Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jammen det bør jo virkelig være et MUST at man er der kun for å vinne pengene!! hvorfor skal de ellers være der?? for å være på badeferie, finne en bestevenn eller mannen i ditt liv!?

at hun fremstår som uærlig, falsk og dum ( ikke at jeg er helt enig med denne påstanden din men) tyder vel bare på at hun er en bedre spiller? hun er nok ikke sånn blant venner i virkeligheten for det! om jeg hadde vært med, så hadde nok seerne fått inntrykk at jeg var en skikkelig utspekulert og egoistisk jævel!!nettopp fordi jeg hadde spilt et spill!

:5:

:)

Selvfølgelig skal man være der for å vinne pengene! Det tror jeg nok alle deltagere som har vært med også har et intenst ønske om, hvis ikke kunne de bare prøvd seg på charterfeber. Men hvis man faktisk ønsker de pengene gjelder det å spille taktisk så man kommer seg langt. Hvis du synes Alina spiller taktisk og så langt virker smartere enn alle andre, skjønner jeg ikke hvordan tv-program du ser på. Det smarteste man kan gjøre er jo faktisk å blende inne i gruppa og holde en lav profil så ingen ser på deg som en trussel. Man trenger ikke brøle ut at man kjemper for pengene. Det er jo en uskrevet regel blant alle.

Og jeg skjønner ikke hvordan Alina virker så mye smartere enn resten av gjengen når hun åpenlyst forteller løgner, og forandrer på egne uttalelser med å prøve å bortforklare seg hele tiden.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den drikkeleken tok ikke jeg heller. Så Iselin er smartere enn meg. Uff da

Skrevet

De sier at de skal på reise, og på reisen skal de ha med seg.... hvis jeg sier Hårbørste, må du si noe som begynner på E siden mitt ord sluttet på E.

Ganske enkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle nesten tro stabben har bedt Alina spille isdronningen som ikke bryr seg om annet enn å vinne og som ikke skal vise følelser. Bare for å lage drama. Skulle nesten tro det.

AnonymBruker
Skrevet

De sier at de skal på reise, og på reisen skal de ha med seg.... hvis jeg sier Hårbørste, må du si noe som begynner på E siden mitt ord sluttet på E.

Ganske enkelt.

fail

Ordet måtte starte på samme bokstav som fornavnet ditt starter på, derfor sa bare Iselin ting på i.

• Liker 8
Gjest Survival
Skrevet

Ganske enkelt.

Bortsett fra at leken deres gikk ut på at alle skulle si et ord med samme forbokstav som de har i navnet sitt.

• Liker 3
Gjest Chloè
Skrevet

Ganske enkelt.

Trodde alle måtte si en ting som begynte på bokstaven navnet deres begynte på?

Skrevet

Ja, jeg skjønte den etter at Iselin forklarte det

Skrevet

Vet virkelig ikke hvem av Are og Dennis som er mest høy på seg selv jeg :klo: Jeg bytter mellom de hver dag.. Samboer her lurte på hvordan det er å gå rundt med så høy selvtillit hele tiden. Ser for meg Are våkner med et sleskt smil om munnen hver morgen og bare tenker "ser deilig ut i dag, som alltid", med det ene øyenbrynet sleskt hevet sånn som han alltid har!

• Liker 3
Skrevet

Åja, da har jeg spilt en annen versjon av den leken.

Gjest NozMonster
Skrevet

om jeg synes alina spiller bra/taktisk er uvesentlig- jeg ville bare frem til at jeg irrierer meg over at enkelte blir irritert på henne fordi hun spiller et spill.

jeg synes produsentene burde ha putta inn flere twister og oppgaver som hadde tvunget deltakerne til å spille et egoistisk spill!

• Liker 1
Skrevet

Vet virkelig ikke hvem av Are og Dennis som er mest høy på seg selv jeg :klo: Jeg bytter mellom de hver dag.. Samboer her lurte på hvordan det er å gå rundt med så høy selvtillit hele tiden. Ser for meg Are våkner med et sleskt smil om munnen hver morgen og bare tenker "ser deilig ut i dag, som alltid", med det ene øyenbrynet sleskt hevet sånn som han alltid har!

Jeg grøsser hver gang jeg ser Are. Han står sikkert lenge foran speilet å beundrer utseende sitt og kysser musklene sine, Ikke at han har så mye muskler men :ler:

Gjest NozMonster
Skrevet

det finnes 8312 ulike varianter av den leken :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

om jeg synes alina spiller bra/taktisk er uvesentlig- jeg ville bare frem til at jeg irrierer meg over at enkelte blir irritert på henne fordi hun spiller et spill.

jeg synes produsentene burde ha putta inn flere twister og oppgaver som hadde tvunget deltakerne til å spille et egoistisk spill!

Enig. Jeg synes det er flere twister iår enn det var i fjor og det er jo bra. Synes dog twistene er litt for uskyldige da. Hadde vært kult hvis de prøvde å gjøre sånn at noen måtte ta et veldig vanskelig valg. At en må velge mellom å sende sin partner eller bestevenn på døds date eller noe sånt med den nye deltageren. Something like that.

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Det virker enda som du og andre ikke forstår. Det er greit at Alina vil spille spillet, men med måten hun gjør det framstiller hun seg selv som dum, og jeg kan forstå at andre deltakere reagerer. Hun kom inn på hotellet og var helt åpen om at hun bare var der for spillet og pengene, ikke noe annet.

Plutselig når alle har kommet seg litt mere "inn" i tilværelsen forandrer hun helt på tidligere uttalelser og mener på at hun aldri har sagt at hun er der for spillet. Selv når Triana spør henne, virker Alina helt sjokkert og prøver å bortforklare seg. Dette har hun gjort om mye annet også. Hun sier først en ting, så bortforklarer hun seg og lyver om tidligere uttalelser. Hun sprer også rykter. Tror nok mange av dere som heier så voldsomt på Alina ville blitt like irritert om dere hadde vært en deltager selv der inne.

Jo jeg forstår, men vi fokuserer på forskjellige ting. Du fokuserer på det Alina har gjort galt og grunnen til at de andre reagerer som de gjør. Jeg fokuserer mest på måten de reagerer på. Uansett hvor falsk og upålitelig noen er trenger de ikke hakke på vedkommende i gruppe. De vet godt at det er et spill og da må de regne med at andre spiller. Dette inkluderer også at noen spiller skittent, og det er da bare å overse. Hvis Alina skyter seg selv i foten, burde de jo bare være glad til istedet for å lynsje henne i flokk på festen.

• Liker 1
Skrevet

Iselin hulke-gråter på reklamen, så det må jo bare bety at Are må reise.

Gjest Blubberella
Skrevet

Håper det! Jeg får frysninger av fyren. Han er så tvers i gjennom ekkel.

Gjest HunterLady
Skrevet

Eller at hun blir såra fordi Are forteller henne at han kun knuller henne fordi han er full og kåt, mens hun faktisk begynner å forelske seg i ham?

Skrevet

Hmm nå begynner jeg å synes litt synd på Alina. Jeg skjønner godt at de alle savner Camilla, men det er ren løgn at de ikke selv ville gjort det de kunne for å få bli der inne. Jeg er enig i at Alina spiller skittent og har løyet masse og dummet seg innmari ut, men hun gjorde i mine øyne ikke noe galt da hun stemte for at Tommy skulle ta brevet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er hele poenget med leken at man kan velge et nytt mønster hver gang. Altså denne gangen måtte de si noe som begynte på forbokstaven deres, neste gang må de kanskje si noe som begynner på forbokstaven til den til høyre for dem osv. Den som begynner får velge mønster, også forstår de andre det en etter en. Hvis det var det samme hver gang, kunne jo hver gruppe/fest bare lekt leken én gang :)

Endret av Gjesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...