Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på hvem som blir mr. paradise. Tror det vil stå mellom Are og Dennis. Da håper jeg Dennis vinner isåfall.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var Camilla så populær, egentlig?

Synes hun var litt harry, jeg.

Det skjønner ikke jeg heller...

Fredrik og Camilla gikk jo veldig dårlig overens, Fredrik sa han hadde null og niks å snakke med henne om... Men Fredrik var kanskje mindre likt, han også, eller?

Skrevet

Hehe, jeg tenkte på en ting. Hadde det ikke vært moro om Tommy ble "ordentlig" jente hele uka - det vil si at han også fungerer som en jente på parseremonien? Han ville jo fortsatt vært freda på ett vis da, men det kunne ført til noen morsomme twister. Lite sannsynlig da, bare kom til å tenke på det når jeg så for meg han gå i kjole på parsermonien :gjeiper:

• Liker 4
Gjest HunterLady
Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller...

Fredrik og Camilla gikk jo veldig dårlig overens, Fredrik sa han hadde null og niks å snakke med henne om... Men Fredrik var kanskje mindre likt, han også, eller?

Det er sikkert mer ved Camilla enn det vi fikk se på skjermen. Og hun kommer sikkert tilbake en tur vil jeg gjette.

Hun var litt harry, synes jeg å. Men der inne er jo det bare kult! Alle der inne er jo mer eller mindre harry! :P

Gjest Blubberella
Skrevet

Var en som skrev at hun hadde sett den på youtube. Men jeg aner ikke. Jeg så det når det gikk på TV for sikkert 15 år siden.

Alle episodene ligger ute på Youtube.

AnonymBruker
Skrevet

Bloggen til Are:

http://paradiseare.blogg.no/

Fyren er motbydelig synes jeg. Snakk om å være teit i hodet.

Ja, han er ganske så teit i hodet.

AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg skreiv en kommentar til Are på bloggen i går kveld om åssen jeg synes de oppførte seg mot Alina. Han har ikke godkjent den enda :ler: Håper Are ryker ASP!

Skrevet

Jeg har aldri sett en større mannlig sutrekopp enn Andreas. Håper han må hjem snart. Takler ikke gutter som er så stakkarslige.

• Liker 4
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har aldri sett en større mannlig sutrekopp enn Andreas. Håper han må hjem snart. Takler ikke gutter som er så stakkarslige.

Ikke kan han skru sammen et bord heller! Ut med han! :gjeiper: :kjefte:

Er helt enig med deg. Han er tidenes sutrer!

• Liker 3
Skrevet

Dakar Andreas! Han har jo mista nyforelskelsen sin jo. Ville kose, susse og kaninpule på Camilla. Nå må han gå nykter. Det er seksuel frustrasjon. Ingen tvil! :popcorn:

Skrevet

Jeg synes det var tåpelig da det var fest igår og han bare satt i sofan å sutra over at Camilla var ute. Mens alle danset og hadde det gøy, så bare sitter han å ser ut som en trist hund i sofan. Skulle tro hun hadde dødd eller noe slik som noen der inne oppfører seg.

Skrevet

Iselin hulke-gråter på reklamen, så det må jo bare bety at Are må reise.

Tjaaa.. I går snakket Iselin om hvor kåt hun ble når Are kom inn for å montere bord og Are snakket om at han var bekymret for at Iselin begynte å falle for han. Grininga kan jo bety at hun har fått en beskjed fra Are om at hun ikke har noe i vente..

Skrevet

Tjaaa.. I går snakket Iselin om hvor kåt hun ble når Are kom inn for å montere bord og Are snakket om at han var bekymret for at Iselin begynte å falle for han. Grininga kan jo bety at hun har fått en beskjed fra Are om at hun ikke har noe i vente..

Ja. Det kan det. Jeg er sikker på at det har noe med Are å gjøre Hun er jo ikke noe close med noen av de andre.

Men det ser ut som det er parseremoni-grining da.

Men vi får se.

Gjest NozMonster
Skrevet

vel- tutinga fra iselin trenger absolutt ikke bety at are går ut nei.. jeg tror ikke are ryker ( desverre!)! vi husker vel alle da iselin sutra og grein som bare rakkern og sa gtil are : " jeg føøøøler på meg at det kommer en blondiiineeeee, og du liker bondineeeeeeer :grine: :grine: :grine: "

for alt jeg vet, så kan den grininga til iselin på reklamen nå, bare være fordi are ikke holdt lenge nok :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du født i 79?, du er nok altfor gammel for Andreas uansett! ;)

• Liker 1
Skrevet

vel- tutinga fra iselin trenger absolutt ikke bety at are går ut nei.. jeg tror ikke are ryker ( desverre!)! vi husker vel alle da iselin sutra og grein som bare rakkern og sa gtil are : " jeg føøøøler på meg at det kommer en blondiiineeeee, og du liker bondineeeeeeer :grine: :grine: :grine: "

for alt jeg vet, så kan den grininga til iselin på reklamen nå, bare være fordi are ikke holdt lenge nok :ler:

Hahahahaha! :ler: :ler:

Skrevet

Haha, ja det er san Noz. Det kan være en bagatell som er blåst opp av alkohol :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

Haha, ja det er san Noz. Det kan være en bagatell som er blåst opp av alkohol :fnise:

akkurat :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...