Gjest HunterLady Skrevet 5. april 2012 #2942 Skrevet 5. april 2012 Fy flate for en dritt Are er! Fikk seriøst tårer i øynene på Iselins vegne. Ja, det er mulig jeg er idiot som engasjerer meg så mye, men man ser så himla lett at hun var head over heels in love with him! Stakkars jente. Men Miguel var kjekk. Men Dennis er best! Søt og forelska! :D 6
Gjest HunterLady Skrevet 5. april 2012 #2943 Skrevet 5. april 2012 Jeg vedder på at Iselin ligger med den nye partneren i kveld Blir meget overrasket om hun IKKE har sex med noen andre nå etter at Are har dratt. Jeg tror ikke hun kommer til å ha sex med noen andre. Iselin er forelska i Are. Da får man ikke lyst på noen andre. 1
Gjest HunterLady Skrevet 5. april 2012 #2944 Skrevet 5. april 2012 Iselin som ungdom Poenget var? Søt jente var hun der.
Gjest Survival Skrevet 5. april 2012 #2945 Skrevet 5. april 2012 Status etter denne uka: Iselin er faen meg sterk som tar seg sammen og ønsker å stole på Miguel igjen etter det "sviket" som jeg liker å kalle det. Dennis er hodestups forelska i Kristin, noe som IKKE skulle skje. Are er en bæsjunge. Miguel er kjekk, men dessverre aaalt for høy på seg selv. Ooooog Kristian er I HVERT FALL ikke HOMSE. Eller... 5
Gjest NozMonster Skrevet 5. april 2012 #2946 Skrevet 5. april 2012 Nå var du for rask, vennen heheheee, ja jeg fant ut det! heldigvis Nytt visdomsord fra Dennis: "da får jeg fnatt i hælene" jeg hørte " da får jeg fnatt i halen" jeg synes det var morsomt! så- hvor lang tid tar det før iselin har seg med sin nye partner montro?
Gjest Survival Skrevet 5. april 2012 #2947 Skrevet 5. april 2012 jeg hørte " da får jeg fnatt i halen" jeg synes det var morsomt! Ja kanskje det var det han sa Jeg syns han har litt vanskelig dialekt.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2948 Skrevet 5. april 2012 noen som aner når forhåndsvisningene blir lagt ut på viaplay?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2949 Skrevet 5. april 2012 Nytt visdomsord fra Dennis: "da får jeg fnatt i hælene" Var det ikke i halen han fikk fnatt, eller hørte jeg feil?
Gjest badeand1 Skrevet 5. april 2012 #2950 Skrevet 5. april 2012 Stakkars Iselin! Og jeg som etterhvert har fått sansen for Are. (selvom han ligner på Breivik ) Men huff, Iselin stakkar. =( Fikk skikkelig vondt av den jenta.
Gjesten Skrevet 5. april 2012 #2951 Skrevet 5. april 2012 Blir irritert hvis Dennis drar hjem nå. Det er jo ikke noe gøy hvis alle skal drive å dra hjem med vilje
Gjest NozMonster Skrevet 5. april 2012 #2952 Skrevet 5. april 2012 Status etter denne uka: Iselin er faen meg sterk som tar seg sammen og ønsker å stole på Miguel igjen etter det "sviket" som jeg liker å kalle det. . hehe, jaaa, iselin er ganske så naiv! hun må jo være et så lett bytte for psykopater og andre som liker å rundlure andre, at det ikke er noe gøy engang 1
Fandenivoldsk Skrevet 5. april 2012 #2953 Skrevet 5. april 2012 Hehe, flott rant fra Dennis. "Han e ikje kjekk! EG e kjekk!" 2
Gjest HunterLady Skrevet 5. april 2012 #2954 Skrevet 5. april 2012 Stakkars Iselin! Og jeg som etterhvert har fått sansen for Are. (selvom han ligner på Breivik ) Men huff, Iselin stakkar. =( Fikk skikkelig vondt av den jenta. Han ligner da overhodet ikke på Breivik. Eller sammenligner du folk etter hårfarge? 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2955 Skrevet 5. april 2012 Iselin som ungdom Ikke noe gale med henne der altså, men det bekreftet egentlig mistanken min. Jeg tror hun er ei jente som er svært usikker på seg selv og utseendet sitt. Så kompenserer hun med å leke bimbo, bli glamourmodell med milelange extensions og snart silikon. Jeg ser en svært usikker jente som er gal etter bekreftelse. Har vært litt sånn selv, spilte dum og faket utseendet fordi jeg var så usikker på om JEG var verdt noe. Når man har lav selvfølelse ligger man gjerne med gutter bare for å få bekreftelse. Føler hele blondine-spillet hennes er for å beskytte seg mot at folk ser den egentlige henne. Syns egentlig litt synd på henne. 10
Gjest HunterLady Skrevet 5. april 2012 #2956 Skrevet 5. april 2012 Hehe, flott rant fra Dennis. "Han e ikje kjekk! EG e kjekk!" Synes det var BRA sagt!!
Gjest badeand1 Skrevet 5. april 2012 #2957 Skrevet 5. april 2012 Nytt visdomsord fra Dennis: "da får jeg fnatt i hælene" Jeg lo.
Gjest badeand1 Skrevet 5. april 2012 #2958 Skrevet 5. april 2012 Han ligner da overhodet ikke på Breivik. Eller sammenligner du folk etter hårfarge? Jeg syns han ligner.
Gjest HunterLady Skrevet 5. april 2012 #2959 Skrevet 5. april 2012 Blir irritert hvis Dennis drar hjem nå. Det er jo ikke noe gøy hvis alle skal drive å dra hjem med vilje Det er sikkert bare blitt litt trendy der inne. ting smitter. Men han reiser nok ikke
Gjest Bobler Skrevet 5. april 2012 #2960 Skrevet 5. april 2012 Miguel er foresten like høy på seg selv i virkeligheten. Møtt han på byen noen ganger, han har litt for god selvtillit. Greit han er kjekk, men SÅ kjekk er han ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå