Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Miguel er foresten like høy på seg selv i virkeligheten. Møtt han på byen noen ganger, han har litt for god selvtillit. Greit han er kjekk, men SÅ kjekk er han ikke.

Er som Dennis sa.. en sånn type. :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke Miguel var kjekk. Liker ikke sånn "utlending"-look:p Syns Tommy, Andreas og Dennis ser best ut der inne, om man kun tenker utseende. Personligheten derimot skorter hos de fleste der inne.

Miguel var bare selvgod og kvalm.

Gjest Bobler
Skrevet

Er som Dennis sa.. en sånn type. :fnise:

Ja, han er en sånn type :ler:

Prøvde å sjekke meg opp, blei nesten sur for at jeg hadde type og prøvde igjen senere :ler:

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg synes ikke Miguel virker selvgod i det hele tatt.

Synes Christina og Alina er mer selvgod, bare sånn for eksempel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke Miguel virker selvgod i det hele tatt.

Synes Christina og Alina er mer selvgod, bare sånn for eksempel.

Så du ikke introduksjonsvideoen hans eller?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe gale med henne der altså, men det bekreftet egentlig mistanken min. Jeg tror hun er ei jente som er svært usikker på seg selv og utseendet sitt.

Det tror jeg også. Synes det er ganske tydelig når hun blir intervjuet. Måten hun snakker på, det hun sier og det unnvikende blikket hennes.

Uff, har vondt av henne nå og håper der ordner seg for henne og at hun blir noen uker til.

Hadde vært fint om hun og Christian ble partnere og at han tar seg godt av henne uten å utnytte henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg også. Synes det er ganske tydelig når hun blir intervjuet. Måten hun snakker på, det hun sier og det unnvikende blikket hennes.

Mhm! Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det. Heldigvis dro jeg det aldri så langt som henne, men jeg hadde i en usikker periode av ungdomsårene en trang til å spille på "bimbo"-uttrykket (enda jeg var en 6-er elev fra skolen), fake utseendet mitt og være fokusert på det, ligge med gutter jeg ikke kjente for å bli bekreftet, gikk på fotoshooter for å leke modell osv osv. Meldte meg faktisk på PH også, men kom heldigvis ikke med.

Heldigvis ble jeg voksen og tenke "HVA er det jeg holder på med? Dette er jo ikke meg!!". Håper hun og kommer seg dit:) Hun er sikkert ei bra jente innerst inne.

I fare for å spekulere i ting jeg faktisk ikke aner noe om, tror jeg kanskje hun har hatt en vond oppvekst som har gjort henne usikker på sitt selvverd og gitt henne behovet for å kompensere slik. Det er ikke ukjent at svært mange glamourmodeller har brokete fortid med rus, mobbing osv.

Litt avsporing, sorry!

• Liker 1
Skrevet

Ohh synd på Dennis at det kom inn en kjekkere gutt enn han inn hahahah. Synes egentlig at Andreas ser best ut av guttene der inne. Miguel eller hva han heter er ALTFOR BRUN. Liker ikke slike gutter som han nettopp fordi han vet at han er så kjekk og skal overdrive det er turnoff.

Iselin er det veldig synd på nå. Hun har nok et dårlig selvbildet, jeg tviler på at hun er så dum som hun fremstiller seg som.

Gjest Bobler
Skrevet

Ohh synd på Dennis at det kom inn en kjekkere gutt enn han inn hahahah. Synes egentlig at Andreas ser best ut av guttene der inne. Miguel eller hva han heter er ALTFOR BRUN. Liker ikke slike gutter som han nettopp fordi han vet at han er så kjekk og skal overdrive det er turnoff.

Iselin er det veldig synd på nå. Hun har nok et dårlig selvbildet, jeg tviler på at hun er så dum som hun fremstiller seg som.

Litt smårasistisk kommentar :ler:

Han er jo halvt meksikansk, så det er faktisk ikke så rart at han er brun.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Litt smårasistisk kommentar :ler:

Han er jo halvt meksikansk, så det er faktisk ikke så rart at han er brun.

Det virker som om han har tatt enda mer sol når han skulle inn. Meksikanere er da ikke så brune som han også hvis han er halvt norsk da skal han ikke være såååååå brun:)

Endret av Curlyme
AnonymBruker
Skrevet

Are om hvorfor han valgte å forlate hotellet:

Jeg bestemte meg ganske tidlig. Jeg var rett og slett lei av å være der. Det var mye venting og det kom inn nye klovner en etter en. Jeg var lei gnålet til Iselin, og det var som å være i steinalderen uten mobil.

Min lenke

Gjest Bobler
Skrevet

Det virker som om han har tatt enda mer sol når han skulle inn. Meksikanere er da ikke så brune som han også hvis han er halvt norsk da skal han ikke være såååååå brun:)

Skal han ikke det? I følge hvem da?

• Liker 2
Skrevet

Mye mulig jeg banner i kirken nå, men synes det var fryktelig trist at Are dro. Må si jeg likte han og attituden hans.

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Are om hvorfor han valgte å forlate hotellet:

Min lenke

Og på slutten av artikkelen står det:

"Om Are Schanke plutselig skulle dukke opp igjen i «Paradise Hotel», ville det heller ikke være føste gang i programmets historie at en utslått deltaker kommer inn igjen."

Shitt, tenk om han kommer inn igjen. Det hadde vært gøy!

Skrevet

Og på slutten av artikkelen står det:

"Om Are Schanke plutselig skulle dukke opp igjen i «Paradise Hotel», ville det heller ikke være føste gang i programmets historie at en utslått deltaker kommer inn igjen."

Shitt, tenk om han kommer inn igjen. Det hadde vært gøy!

De tar vel ikke inn igjen en som har valgt å gå ut. Det ville overraske meg.

Gjest Rivera
Skrevet

Jeg synes at det er litt søtt at Dennis blir "sjalu", hvis jeg kan si det :rodmer:

Skrevet

Denne episoden var et ganske dårlig forsøk på å skape dramatikk og trist stemning. TV3 prøvde litt vel hardt etter min mening. Jeg mener, de spilte requim for a dream soundtracket i bakgrunnen under parsermonien. Overkill much? Og så avslutter de hele med Adele. Herregud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...