Mynona Skrevet 3. april 2012 #2661 Skrevet 3. april 2012 parsermonien tar 4 timer kom det frem her, så bare tenk deg hvor mange timer denne kåringen må ha tatt!! tenk deg så mange ganger hver av gutta sikkert må ha danset De var sikkert nakne flerfoldige ganger
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2663 Skrevet 3. april 2012 Tenk at han vil sende seg selv hjem, fordi han er lei av snakket hennes. Tror mange menn kan kjenne seg igjen i det. :D Eller hva tror dere kaklehøner?? 1
Xaphan Skrevet 3. april 2012 #2665 Skrevet 3. april 2012 Er jeg den eneste som la merke til at Are's rumpe var... mindre sexy? Så ut som den tilhørte en 70-åring heller enn en 20-åring. Syns Are virker som en feig type siden han vil stikke fra hele hotellet bare fordi Iselin irriterer han. Det er forståelig nok at han angrer seg og alt mulig, men han må da ha baller til å si det til henne eller eventuelt sende hu ut? Men men, det gjør ikke meg noe for jeg har ikke noe behov for å ha han på hotellet. Hadde vært gøy om han lagde litt rabalder før han gikk ut da, om han for eksempel har makt til å omrokkere på par eller lignende. Og har kåringen av Mr Paradise alltid vært så stusselig liksom? Bare to kjedelige konkuransser liksom, mener å huske at de har gjort litt mer ut av det i tidligere sesonger. 3
Mynona Skrevet 3. april 2012 #2666 Skrevet 3. april 2012 Og har kåringen av Mr Paradise alltid vært så stusselig liksom? Bare to kjedelige konkuransser liksom, mener å huske at de har gjort litt mer ut av det i tidligere sesonger. De har hatt en kunnskapskonkurranse tidligere og, men den har de visst droppet i år
Gjest Best Skrevet 3. april 2012 #2667 Skrevet 3. april 2012 Alina er drop dead gorgeous! Jeg synes et smil kan være pent, jeg. 3
Gjest Vodka Skrevet 3. april 2012 #2668 Skrevet 3. april 2012 Er jeg den eneste som la merke til at Are's rumpe var... mindre sexy? Så ut som den tilhørte en 70-åring heller enn en 20-åring. Syns Are virker som en feig type siden han vil stikke fra hele hotellet bare fordi Iselin irriterer han. Det er forståelig nok at han angrer seg og alt mulig, men han må da ha baller til å si det til henne eller eventuelt sende hu ut? Men men, det gjør ikke meg noe for jeg har ikke noe behov for å ha han på hotellet. Hadde vært gøy om han lagde litt rabalder før han gikk ut da, om han for eksempel har makt til å omrokkere på par eller lignende. Ahahhaa tenkte over det med rumpa hans jeg og! LOL. Den så jo ikke bra ut. Enig i at Are er feig. Han kan vel heller bare si til Iselin at han er lei av at hun maser sånn osv.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2669 Skrevet 3. april 2012 Alina ser ut som hun er 40, og hun har veldig strenge ansiktstrekk og utrolig utdatert stil. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes hun er så innmari deilig. Det er ikke bare det at hun ikke smiler, det er hele looken og typen utseende jeg ikke faller for. 5
Gjest HunterLady Skrevet 3. april 2012 #2670 Skrevet 3. april 2012 Jeg synes et smil kan være pent, jeg. Hun smiler da titt og ofte. Hun er blitt hakkematen og TV3 gjør alt de kan for å fremstille henne som en bitch. 4
Gjest HunterLady Skrevet 3. april 2012 #2671 Skrevet 3. april 2012 Er jeg den eneste som la merke til at Are's rumpe var... mindre sexy? Så ut som den tilhørte en 70-åring heller enn en 20-åring. NEI! Du er ikke den eneste! Kasta litt opp innvendig når jeg så han bakfra!
Gjest NozMonster Skrevet 3. april 2012 #2672 Skrevet 3. april 2012 rumpa til are synes jeg ikke var noe mindre attrakiv enn resten av gutten...men det er nok få i denne verden som synes at han er såå veldig mye mindre pen som det jeg synes.. 1
Gjest Best Skrevet 3. april 2012 #2673 Skrevet 3. april 2012 (endret) Alina er "typisk" russisk dame. Virker for meg som stiv og kald. Endret 3. april 2012 av Best 1
Gjest Vodka Skrevet 3. april 2012 #2674 Skrevet 3. april 2012 Alina ser ut som hun er 40, og hun har veldig strenge ansiktstrekk og utrolig utdatert stil. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes hun er så innmari deilig. Det er ikke bare det at hun ikke smiler, det er hele looken og typen utseende jeg ikke faller for. Enig, fatter ikke at folk synes hun er så veldig attraktiv? Søt når hun smiler kanskje, men ikke vakker. 4
Gjest Best Skrevet 3. april 2012 #2675 Skrevet 3. april 2012 Jeg syntes til og med at rumpa til Stian var bedre enn Are sin, slå den! 5
Mynona Skrevet 3. april 2012 #2676 Skrevet 3. april 2012 Alina ser ut som hun er 40, og hun har veldig strenge ansiktstrekk og utrolig utdatert stil. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes hun er så innmari deilig. Det er ikke bare det at hun ikke smiler, det er hele looken og typen utseende jeg ikke faller for. Enig, fatter ikke at folk synes hun er så veldig attraktiv? Søt når hun smiler kanskje, men ikke vakker. Smaken er som baken som de sier; delt. Og godt er det!
Gjest Vodka Skrevet 3. april 2012 #2677 Skrevet 3. april 2012 Smaken er som baken som de sier; delt. Og godt er det! Jo'a
smalls Skrevet 3. april 2012 #2678 Skrevet 3. april 2012 Jeg synes i hvertfall Alina er den peneste av jentene på hotellet. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2679 Skrevet 3. april 2012 Er jeg den eneste som la merke til at Are's rumpe var... mindre sexy? Så ut som den tilhørte en 70-åring heller enn en 20-åring. Ahahhaa tenkte over det med rumpa hans jeg og! LOL. Den så jo ikke bra ut. Enig i at Are er feig. Han kan vel heller bare si til Iselin at han er lei av at hun maser sånn osv. NEI! Du er ikke den eneste! Kasta litt opp innvendig når jeg så han bakfra! Jeg syntes til og med at rumpa til Stian var bedre enn Are sin, slå den! Enig, men ingenting slår Christinas ekle kropp 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2680 Skrevet 3. april 2012 Enig, men ingenting slår Christinas ekle kropp Ja, hun er stygg og feit. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå