Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg skulle gjerne vite hvilke områder Iselin faktisk er smart på :klo:

daaa-a-aa-aaahhh...det sa hun jo i starten!

hun er jo ikke så smart av seg, hun er jo mer fysisk :roll:

desuten så er man jo NERD om man er flink på skolen, og de går det ikke ann å kommunisere med!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen til Are er helt sinnsyk! :overrasket: Det skal han ha :wow:

Skrevet

Jeg hadde gått ut i streik hvis jeg måtte gitt noen lapdance altså! Skjønner godt at Tommy valgte å bli jente!

Men hva er greia med å være naken?? Gutta er jo nakne hele tiden jo!

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg hadde gått ut i streik hvis jeg måtte gitt noen lapdance altså! Skjønner godt at Tommy valgte å bli jente!

hehe, enig... for å få poeng hos meg, så hadde det vært lurt å satse på bevegelser og dansetrinn fremfor mye hud!

Skrevet

Forventer at damene "gir like mye av seg selv" når det blir miss paradise-konkurranse! :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Are kan uulig tro at det å bli mr paradise betyr at han kan sende seg selv hjem? Jesus..

Gjest NozMonster
Skrevet

hva hvis stian og are hadde fått like mange da? :klo:

Skrevet

hva hvis stian og are hadde fått like mange da? :klo:

Da hadde det sikkert vært en backup plan!

Skrevet

Dennis prøver seg skikkelig på Kristin :fnise:

• Liker 1
Skrevet

hva heter den sangen de spilte i dagens episode? In gonna party hard... til the sun comes up eller noe sånt.. helt mot slutten ;)

Skrevet

"hva er hovedstaden i tyskland?"

iselin: germany?

iselin: dette er ikke min sterke side

Hahah! :fnise: det er et litt søtt program, av og til

Gjest Elihol
Skrevet

Da hadde det sikkert vært en backup plan!

Eller at de på forhånd får beskjed om at den siste jenta kun kan gi en seddel til en av de som har like mange. Hadde ikke forundret meg, det er jo endel de ikke får bestemme selv.. :)

Skrevet

Et eller annet "skurrer i mosen" :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Haha hva er det med paradise deltakere og "mose" uttrykkene? :fnise: Hørt mange morsomme versjoner av dette nå!

Skrevet

Er du født i 79?, du er nok altfor gammel for Andreas uansett! ;)

Jeg er vel gammel nok til å ha livserfaring til å vite at han neppe forandrer seg med alderen.. :P

Heldig hun dama som må pusse nesen hans når han ligger for døden med forkjølelse. Neida, han skal ha pluss for at han ba Alina om unnskyldning. Det syns jeg var bra.

-

Årets deltakere er jammen glad i å kle av seg..

Skrevet

Jeg liker Andreas nå. Han er så søt:) Alina er så utrolig pen herregud så vakker. Idag var iselin ekstremt gul når hun satt ute da Alina fletta håret hennes. Hva er det hun har i trynet?

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

parsermonien tar 4 timer kom det frem her, så bare tenk deg hvor mange timer denne kåringen må ha tatt!!

tenk deg så mange ganger hver av gutta sikkert må ha danset :ler:

Skrevet

Hvorfor i all verden ville Nina gi en makt til Are og ikke partneren sin Stian?? :klaske: Ikke så veldig taktisk hun der.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...