Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fatter ikke ikke at de bruker så mye energi på de homo-spekkulasjonene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dennis prøver fortsatt å "stirre Kristin i seng" :roll:

Det er jo ikke helt uten virkning da. :popcorn:

Gjest Månestøv
Skrevet

And its working :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med det?

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med det?

Jeg synes bare det er en tullete taktikk. Men det ser jo ut til å virke da, så :fnise:

Skrevet

Stakars Iselin. Hun vet ingenting. Alle andre vet det - men ikke hun.

Sa han at han skulle "komme en siste gang"? Som i at han skal ha sex med Iselin før han drar?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes bare det er en tullete taktikk. Men det ser jo ut til å virke da, så :fnise:

Denne tullete taktikken fungerer på de fleste damer ;)

Skrevet

Dritt TV3 som spoiler så fælt!! :kjefte:

Skrevet

Jeg hadde syntes det var ufattelig ubehagelig. Men dette minnet meg faktisk om noe som skjedde på en et utested en gang. Jeg trodde fyren var skadet, men kanskje det var dette han prøvde på? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes gutter/menn som stirrer er utrolig ekkelt. Blir utilpass av det, og hvis de ikke slutter når jeg har gitt beskjed om det, drar jeg et annet sted.

Så jeg er nok ikke de fleste damer heller da...

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Gleder meg til imorgen!!!! :):):)

Mon tro hva Are kommer til å gjøre?

Dennis er forresten supersøt!! :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hva sa are da han gråt på badet? om utsiden? Var det noe om at han hadde dame på utsiden?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var ufattelig ubehagelig. Men dette minnet meg faktisk om noe som skjedde på en et utested en gang. Jeg trodde fyren var skadet, men kanskje det var dette han prøvde på? :fnise:

Det ville nok fungert om du likte han litt fra før :fnise:

Kvinner er enkle.

Gjest HunterLady
Skrevet

Det ville nok fungert om du likte han litt fra før :fnise:

Kvinner er enkle.

Menn er enklere.

• Liker 2
Skrevet

Menn er enklere.

Menn er enklere enn Platon og Kafka til sammen.

• Liker 2
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Håpløst som de spoila på slutten! Hvis ei jente må velge mellom to gutter på vanlig måte, og Miguel kommer inn etter det, hvorfor viser de at Are står bak Iselin?? :murvegg: Skulle ikke han sende seg selv hjem? I verste fall havner han vel kun på solo?

Skrevet

Håpløst som de spoila på slutten! Hvis ei jente må velge mellom to gutter på vanlig måte, og Miguel kommer inn etter det, hvorfor viser de at Are står bak Iselin?? :murvegg: Skulle ikke han sende seg selv hjem? I verste fall havner han vel kun på solo?

Hun sa jo også at Are lurer alle.

Kanskje det er krokodilletårer - kanskje han bare player alle, og Iselin og han har en god plan??

(tviler selv, men kan johende)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

are kommer jo ikke til å dra da!! og hvis han gjør det, så er det en grunn for det ( en twist eller noe)

er det bare meg som har lagt merke til at når en deltaker for.eks sier hvem h*n skal stille seg bak, eller at h*n avslører en plan, så gjør deltakern stikk motsatt. Are sier at han skal stille seg bak en annen enn iselin fordi han vil ut, men det er bare det tv3 VIL vi skal tro, så vi skal få en "skikkelig overraskelse" på parsermonien i morgen...

det har bestandig skjedd noe annet enn det deltakeren selv har uttrykt når det kommer til stykket,..

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Rart at de spoiler så mye.. kanskje Are ombestemmer seg, så vil de bare få oss til å tro at det er han som drar hjem. Gleder meg til imorgen! :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...