AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2681 Skrevet 3. april 2012 Enig, men ingenting slår Christinas ekle kropp Hvafan? Hva er ekkelt med henne? 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2682 Skrevet 3. april 2012 Ja, hun er stygg og feit. Feit? Hun finnes jo ikke feit! Det er ingen av jentene der som er tykke. Herregud, skjerpings. 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2683 Skrevet 3. april 2012 Om Maren og Kim kommer inn på hotellet igjen aner jeg ikke, men har sjekka FB-profilen til ei venninne av meg som kommer inn på hotellet over påske. Hun er venn med alle fra årets paradise som jeg har navn på, men ikke Maren og Kim i alle fall. Ikke at det er noe bevis i seg selv, men jeg regner med at hun hadde vært fb-venn med de dersom de hadde møttes på Paradise.
Xaphan Skrevet 3. april 2012 #2684 Skrevet 3. april 2012 Om Maren og Kim kommer inn på hotellet igjen aner jeg ikke, men har sjekka FB-profilen til ei venninne av meg som kommer inn på hotellet over påske. Hun er venn med alle fra årets paradise som jeg har navn på, men ikke Maren og Kim i alle fall. Ikke at det er noe bevis i seg selv, men jeg regner med at hun hadde vært fb-venn med de dersom de hadde møttes på Paradise. Hæ?
Larsern Skrevet 3. april 2012 #2685 Skrevet 3. april 2012 Personlig synes jeg blondina som kom inn var flott, dvs MENS hun spilte "skikkelig". Trønderdama er heller ikke så verst. Forresten, hva skjedde med hu brunetta som kom inn sist?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2686 Skrevet 3. april 2012 Hæ? Noen som har svart feil tråd. Den skal være i spoilertråden sikkert.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2687 Skrevet 3. april 2012 Enig, men ingenting slår Christinas ekle kropp Ja, hun er stygg og feit. Og den ene av dere er miss Univers mens den andre er en toppmodell? 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2688 Skrevet 3. april 2012 Jeg sliter litt med å rett og slett høre hva deltakerene der sier, så arrester meg om jeg nå tar feil, men jeg må si at jeg ler litt av den spørrekonkurransen til Iselin, for de som liksom var så kloke sa jo selv feil. På hovedstad i USA, sa de ikke at USA ikke har hovedstad fordi det er mange små stater? Men Washington DC er vel USAs hovedstad? Og at Las Vegas er en stat? Det stemmer jo ikke, Las Vegas ligger i Nevada om jeg ikke husker feil. Og så sa de at Iselin hadde rett når hun tippa Barcelona som hovedstad i Spania, som jo er Madrid. Så de andre tok like mye feil som Iselin bortsett fra når det gjelder hovedstaden i Tyskland. 10
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2689 Skrevet 3. april 2012 Hvafan? Hva er ekkelt med henne? Feit? Hun finnes jo ikke feit! Det er ingen av jentene der som er tykke. Herregud, skjerpings. Og den ene av dere er miss Univers mens den andre er en toppmodell? Kaster litt opp innvendig når jeg ser henne. Rumpa til Stian ser bedre ut enn ansiktet hennes. 1
Gjest Vodka Skrevet 3. april 2012 #2690 Skrevet 3. april 2012 Jeg sliter litt med å rett og slett høre hva deltakerene der sier, så arrester meg om jeg nå tar feil, men jeg må si at jeg ler litt av den spørrekonkurransen til Iselin, for de som liksom var så kloke sa jo selv feil. På hovedstad i USA, sa de ikke at USA ikke har hovedstad fordi det er mange små stater? Men Washington DC er vel USAs hovedstad? Og at Las Vegas er en stat? Det stemmer jo ikke, Las Vegas ligger i Nevada om jeg ikke husker feil. Og så sa de at Iselin hadde rett når hun tippa Barcelona som hovedstad i Spania, som jo er Madrid. Så de andre tok like mye feil som Iselin bortsett fra når det gjelder hovedstaden i Tyskland. Veit, de er så idioter alle sammen.. haha. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2691 Skrevet 3. april 2012 Kaster litt opp innvendig når jeg ser henne. Rumpa til Stian ser bedre ut enn ansiktet hennes. Hva er det med henne som du syns er så stygg da? 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2692 Skrevet 3. april 2012 Jeg sliter litt med å rett og slett høre hva deltakerene der sier, så arrester meg om jeg nå tar feil, men jeg må si at jeg ler litt av den spørrekonkurransen til Iselin, for de som liksom var så kloke sa jo selv feil. På hovedstad i USA, sa de ikke at USA ikke har hovedstad fordi det er mange små stater? Men Washington DC er vel USAs hovedstad? Og at Las Vegas er en stat? Det stemmer jo ikke, Las Vegas ligger i Nevada om jeg ikke husker feil. Og så sa de at Iselin hadde rett når hun tippa Barcelona som hovedstad i Spania, som jo er Madrid. Så de andre tok like mye feil som Iselin bortsett fra når det gjelder hovedstaden i Tyskland. Så flink du er
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2694 Skrevet 3. april 2012 Hva er det med henne som du syns er så stygg da? Hun har rumpa til en 70-åring. Utrolig hvor ivrige dere blir dersom det er jentenes kropper som kritiseres... 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2695 Skrevet 3. april 2012 Hva er det med henne som du syns er så stygg da? Hun ser jo ut som en velfødd gris. 1
Arlea Skrevet 3. april 2012 #2696 Skrevet 3. april 2012 Herregud, Christina er vel ikke feit? Men jeg er enig i at hun er en av de jentene som kanskje tar seg minst bra ut inne på hotellet. Synes hun ser litt slaskete ut. Men for all del, hun ser mye bedre ut enn feks. Iselin som overdriver pyntinga. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2697 Skrevet 3. april 2012 Herregud, Christina er vel ikke feit? Men jeg er enig i at hun er en av de jentene som kanskje tar seg minst bra ut inne på hotellet. Synes hun ser litt slaskete ut. Men for all del, hun ser mye bedre ut enn feks. Iselin som overdriver pyntinga. Rumpa til Are er vel ikke stygg?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2698 Skrevet 3. april 2012 Christina er helt klart den minst pene. Iselin er heller ikke wow, men hun har fin kropp, selv om fjeset er mindre heldig. Christina har verken ansiktet eller kroppen:p Eller personligheten... Og hvorfor sier hun at hun jobber som lærer når hun er SFO-assistent!? STOR forskjell:pS SFO-ass kan hvem som helst være (mye rart der!), mens lærer må man ha minst 4 års utdannelse på uni./høgskole. 2
Arlea Skrevet 3. april 2012 #2699 Skrevet 3. april 2012 Rumpa til Are er vel ikke stygg? Hvorfor skriver du den som svar til meg? Fikk i grunn ikke med meg rumpa til Are.
Xaphan Skrevet 3. april 2012 #2700 Skrevet 3. april 2012 Jeg syns Christina er en av de som tar seg best ut jeg. Hun virker liksom litt naturlig og avslappa og jeg syns det kler henne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå