av deltagerne gikk ut med. :)

Skrevet

Si Senorita :opplyser:

Nei, er nok informasjon som florerte på internett for noen sesonger siden, som en av deltagerne gikk ut med. :)

Eller er du en tidligere deltager kanskje? :lur:

Gjest Bobler
Skrevet

Eller er du en tidligere deltager kanskje? :lur:

Faen, der avslørte du meg :sukk:

Vel, vel, her er jeg! :goodbye:

2_88140_1232717870613_300x400.jpg

Gjest Survival
Skrevet

Hadde ikke hun der på bildet over en blogg? Noen som har adressa til bloggen hennes?

Skrevet

Jeg syns egentlig at Iselin ikke alltid virker så dum, hun viste hvertfall evne til å reflektere litt over situasjonen i dagens episode (jeg har bare sett halve ennå).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mens vi er inne på info om produksjonen:

- Deltakerne må bestemme seg for hvem de stiller seg bak på parsermonien på formiddagen samme dag. De har ikke lov til å stille seg bak folk de ikke har skrevet ned, men kan skrive ned flere valg. Er førstevalget opptatt så må de stille seg bak andrevalget, og er begge opptatt får de velge selv.

Sååå, ved å stokke på rekkefølgen på hvilke deltakere som går først og sist har produksjonen i praksis ganske stor kontroll. De kan jo ikke velge hva deltakeren som får to stykk bak seg vil si, men de kan bestemme seg for å "frede" noen ved å hindre konkurenter fra å stille seg bak vedkommendes partner og eventuelt sette noen i fare.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har Tine fått enda større pupper siden PH?

Mulig jeg bare husker feil, men synes å huske at de var alt, alt for store - men ikke like store som resten av henne til sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...