pinar Skrevet 3. april 2012 #2701 Skrevet 3. april 2012 Hvorfro kan ikke Are bare trekke seg fra hele programmet om han vil ut?? Han mååå vel ikke ha makt for å gjøre det? Eller? Jeg syns Tommy ser best ut av guttene. Selv med jenteklær. 3
Sol79 Skrevet 3. april 2012 #2702 Skrevet 3. april 2012 Jeg sliter litt med å rett og slett høre hva deltakerene der sier, så arrester meg om jeg nå tar feil, men jeg må si at jeg ler litt av den spørrekonkurransen til Iselin, for de som liksom var så kloke sa jo selv feil. På hovedstad i USA, sa de ikke at USA ikke har hovedstad fordi det er mange små stater? Men Washington DC er vel USAs hovedstad? Og at Las Vegas er en stat? Det stemmer jo ikke, Las Vegas ligger i Nevada om jeg ikke husker feil. Og så sa de at Iselin hadde rett når hun tippa Barcelona som hovedstad i Spania, som jo er Madrid. Så de andre tok like mye feil som Iselin bortsett fra når det gjelder hovedstaden i Tyskland. Haha, tenkte jeg også på. Hun der bergenseren sa at Iselin hadde mangel på allmennkunnskap, men det stod visst ikke så bra til hos de andre heller. 1
Gjest badeand1 Skrevet 3. april 2012 #2703 Skrevet 3. april 2012 Alina ser ut som hun er 40, og hun har veldig strenge ansiktstrekk og utrolig utdatert stil. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes hun er så innmari deilig. Det er ikke bare det at hun ikke smiler, det er hele looken og typen utseende jeg ikke faller for. Word. 2
Gjest Bobler Skrevet 4. april 2012 #2704 Skrevet 4. april 2012 Jeg liker Tommy mer og mer! Og jeg syntes Stian skulle vunnet Mr.Paradise!! 5
Vulpes Skrevet 4. april 2012 #2705 Skrevet 4. april 2012 Tommy tror jeg kanskje er blitt min nye favoritt der inne. Han virker empatisk, real og morsom, og jeg digger at han i flere dager spradet glad rundt i jenteklær og med sminke :D 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2706 Skrevet 4. april 2012 Hun smiler da titt og ofte. Hun er blitt hakkematen og TV3 gjør alt de kan for å fremstille henne som en bitch. Enig. SÅ bitchy er hun virkelig ikke, synes hun har vist seg som både snill og menneskelig til tider også. Klart hun vil videre i konkurransen, akkurat som de andre. I tidligere sesonger har det vært med jenter som har vært langt mer bitchy enn Alina. Husker dere Lene og Nanna fra den første sesongen? Eller Stina fra den danske versjonen? (Husker ikke hvilken sesong hun var med i). 1
Lillemeg25 Skrevet 4. april 2012 #2707 Skrevet 4. april 2012 Jeg føler på meg at Camilla kommer inn igjen dessverre. Blir nok litt drama mellom henne og Alina.
Chloe- Skrevet 4. april 2012 #2708 Skrevet 4. april 2012 Tommy tror jeg kanskje er blitt min nye favoritt der inne. Han virker empatisk, real og morsom, og jeg digger at han i flere dager spradet glad rundt i jenteklær og med sminke :D Tenkte akkurat det samme! Ett stykk kjekk, flott ungdom som ikke er så vanvittig høy på seg selv. 4
Gjest HunterLady Skrevet 4. april 2012 #2709 Skrevet 4. april 2012 Jeg synes Christina ser defintivt dåtligst ut der inne, og når man får kritisere guttene uten problemer, så må det vel være lov å gjøre det samme om jentene? Synes Christina har en usmakelig personlighet i tillegg, derfor blir hun ekstra stygg. Også er ikke ansiktet hennes spesielt pent, ei heller kroppen. Alina er penest av jentene rent utseendetmessig. Personlighetsmessig liker jeg Kristin best. Ut av guttene er Are penest utseendetmessig, men Dennis og Stian har best personlighet. Sånn
Gjest HunterLady Skrevet 4. april 2012 #2710 Skrevet 4. april 2012 Jeg synes Christina ser defintivt dåtligst ut der inne, og når man får kritisere guttene uten problemer, så må det vel være lov å gjøre det samme om jentene? Synes Christina har en usmakelig personlighet i tillegg, derfor blir hun ekstra stygg. Også er ikke ansiktet hennes spesielt pent, ei heller kroppen. Alina er penest av jentene rent utseendetmessig. Personlighetsmessig liker jeg Kristin best. Ut av guttene er Are penest utseendetmessig, men Dennis og Stian har best personlighet. Og Tommy! Han har vokst litt på meg! Sånn
Gjesten Skrevet 4. april 2012 #2711 Skrevet 4. april 2012 Men nå kom jeg på noe... Det skjedde aldri noe med den ølen, gjorde det det vel?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2712 Skrevet 4. april 2012 Synes ikke Are er så dum, jeg. Han har skjønt at det er han som har dummet seg ut i forhold til Iselin, og vil derfor ut selv i stedet for å la noen andre i stikken/gjøre vondt verre. Selvom han strengt tatt ikke trenger noen makt for å sende seg selv ut Han kan jo bare stille seg bak en annen jente enn Iselin, som ikke vil ha noe særlig problem med å sende ham ut. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2713 Skrevet 4. april 2012 Men nå kom jeg på noe... Det skjedde aldri noe med den ølen, gjorde det det vel? Tommy drakk øl - Tommy fikk kyss på kinnet. Den ene en konsekvens av den andre? 3
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 4. april 2012 #2715 Skrevet 4. april 2012 Men har ikke Are dame utenfor programmet da S: ?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2716 Skrevet 4. april 2012 Men har ikke Are dame utenfor programmet da S: ? Ja, han begynte vel å angre seg på hva han hadde gjort inne på hotellet etterhvert.
Lillemeg25 Skrevet 4. april 2012 #2717 Skrevet 4. april 2012 Ja, han begynte vel å angre seg på hva han hadde gjort inne på hotellet etterhvert. Stakkars dama hans.
Gjesten Skrevet 4. april 2012 #2718 Skrevet 4. april 2012 Tommy drakk øl - Tommy fikk kyss på kinnet. Den ene en konsekvens av den andre? Nei, jeg er ganske sikker på at hun fikk velge hvem hun kysset. Jeg mener Triana sa det en gang... Men har ikke Are dame utenfor programmet da S: ? De var aldri sammen, så vidt jeg forstod. Men de "hadde noe på gang" og det er selvfølgelig over nå som hun har sett PH.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2719 Skrevet 4. april 2012 Jeg tror forresten grunnen til at Are er så hvit i fjeset i forhold til kroppen, er at han har fått pålegg av modellbyrået sitt om å bruke sunblock. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå