AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2741 Skrevet 4. april 2012 Alina og Tommy er de eneste fornuftige der inne. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2742 Skrevet 4. april 2012 Ja chistina er stygg og har stygg kropp, i tillegg ser vi nesten ingenting av henne. Skjønner ikke hvofor hun fikk være med på programmet, er jo ikke noe underholdning for oss andre, bortsett fra da hun var med i ten sing da.. Hadde vært gøyere om de hadde beholdt snookie, ja!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2743 Skrevet 4. april 2012 Hva synes dere om Andreas? Jeg synes han er den kjekkeste av guttene, jeg. Men en litt...eh... spesiell personlighet. 1
Gjest badeand1 Skrevet 4. april 2012 #2744 Skrevet 4. april 2012 Hva synes dere om Andreas? Jeg synes han er den kjekkeste av guttene, jeg. Men en litt...eh... spesiell personlighet. Liker han veldig godt jeg. ^^ Men liker også Tommy.
Gjest Bobler Skrevet 4. april 2012 #2745 Skrevet 4. april 2012 (endret) Hva synes dere om Andreas? Jeg synes han er den kjekkeste av guttene, jeg. Men en litt...eh... spesiell personlighet. Han er ikke noe særlig.. Litt sjarmerende i ny og ne, men overhode ikke en fyr jeg ville sett på to ganger på gaten. Endret 4. april 2012 av Bobler
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2746 Skrevet 4. april 2012 Liker han veldig godt jeg. ^^ Men liker også Tommy. Tommy er definitivt den kjekkeste!
Gjest badeand1 Skrevet 4. april 2012 #2747 Skrevet 4. april 2012 Tommy er definitivt den kjekkeste! Yeah!
smalls Skrevet 4. april 2012 #2748 Skrevet 4. april 2012 jeg synes ikke Tommy er så himmla kjekk. Hvisjeg skulle velge en av gutta som jeg synes er kjekkest(ikke at det er så mange kjekke gutter der inne men) så må det bli christian. Men hvis Are vil hjem, kan han ikke bare si i fra til stabben? Eller må man bli stemt ut for å komme hjem?
Arlea Skrevet 4. april 2012 #2749 Skrevet 4. april 2012 jeg synes ikke Tommy er så himmla kjekk. Hvisjeg skulle velge en av gutta som jeg synes er kjekkest(ikke at det er så mange kjekke gutter der inne men) så må det bli christian. Men hvis Are vil hjem, kan han ikke bare si i fra til stabben? Eller må man bli stemt ut for å komme hjem? Nå gjetter jeg bare, men jeg antar at det beste, fra produsentenes side, vil være om deltakerne tar kontakt med dem for så å bli sendt hjem via en tvist. Akkurat denne uken kom det jo to nye gutter, men i andre uker ville det jo vært kjedelig for dramaturgien i programmet dersom antallet gutter og jenter var likt før parsermonien. Men når jeg tenker på det så har det vel ikke skjedd før at noen har dratt uten parsermoni/tvist? Eller, første sesongen ble jo først Nanna kastet ut under pandoras eske etter mobbingen av Margrethe, og det var jo også en random som "ofret seg" da Petter Pilgaard røk i en tvist. Men ingen har vel bare reist? Det eneste jeg har lagt merke til, er at folk som begynner å virke veldig mettet på oppholdet ofte ryker "naturlig".
SoftKitty Skrevet 4. april 2012 #2750 Skrevet 4. april 2012 Andreas er den eneste av guttene jeg synes ser bra ut, men jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg liker ham eller ikke.. han er liksom søt og teit litt annenhver gang. Stian er faktisk ok i ansiktet synes jeg, men litt lubben. Ikke at jeg bryr meg så skrekkelig om det egentlig..^^ Tommy har best kropp men dialekten og tenna på tørk.. nei. Dennis og Are er så fulle av seg selv at æsj.. synes ikke de ser så bra ut heller, ikke min type iallfall. Et par av modellbildene av Are var ok (med litt annet hår og litt fra siden).
pinar Skrevet 4. april 2012 #2751 Skrevet 4. april 2012 jeg synes ikke Tommy er så himmla kjekk. Hvisjeg skulle velge en av gutta som jeg synes er kjekkest(ikke at det er så mange kjekke gutter der inne men) så må det bli christian. Men hvis Are vil hjem, kan han ikke bare si i fra til stabben? Eller må man bli stemt ut for å komme hjem? Ikke sant! Det er vel ikke tvang å være der? Syns ikke Tommy er skikkelig kjekk, men definitivt best av de som er der. Syns jeg. Han nyeste syns jeg ikke var no fin i det hele tatt. Av jentene er Alina penest syns jeg. Syns ikek det er veldig mange pene mennesker med i det hele tatt, og syns ingen virker å ha strålende personlighet heller hehe. Jeg lurer på hvorfor Tv3 tror at sex scener er det som må til for å få seere? Er det det? Jeg syns overhodet ikke det er interesant. Jeg vil heller ha mer tvister og spill. Mere utspekulerte folk
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2752 Skrevet 4. april 2012 Men hvis Are vil hjem, kan han ikke bare si i fra til stabben? Eller må man bli stemt ut for å komme hjem? Jeg synes det er kult at han faktisk sier at han vil hjem, og at det blir en del av spenningen om han greier det eller ikke. Kjedelig hvis vi ikke får vite at noen vil hjem også forsvinner de i en tvist isteden.
Mynona Skrevet 4. april 2012 #2753 Skrevet 4. april 2012 Jeg synes det er kult at han faktisk sier at han vil hjem, og at det blir en del av spenningen om han greier det eller ikke. Kjedelig hvis vi ikke får vite at noen vil hjem også forsvinner de i en tvist isteden. Det er jo ikke værre enn at han sier til han nye; kan du stelle (!) deg bak Iselin, jeg går til Nina. Så er han ute.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2754 Skrevet 4. april 2012 Andreas er den eneste av guttene jeg synes ser bra ut, men jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg liker ham eller ikke.. han er liksom søt og teit litt annenhver gang. Stian er faktisk ok i ansiktet synes jeg, men litt lubben. Ikke at jeg bryr meg så skrekkelig om det egentlig..^^ Tommy har best kropp men dialekten og tenna på tørk.. nei. Dennis og Are er så fulle av seg selv at æsj.. synes ikke de ser så bra ut heller, ikke min type iallfall. Et par av modellbildene av Are var ok (med litt annet hår og litt fra siden). Men Andreas har jo ingen overleppe!
Spiralis Skrevet 4. april 2012 #2755 Skrevet 4. april 2012 jeg synes ikke Tommy er så himmla kjekk. Hvisjeg skulle velge en av gutta som jeg synes er kjekkest(ikke at det er så mange kjekke gutter der inne men) så må det bli christian. Men hvis Are vil hjem, kan han ikke bare si i fra til stabben? Eller må man bli stemt ut for å komme hjem? Ser ikke helt for meg at det er bra TV å la en deltaker bare si "nei nå tror jeg at jeg vil hjem. Ha det bra folkens. Tjalabais!" for så å forlate programmet. Forlanger at det tynes maksimalt med drama, snørr og tårer ut av dette. Lurer virkelig på hva Iselin skal finne på om Are går ut. Virker ikke som hun har så mye å snakke med andre om. Har liksom vært hennes tilg å bli kåt på Are og pule.
Mynona Skrevet 4. april 2012 #2756 Skrevet 4. april 2012 Beklager på forhånd om jeg blir usakelig og har masse skrivefeil; har en del cava innabords
Spiralis Skrevet 4. april 2012 #2757 Skrevet 4. april 2012 Beklager på forhånd om jeg blir usakelig og har masse skrivefeil; har en del cava innabords Er lov å nyte påska. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2760 Skrevet 4. april 2012 Andreas er den eneste av guttene jeg synes ser bra ut, men jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg liker ham eller ikke.. han er liksom søt og teit litt annenhver gang. Stian er faktisk ok i ansiktet synes jeg, men litt lubben. Ikke at jeg bryr meg så skrekkelig om det egentlig..^^ Tommy har best kropp men dialekten og tenna på tørk.. nei. Dennis og Are er så fulle av seg selv at æsj.. synes ikke de ser så bra ut heller, ikke min type iallfall. Et par av modellbildene av Are var ok (med litt annet hår og litt fra siden). Enig, de ser jo ut som misforstre alle sammen. Ingen er så deilige og perfekte som meg selv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå