AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2881 Skrevet 5. april 2012 Jeg så ikke på så mye i fjord, men har sett endel av de andre to sesongene - og synes vel denne sesongen er best hittil. Ler godt hver episode. Egentlig så liker jeg de fleste der inne - på hver sin måte. Andreas begynne vel å litt sutrete. Han nye Miguel (?) hadde vel passet fint sammen med Iselin tror jeg.
smalls Skrevet 5. april 2012 #2882 Skrevet 5. april 2012 Jeg synes det er rart Are vil hjem pga Iselin har fått følelser for han. Utrolig teit og ikke minst feigt gjort av han.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2883 Skrevet 5. april 2012 Jeg synes det er rart Are vil hjem pga Iselin har fått følelser for han. Utrolig teit og ikke minst feigt gjort av han. Jeg synes ikke det er så rart. Har litt sympati med ham, han knekker jo helt sammen av stress, stakkars. Samtidig: Utrolig patetisk og klisjé. Han sa han hater å såre jenter, han vil heller lure Iselin trill rundt og forlate henne i en ekstremt ydmykende situasjon foran alle, enn å snakke ordentlig med henne og forklare henne at han ikke har de samme følelsene. Tror han det er mindre sårende når han er avvisende, flirende, kort, snur ryggen til? Selv om Iselin er en dum blondine har han faktisk et ansvar ovenfor henne, et ansvar om å behandle henne som et menneske, han har ligget med henne, han valgte selv å gjøre det, han måtte ha kjent til konsekvensene. Menn som påstår de "hater å såre kvinner" og gjør alt for å unngå en konfrontasjon er patetiske, kan de ikke bare innrømme at det er selve konfrontasjonen de er redde for? Are har en voksen manns utseende men inni er han en umoden teåringsgutt, dette gjør ham ekstremt lite tiltrekkende. Selv om jeg synes det var flott at han gråt, egentlig. Men stakkars, stakkars Iselin. Håper hun kan trekke noe lærdom av denne situasjonen. 12
Gjest HunterLady Skrevet 5. april 2012 #2884 Skrevet 5. april 2012 Fuktig og fuktig..men Dennis Agreed! Skulle ønske han var her akkurat nå og stirret meg i seng! 1
Gjest NozMonster Skrevet 5. april 2012 #2885 Skrevet 5. april 2012 (endret) Jeg synes det er rart Are vil hjem pga Iselin har fått følelser for han. Utrolig teit og ikke minst feigt gjort av han. are kommer jo ikke til å dra da!! og hvis han gjør det, så er det en grunn for det ( en twist eller noe) er det virkelig bare meg som har lagt merke til at når en deltaker for.eks sier hvem h*n skal stille seg bak, eller at h*n avslører en plan, så gjør deltakern stikk motsatt. Are sier at han skal stille seg bak en annen enn iselin fordi han vil ut, men det er bare det tv3 VIL vi skal tro, så vi skal få en "skikkelig overraskelse" på parsermonien i morgen... det har bestandig skjedd noe annet enn det deltakeren selv har uttrykt når det kommer til stykket,.. det tv3 vil vi skal tro- skjeeer aldrii alikeveeell! Endret 5. april 2012 av NozMonster
smalls Skrevet 5. april 2012 #2886 Skrevet 5. april 2012 are kommer jo ikke til å dra da!! og hvis han gjør det, så er det en grunn for det ( en twist eller noe) er det virkelig bare meg som har lagt merke til at når en deltaker for.eks sier hvem h*n skal stille seg bak, eller at h*n avslører en plan, så gjør deltakern stikk motsatt. Are sier at han skal stille seg bak en annen enn iselin fordi han vil ut, men det er bare det tv3 VIL vi skal tro, så vi skal få en "skikkelig overraskelse" på parsermonien i morgen... det har bestandig skjedd noe annet enn det deltakeren selv har uttrykt når det kommer til stykket,.. det tv3 vil vi skal tro- skjeeer aldrii alikeveeell! Jeg tror faktisk han vil dra hjem og jeg føler på meg han drar hjem i kveld.Sitter ikke Iselin å griner under parsermonien? Da tipper jeg det er pga Are må dra.Tror ikke hun griner pga Andreas eller Christian må dra. 1
kisskissbangbang Skrevet 5. april 2012 #2887 Skrevet 5. april 2012 (endret) are kommer jo ikke til å dra da!! og hvis han gjør det, så er det en grunn for det ( en twist eller noe) er det virkelig bare meg som har lagt merke til at når en deltaker for.eks sier hvem h*n skal stille seg bak, eller at h*n avslører en plan, så gjør deltakern stikk motsatt. Are sier at han skal stille seg bak en annen enn iselin fordi han vil ut, men det er bare det tv3 VIL vi skal tro, så vi skal få en "skikkelig overraskelse" på parsermonien i morgen... det har bestandig skjedd noe annet enn det deltakeren selv har uttrykt når det kommer til stykket,.. det tv3 vil vi skal tro- skjeeer aldrii alikeveeell! Han må jo si til de andre at han skal stille seg bak en annen fordi resten av gruppa ikke vet hvilken makt han har, og de ikke vet om Miguel. Are drar nok hjem, så blir Iselin paret med enten Kristian eller Miguel. Forresten synes jeg Are flere ganger ga uttrykk for at han reiser hjem av andre grunner enn Iselin. Han sa "Det er noen jeg savner mer enn andre" og "jeg har jo mine grunner til å reise" mens han gråt, så tipper det er hu tøtta på utsida han savnet. Endret 5. april 2012 av kisskissbangbang 2
Mynona Skrevet 5. april 2012 #2888 Skrevet 5. april 2012 Jeg synes det er rart Are vil hjem pga Iselin har fått følelser for han. Utrolig teit og ikke minst feigt gjort av han. Han snakket om at det var noe hjemme også.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2889 Skrevet 5. april 2012 Are hadde jo "kjæreste" hjemme. Nesten ihvertfall, han hadde visst lovt å være trofast mot henne, så jeg tipper det er derfor han ikke vil være der mer. Angrer seg kanskje?
Sarafina Skrevet 5. april 2012 #2890 Skrevet 5. april 2012 Flere som er enige at det er mye morsommere i år enn i fjor? Ja!! De har vært vanvittig mye flinkere med castingen i år. Jeg husker nesten ikke hvem som var med i fjor (måtte finne bilde på google), og det sier jo sitt siden jeg er stor PH-fan Synes også de er flinkere med twistene og dramaturgien i år. Men det aller beste, er at deltakerne tør mye, de gir av seg selv og er ikke redd for å drite seg ut på tv. Med unntak av Nina, synes hun er litt vel kontrollert, men hun er jo også den eneste som holder særlig tilbake. Digger Andreas, han er så ærlig om følelsene sine. Han sier jo rett ut til kamera hva han føler for Camilla f.eks., der mange andre ville holdt kortene tett til brystet fordi dette er tv. Og det skaper god reality-tv. 1
smalls Skrevet 5. april 2012 #2893 Skrevet 5. april 2012 Han snakket om at det var noe hjemme også. Åja. Det fikk ikke jeg med meg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2894 Skrevet 5. april 2012 Jeg tror Are stiller seg bak Iselin sammen med Kristian. Hun velger selvfølgelig Are, og Kristian forteller deretter om Ares plan. Så kommer Miguel inn, og Are plasserer ham bak Iselin, og sender seg selv hjem. Men vet ikke om Kristian også må hjem da, eller på solo.
Gjest Armule Skrevet 5. april 2012 #2895 Skrevet 5. april 2012 Synes synd på Are jeg, ikke Iselin.. Are har egenhendig satt seg inn i situasjonen han er i nå. Ikke nødvendigvis fordi han pulte henne, men fordi han ikke er mann nok til å ta en ordentlig prat med henne. 6
Gjest Blubberella Skrevet 5. april 2012 #2896 Skrevet 5. april 2012 Forresten synes jeg Are flere ganger ga uttrykk for at han reiser hjem av andre grunner enn Iselin. Han sa "Det er noen jeg savner mer enn andre" og "jeg har jo mine grunner til å reise" mens han gråt, så tipper det er hu tøtta på utsida han savnet. Jeg lurer på om hun tøtta på utsiden isåfall blir veldig glad for å se ham igjen etter at han har fråtset i godsakene til Iselin...
Gjest Elissima Skrevet 5. april 2012 #2897 Skrevet 5. april 2012 Han Miguel som kommer inn på PH i kveld var bra kjekk.. høy og mørk. Første gang i historien det kommer en kjekk gutt inn der jo! Are er så feig som ikke tør å ta en prat med Iselin. Patetisk.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2898 Skrevet 5. april 2012 Han Miguel som kommer inn på PH i kveld var bra kjekk.. høy og mørk. Første gang i historien det kommer en kjekk gutt inn der jo! Are er så feig som ikke tør å ta en prat med Iselin. Patetisk. Enig i begge deler! Miguel VAR faktisk kjempekjekk. Andreas og Fredrik er ok de også, men ikke superkjekke. Dennis synes jeg bare er oppskrytt, men han er jo veldig ung da, helt unge jenter liker han sikkert godt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2899 Skrevet 5. april 2012 Jeg lurer på om hun tøtta på utsiden isåfall blir veldig glad for å se ham igjen etter at han har fråtset i godsakene til Iselin... Hun har en blogg hvor hun har skrevet om det hele, det er selvfølgelig over mellom de to. Jeg husker ikke adressen, men det er sikkert noen andre som har den hvis du er interessert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå