Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skjønte den etter at Iselin forklarte det

Hadde aldri trodd jeg skulle se denne setningen noe sted. :D

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvordan man kan se ph på iPad?:) da blir jeg glaaad

Skrevet

Jeg syns egentlig det var litt ubehagelig å se på den episoden her. Greit med drama , men jeg syns ikke noe om å se på at en gjeng rotter seg sammen mot en person. Hvertfall slik det blir fremstilt på tv.

Også tenker jeg litt at Stian som er 29 år og litt eldre enn resten burde være såpass voksen at han sa no, og ikke bare satt der.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns egentlig det var litt ubehagelig å se på den episoden her. Greit med drama , men jeg syns ikke noe om å se på at en gjeng rotter seg sammen mot en person. Hvertfall slik det blir fremstilt på tv.

Også tenker jeg litt at Stian som er 29 år og litt eldre enn resten burde være såpass voksen at han sa no, og ikke bare satt der.

bedre av stian å bare sitte der og ikke være med alle andre syns nå jeg

Skrevet

De sier at de skal på reise, og på reisen skal de ha med seg.... hvis jeg sier Hårbørste, må du si noe som begynner på E siden mitt ord sluttet på E.

Ganske enkelt.

Flere som reagerte på Christinas kommentar ved frokostbordet? "Jeg synest det var god stemning i går jeg"

• Liker 1
Gjest Slowpoke
Skrevet

Noen som vet hvordan man kan se ph på iPad?:) da blir jeg glaaad

Der er en Paradise Hotel app til IPhone, kanskje den funker på Ipaden også?

Gjest Anuket
Skrevet

Når har deltakere på Paradise Hotel noen gang vært voksne? Tenker på gru på den episoden (sesong 2 :klo: ) hvor to deltakere åpenbart angrep en tredje..

Jeg synes ikke noe om det de gjør, men de som er med er veldig sjeldent voksne :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Hun Kristina kan bare legge seg. Hvorfor begynner hun å blande seg inn da?

For å gjøre seg selv mer populær. Vær med på baksnakkingen og hold deg inne med de sterkeste, så gagner det deg selv også. Dessverre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å gjøre seg selv mer populær. Vær med på baksnakkingen og hold deg inne med de sterkeste, så gagner det deg selv også. Dessverre.

Hun Kristina kan gjerne dra hjem for min del, hun virker veldig kjip. Slem og kjedelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å mislike kristina etter i år. Patetisk da hun plutselig begynte å bjeffe til Alina. Wtf?

Jeg håper Are eller Dennis ryker denne uka.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker første Paradise i USA. Da vant hun som alle hatet.

Hvor kan man få se den amerikanske versjonen?

Skrevet

Hvor kan man få se den amerikanske versjonen?

Var en som skrev at hun hadde sett den på youtube. Men jeg aner ikke. Jeg så det når det gikk på TV for sikkert 15 år siden.

Skrevet (endret)

Var en som skrev at hun hadde sett den på youtube. Men jeg aner ikke. Jeg så det når det gikk på TV for sikkert 15 år siden.

15 år siden var vel litt å ta i?:P Jeg så det selv når det gikk, og tviler på at jeg var 7år og så på paradise altså!

Var vel heller tidlig 2000-tallet? 2002, 2003 eller noe kanskje?

Eller kanskje det var "forever eden" jeg tenkte på :klo: Husker det var noe av det samme greia.. Noen som husker det?

Endret av challenger
Skrevet (endret)

15 år siden var vel litt å ta i?:P Jeg så det selv når det gikk, og tviler på at jeg var 7år og så på paradise altså!

Var vel heller tidlig 2000-tallet? 2002, 2003 eller noe kanskje?

Eller kanskje det var "forever eden" jeg tenkte på :klo: Husker det var noe av det samme greia.. Noen som husker det?

Jeg bare husker i hvilket hus jeg så på det i, og det er 8-10 år siden jeg bodde der. Jeg skrev heller ikke bastant at det er 15 år siden. Jeg skrev "sikkert 15 år siden".

Endret av Mynona-83
Skrevet

bedre av stian å bare sitte der og ikke være med alle andre syns nå jeg

Syns det gjør han ganske medskyldig jeg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg bare husker i hvilket hus jeg så på det i, og det er 8-10 år siden jeg bodde der. Jeg skrev heller ikke bastant at det er 15 år siden. Jeg skrev "sikkert 15 år siden".

Neida, neida.. Slapp helt av, var ikke frekk var jeg vel? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Syns det gjør han ganske medskyldig jeg.

Enig. Jeg synes heller ikke noe om folk som bare sitter å glor når andre råtter seg sammen mot en person.

Greit nok de alle er heartbroken pga Camilla røyk ut :trist: , men det er vel ikke Alina sin feil. Hvorfor får ikke Tommy noe kjeft? Siden han valgte Camilla under parsermonien, så røyk jo hun ut. Teit å gi Alina all skylden.

AnonymBruker
Skrevet

Paradise hotel i USA gikk i 2004, altså åtte år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var Camilla så populær, egentlig?

Synes hun var litt harry, jeg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...