Gjest NozMonster Skrevet 5. april 2012 #2921 Skrevet 5. april 2012 er det noen her som vet hvordan det gikk mellom are og denne damen da are kom hjem igjen da? håper hun kasta han på huuuuuuue og ræva ut! helst med huet først
Gjest NozMonster Skrevet 5. april 2012 #2922 Skrevet 5. april 2012 er det bare meg, eller er triana brunere i dag enn hun har vært?
Gjest Armule Skrevet 5. april 2012 #2923 Skrevet 5. april 2012 Husker ikke så mye av det som ble skrevet i innlegget, men jenta har ikke noe med Are å gjøre nå såvidt jeg vet. Hun tok ganske stor avstand fra det som skjedde på tven. Tror ikke de var sammen, men hadde noe på gang.
Gjesten Skrevet 5. april 2012 #2924 Skrevet 5. april 2012 i tooooold you guys,.......... Nå var du for rask, vennen
Gjest Survival Skrevet 5. april 2012 #2925 Skrevet 5. april 2012 Seriøst, for en ELENDIG måte å gjøre det på! 2
MissStiles Skrevet 5. april 2012 #2927 Skrevet 5. april 2012 Dårlig gjort av Are. Han kunne ha sagt det til henne.
smalls Skrevet 5. april 2012 #2928 Skrevet 5. april 2012 Jeg sa jo Are måtte dra. Hadde det på følelsen
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2929 Skrevet 5. april 2012 Seriøst, for en ELENDIG måte å gjøre det på! Hvorfor det? Fikk ikke med meg episoden i går, men oppfattet det slik som at Are vil hjem, Miguel måtte ha en partner, og Are ville at Kristian (?) skulle bli. Det ordnet seg jo fint, han sendte jo ikke hjem noen av de andre deltakerene.
Gjest Survival Skrevet 5. april 2012 #2930 Skrevet 5. april 2012 Hvorfor det? Fikk ikke med meg episoden i går, men oppfattet det slik som at Are vil hjem, Miguel måtte ha en partner, og Are ville at Kristian (?) skulle bli. Det ordnet seg jo fint, han sendte jo ikke hjem noen av de andre deltakerene. Mot Iselin tenkte jeg på. Og fortelle ALLE andre at han har tenkt å dra hjem, men ikke dama som har fått følelser for han, som han har hatt sex med og kost seg med i noen uker. Det var elendig gjort!!! 5
smalls Skrevet 5. april 2012 #2931 Skrevet 5. april 2012 Mot Iselin tenkte jeg på. Og fortelle ALLE andre at han har tenkt å dra hjem, men ikke dama som har fått følelser for han, som han har hatt sex med og kost seg med i noen uker. Det var elendig gjort!!! Are er bare en feig drittunge synes jeg. 5
Tonus Skrevet 5. april 2012 #2932 Skrevet 5. april 2012 Stakkars Iselin. Snakker om dårlig måte å gjøre ting på, og det uten noe annet poeng enn å slippe drama selv. 1
Fanta Exotic Skrevet 5. april 2012 #2933 Skrevet 5. april 2012 er det bare meg, eller er triana brunere i dag enn hun har vært? Det hadde i så fall vært veldig rart, i og med at hun bor i Mexico for tiden.
Aldrisur Skrevet 5. april 2012 #2934 Skrevet 5. april 2012 Gråt hun på ordentlig? Jeg så ingen røde øyne eller tårer på Iselin.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2935 Skrevet 5. april 2012 Jeg vedder på at Iselin ligger med den nye partneren i kveld Blir meget overrasket om hun IKKE har sex med noen andre nå etter at Are har dratt.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2936 Skrevet 5. april 2012 Mot Iselin tenkte jeg på. Og fortelle ALLE andre at han har tenkt å dra hjem, men ikke dama som har fått følelser for han, som han har hatt sex med og kost seg med i noen uker. Det var elendig gjort!!! Det er sant, men jeg synes det er like merkelig at ingen andre har nevnt det for henne. Men alle mennesker har svakheter, og han er som han sier konfliktsky. Tenk hvor mye drama det kunne blitt om han hadde nevnt det for henne. Hun kommer nok fort over det. Trist der og da, slik som når Camilla ble sendt hjem - men det varer ikke så veldig lenge. Selve situasjonen ordnet han jo fint, hvis man ser bort i fra Iselin.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2937 Skrevet 5. april 2012 are kommer jo ikke til å dra da!! og hvis han gjør det, så er det en grunn for det ( en twist eller noe) er det virkelig bare meg som har lagt merke til at når en deltaker for.eks sier hvem h*n skal stille seg bak, eller at h*n avslører en plan, så gjør deltakern stikk motsatt. Are sier at han skal stille seg bak en annen enn iselin fordi han vil ut, men det er bare det tv3 VIL vi skal tro, så vi skal få en "skikkelig overraskelse" på parsermonien i morgen... det har bestandig skjedd noe annet enn det deltakeren selv har uttrykt når det kommer til stykket,.. det tv3 vil vi skal tro- skjeeer aldrii alikeveeell! Ånei? du tok feil.... Glad han sendte seg selv hjem. Har aldri likt han slesken der. Miquel er veldig heit egentlig :gjeiper: 2
Gjest Misteltein Skrevet 5. april 2012 #2938 Skrevet 5. april 2012 Tenk på å komme inn på den måten...
Gjest Survival Skrevet 5. april 2012 #2939 Skrevet 5. april 2012 Nytt visdomsord fra Dennis: "da får jeg fnatt i hælene"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå