Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror forresten grunnen til at Are er så hvit i fjeset i forhold til kroppen, er at han har fått pålegg av modellbyrået sitt om å bruke sunblock.

Det tror jeg også, han har typisk sunblock-look. Artig kontrast til Iselins gule fjes :gjeiper:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere tror ikke at folk som er på TV (spesielt i de senene som er i form av isenesatte sermonier og intervjuer) har fått TV-sminke av sminkedamene til produsenten da?

:kaffekopp:

Gjest Armule
Skrevet

Dere tror ikke at folk som er på TV (spesielt i de senene som er i form av isenesatte sermonier og intervjuer) har fått TV-sminke av sminkedamene til produsenten da?

:kaffekopp:

Vi får jo se scener før seremonien hvor de sminker seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Og iselins sminke er ikke lagt av profesjonelle.

• Liker 3
Skrevet

Vi får jo se scener før seremonien hvor de sminker seg selv.

Du får også se mange "spontane" og "følelsesladede" sener som er tatt om og om igjen.

I f.eks parsermonien bruker de timesvis på opptakene. I intervju klippene sitter deltakerne med senelys i en produksjonssetting. Alle som skal med på f.eks dagsrevyen og skavland er tv-sminket før de kommer foran kamera, selv de som er helt "usminket".

Jeg kan ikken noe annet om sminke enn at kjærestene mine har brukt MYE av plassen på badet, men det ville være bemerkelsesverdig om ikke sminkedama til produksjonsselskapet var ute med pudderkvasten før et intervju.

Gjest Armule
Skrevet

Du får også se mange "spontane" og "følelsesladede" sener som er tatt om og om igjen.

I f.eks parsermonien bruker de timesvis på opptakene. I intervju klippene sitter deltakerne med senelys i en produksjonssetting. Alle som skal med på f.eks dagsrevyen og skavland er tv-sminket før de kommer foran kamera, selv de som er helt "usminket".

Jeg kan ikken noe annet om sminke enn at kjærestene mine har brukt MYE av plassen på badet, men det ville være bemerkelsesverdig om ikke sminkedama til produksjonsselskapet var ute med pudderkvasten før et intervju.

Når sminken og antrekket de har passer med forberedelsesscenene, så ser jeg ikke helt at det er gjenbrukte opptak.

Det er garantert folk som pudrer dem ned gjennom hele greia ved behov, siden de nok fort blir svette og klamme. Men er forskjell på foundation og fikseringsprodukter :)

Skrevet (endret)

Når sminken og antrekket de har passer med forberedelsesscenene, så ser jeg ikke helt at det er gjenbrukte opptak.

Det er garantert folk som pudrer dem ned gjennom hele greia ved behov, siden de nok fort blir svette og klamme. Men er forskjell på foundation og fikseringsprodukter :)

Da kan jeg tre ord om sminke. :) Foundation- og fikseringsprodukter. Kunne maskara (eller hva det heter) fra før. :ler:

... Syntes fortsatt at det burde opprettes en egen tråd for de som ønsker å diskutere sminken i PH.

Endret av Spiralis
Skrevet

Nina er litt beregnende.

Jeg syntes hun er kjedelig og derfor godt kunne blitt stemt ut (Bortsett fra intervjuene og isenesatte deler av programmet er hun helt fraværende.), men jeg merket meg b.l.a. at da de begynte å krangle med Alina så så hun sitt snitt til å forlate banen nesten umiddelbart.

Skrevet

Christina er en skikkelig bitch synes jeg, og lite pen i tillegg! Syns det var teit da hun begynte å skjelle ut Alina, selv om hun nesten nettopp hadde komt inn på hotellet. Bare for å henge seg på de andre..

Nina virker snill, og digger kristin! iselin er ganske søt da! :)

Enig i at Tommy er favoritt blant guttene, han virker jordnær og kul. Are er ekkel, og ganske stygg i ansiktet. Dennis og Tommy er kjekkest blant guttene! =)

AnonymBruker
Skrevet

Ja chistina er stygg og har stygg kropp, i tillegg ser vi nesten ingenting av henne. Skjønner ikke hvofor hun fikk være med på programmet, er jo ikke noe underholdning for oss andre, bortsett fra da hun var med i ten sing da..

AnonymBruker
Skrevet

Christina er en skikkelig bitch synes jeg, og lite pen i tillegg! Syns det var teit da hun begynte å skjelle ut Alina, selv om hun nesten nettopp hadde komt inn på hotellet. Bare for å henge seg på de andre..

Enig, også skal hun liksom være så tøff og gøyal NOT. Jeg avskyr den måten hun snakker på med den hese stemmen, hun er, for å bruke hennes eget favorittuttrykk: KLEIN.

Litt ironisk at hun var mye søtere og mer sympatisk da hun spilte ordentlig/kristen.

• Liker 4
Gjest Survival
Skrevet

Noe jeg lo godt av var hele scenen der de skulle ha quiz med Iselin. De andre stilte alle disse geografispørsmålene som Iselin skulle svare på, men ingen av de andre var sikker på svarene heller :fnise: Så hele greia var ganske patetisk.

Skrevet

Tommy ser og oppfører seg noenlunde normalt.

De andre er det noe rart ved, eller media fremstiller de som veldig spesielle. Må nesten riste på hodet av hele sirkuset.

Syns Iselin klarer seg bedre enn det ryktet hun har fått.

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

De dreit seg så jævlig ut i går :ler:

"Hva er hovedstaden i USA?"

-"New York?"

" hahahhahahha, nei det er ingen hovedstad i USA! Hahahhaha!!"

:skratte:

Faktisk så var jo Iselin nærmere det riktige svaret enn de andre :ler:

Men en kan vel ikke regne med at det er fryktelig smarte mennesker som melder seg på PH. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns ikke det at hun svarte Barcelona på spanias hovedstat er sååååå rart. Eller hun er ikke helt på viddene da. Det er vel hvertfall hovedstat i det katelonske området?

Skrevet

Får bare mer og mer sansen for Tommy jeg:) Han virker som en godgutt, og er den mest normale/fornuftige der inne. Blir jo så sjarmert av dialekten :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Får bare mer og mer sansen for Tommy jeg:) Han virker som en godgutt, og er den mest normale/fornuftige der inne. Blir jo så sjarmert av dialekten :rodmer:

Enig.

Skrevet (endret)

Blir jo så sjarmert av dialekten :rodmer:

"Skyt meg i hue og kall meg en krakk", men jeg syns gudbrandsdøl er dødssexy... :gjeiper:

Endret av Spirali
  • Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Nå er jeg vel ikke akkurat midt i målgruppa, men rent utseendemessig er Tommy den eneste jeg synes er kjekk der inne. De andre guttene er helt vanlig utseende gutter. Are kan være så mye modell han bare vil, men han er den minst kjekke der inne.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Nå er jeg vel ikke akkurat midt i målgruppa, men rent utseendemessig er Tommy den eneste jeg synes er kjekk der inne. De andre guttene er helt vanlig utseende gutter. Are kan være så mye modell han bare vil, men han er den minst kjekke der inne.

Jeg er helt uenig med deg. Nå snakker jeg rent utseendemessig (ingen personlighet i vurderingen min nå), og jeg syns at Tommy er minst attraktiv og Are er mest attraktiv av guttene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...