Gjest Armule Skrevet 5. april 2012 #2901 Skrevet 5. april 2012 Hun har en blogg hvor hun har skrevet om det hele, det er selvfølgelig over mellom de to. Jeg husker ikke adressen, men det er sikkert noen andre som har den hvis du er interessert Innlegget hun skrev om Paradise og Are ser ut til å være slettet. misstrondheim.blogg.no
Gjest Blubberella Skrevet 5. april 2012 #2902 Skrevet 5. april 2012 (endret) Hun har en blogg hvor hun har skrevet om det hele, det er selvfølgelig over mellom de to. Jeg husker ikke adressen, men det er sikkert noen andre som har den hvis du er interessert Ja regnet med det var veldig slutt dersom hun var ei normalt oppegående dame. Endret 5. april 2012 av Ylvina
Gjest Blubberella Skrevet 5. april 2012 #2904 Skrevet 5. april 2012 Hva er bloggen til Iselin igjen? http://iselinmichelsen.blogg.no/
Gjest NozMonster Skrevet 5. april 2012 #2906 Skrevet 5. april 2012 Synes synd på Are jeg, ikke Iselin.. synes synd på are? går det ann a? hele karen virker jo bare patetisk..så nå ble jeg virkelig nyskjerrig på hvorfor du synes synd på han....
challenger Skrevet 5. april 2012 #2907 Skrevet 5. april 2012 Fordi? Fordi han åpenbart angrer noe sinnsykt på det han har gjort mot hun som han hadde hjemme.. Som noen andre sa her, jeg klarer bare ikke å synes synd på Iselin:s
Gjest Chloè Skrevet 5. april 2012 #2908 Skrevet 5. april 2012 Ja syns dritsynd på Are, han hadde sex 1456 ganger mens "dama" satt hjemme å venta..Å nå får hun se alt dette på TV. Åh stakkars mann. Eh...
Gjest NozMonster Skrevet 5. april 2012 #2909 Skrevet 5. april 2012 Fordi han åpenbart angrer noe sinnsykt på det han har gjort mot hun som han hadde hjemme.. Som noen andre sa her, jeg klarer bare ikke å synes synd på Iselin:s det er jo så lett å være etterpå-klok! det er ganske så mange som angrer ETTER dem har vært utro jeg synes ikke synd på dem for det jaffal.. men enig med deg- jeg synes ikke synd på iselin av den grunn. skjønner ikke helt åffer jeg skal de heller
Gjest Bobler Skrevet 5. april 2012 #2910 Skrevet 5. april 2012 Fordi han åpenbart angrer noe sinnsykt på det han har gjort mot hun som han hadde hjemme.. Som noen andre sa her, jeg klarer bare ikke å synes synd på Iselin:s Så hvis kjæresten din er utro, og angrer etterpå, så syntes du synd på han? Er da enda godt han har dårlig samvittighet over å gjøre noe så ufattelig idiotisk. Og jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å syntes synd på de som er utro. Han er en voksen mann som har tatt et valg helt selv, og det er overhode ikke synd på han. Det er synd på dama som sitter i Norge og ser på at idioten puler rundt på TV. 4
challenger Skrevet 5. april 2012 #2911 Skrevet 5. april 2012 det er jo så lett å være etterpå-klok! det er ganske så mange som angrer ETTER dem har vært utro jeg synes ikke synd på dem for det jaffal.. men enig med deg- jeg synes ikke synd på iselin av den grunn. skjønner ikke helt åffer jeg skal de heller Nei, altså det er ikke synd på han fordi han cheata, men han angrer jo åpenbart.. Men han må jo ta konsekvensene for at han var utro, og det har han jo fått så. Fikk bare litt vondt av han da han var så lei seg og bare ville hjem til "dama"
Gjest NozMonster Skrevet 5. april 2012 #2912 Skrevet 5. april 2012 Så hvis kjæresten din er utro, og angrer etterpå, så syntes du synd på han? Er da enda godt han har dårlig samvittighet over å gjøre noe så ufattelig idiotisk. Og jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å syntes synd på de som er utro. Han er en voksen mann som har tatt et valg helt selv, og det er overhode ikke synd på han. Det er synd på dama som sitter i Norge og ser på at idioten puler rundt på TV. ikke sant, og han var jo faktisk utro den FØRSTE natta også, og det vil jeg si er enda værre! synes det bare sier hvor svak han er!
challenger Skrevet 5. april 2012 #2913 Skrevet 5. april 2012 Så hvis kjæresten din er utro, og angrer etterpå, så syntes du synd på han? Er da enda godt han har dårlig samvittighet over å gjøre noe så ufattelig idiotisk. Og jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å syntes synd på de som er utro. Han er en voksen mann som har tatt et valg helt selv, og det er overhode ikke synd på han. Det er synd på dama som sitter i Norge og ser på at idioten puler rundt på TV. Nei da hadde han blitt kasta på hue og ræva ut. Er totalt imot utroskap. Men det er jo bedre at de angrer, enn at de ikke har noe som helst anger vel?
Gjest Bobler Skrevet 5. april 2012 #2914 Skrevet 5. april 2012 Nei da hadde han blitt kasta på hue og ræva ut. Er totalt imot utroskap. Men det er jo bedre at de angrer, enn at de ikke har noe som helst anger vel? Det er det. Men det er ikke synd på han for det. Men deg om det 1
Gjest Armule Skrevet 5. april 2012 #2916 Skrevet 5. april 2012 Nei da hadde han blitt kasta på hue og ræva ut. Er totalt imot utroskap. Men det er jo bedre at de angrer, enn at de ikke har noe som helst anger vel? Skjønner jeg deg rett - du hadde ikke syntes synd på din eventuelle kjæreste om han var utro og angret seg? Men Are er det greit å synes synd på?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2917 Skrevet 5. april 2012 Gjetter jeg rett ang. hvilken type jente "dama" hans er tar hun nok han tilbake;) Hun er sikkert stokkdum (han sier jo selv han liker dumme jenter) og tilgir han på flekken når han sier hvor mye han angrer. Hvem blir sammen med en fyr som lukter slask lang vei og som i tillegg har meldt seg på PH? Da er man rimelig dum selv. Syns verken synd på "dama" eller drittsekken Are. Fy for en fyr, sjeldent jeg blir så kvalm av å se et menneske på tv. Og bloggen hans bygger bare opp under inntrykket av at han er en drittsekk av store dimensjoner.
Gjest Misteltein Skrevet 5. april 2012 #2918 Skrevet 5. april 2012 (endret) Skjønner jeg deg rett - du hadde ikke syntes synd på din eventuelle kjæreste om han var utro og angret seg? Men Are er det greit å synes synd på? Her så blir det teoretisk siden jeg ikke har kjæreste. Jeg hadde sendt en utro mann på hodet og ræva ut. Jeg kan ikke tilgi utroskap, og sånn er det bare. For meg er det noe jeg ikke kan leve videre med. Jeg vil alltid være skeptisk til personen. Hvis vedkommende så hadde jeg likevel kunne syntes synd på personen hvis han angret. Det handler om at mellom meg og en partner så er det et sterkt bånd. Hvis en hadde ødelagt det så kunne jeg syntes synd på han rundt omstendighetene, og spesielt hvis han angret sterkt på hva han gjorde. Jeg har ikke vondt av Are, bare så det er sagt, men jeg skjønner hva hun mener (tror jeg...). Han har kjørt på for mange ganger med Iselin. Endret 5. april 2012 av Misteltein 1
Gjest Survival Skrevet 5. april 2012 #2919 Skrevet 5. april 2012 Men hva var det denne dama hadde skrevet på bloggen sin om Are? For de som rakk å lese innlegget hennes. For deltakerne må jo skrive under på at de er single før de drar inn på hotellet.
Gjest Survival Skrevet 5. april 2012 #2920 Skrevet 5. april 2012 Jeg tror det er noe mugler i osen. Det må være det... Are må jo ha fått noe slags individuelt oppdrag som ikke vi en gang vet om. Blæh.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå