Kassiopeia Skrevet 2. april 2012 #2521 Skrevet 2. april 2012 åååhh så¨irriterende at deltakerne blir sinte for at noen spiller et spill der inne!! om jeg spiller det kortspillet hvor det er lov å gjemme kort fordi det er om og gjøre om bli kvitt alle kortene sine, så kan jeg jo ikke bli sint om personen jeg spiller gjemmer kort fordi h*n vil vinne!! Det er jo ikke det det er snakk om heller da! Man kan jo spille spillet så mye man vil, det er jo bare Alina som er alt for dum til å spille på rett måte. Hun snakker først åpenlyst om at hun bare er der for å vinne pengene, for så å forandre helt på alt hun sier litt senere. Hun framstiller seg som uærlig, falsk og dum som ikke spiller taktisk.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2522 Skrevet 2. april 2012 fortjent din hore Alina! Dette har jeg rapportert og håper det blir fjernet. 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2523 Skrevet 2. april 2012 Jeg kan faktisk forstå at guttene ble forbannet, for Alina snakker masse dritt, hun prøvde til og med å lyve framfor de andre med at de snakker dritt om hverandre. Men den jeg ikke kan forstå er Christina, hun er ny og har ikke noe med det å gjøre. Derimot er hun den som virkelig vil fyre opp alle, jeg tror de andre klikket på Alina pga. irritasjon, mens Christina gjorde det pga. nytelse. 2
Gjest Blubberella Skrevet 2. april 2012 #2524 Skrevet 2. april 2012 Husker første Paradise i USA. Da vant hun som alle hatet. Jaaa, Charla! Jeg så hele sesongen på Youtube ifjor... Artig gjensyn. Jeg er enig med Noz og lurer veldig på hvordan Dennis, Are, Christina og resten av kjeftsmellene der inne pleier å spille kortspill. Pleier de å ofre seg for venner og da også? La være å spille spillet og bli sur når noen prøver å vinne? Jeg klarer ikke annet enn å le. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2525 Skrevet 2. april 2012 åååhh så¨irriterende at deltakerne blir sinte for at noen spiller et spill der inne!! om jeg spiller det kortspillet hvor det er lov å gjemme kort fordi det er om og gjøre om bli kvitt alle kortene sine, så kan jeg jo ikke bli sint om personen jeg spiller gjemmer kort fordi h*n vil vinne!! Det er selvfølgelig fordi de er lei av drittslenginen hennes, ikke fordi hun kjemper for seg selv. Man kan faktisk komme seg fram, uten å snakke dritt om alle og enhver..
Kassiopeia Skrevet 2. april 2012 #2526 Skrevet 2. april 2012 Jaaa, Charla! Jeg så hele sesongen på Youtube ifjor... Artig gjensyn. Jeg er enig med Noz og lurer veldig på hvordan Dennis, Are, Christina og resten av kjeftsmellene der inne pleier å spille kortspill. Pleier de å ofre seg for venner og da også? La være å spille spillet og bli sur når noen prøver å vinne? Jeg klarer ikke annet enn å le. De spiller sikkert kortspill litt smartere enn Alina, og viser sikkert ikke fram alle kortene sine med en gang de har blitt delt ut, for så å skal spille skittent underveis. Jeg tror nok både Dennis, Are, Christina og resten av "kjeftsmellene" vil vinne akkurat like mye som Alina, de trenger bare ikke å opplyse alle andre om det!
Gjest HunterLady Skrevet 2. april 2012 #2527 Skrevet 2. april 2012 Jeg misliker hun nye Kristina. Feig kjerring. 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2528 Skrevet 2. april 2012 Jaaa, Charla! Jeg så hele sesongen på Youtube ifjor... Artig gjensyn. Jeg er enig med Noz og lurer veldig på hvordan Dennis, Are, Christina og resten av kjeftsmellene der inne pleier å spille kortspill. Pleier de å ofre seg for venner og da også? La være å spille spillet og bli sur når noen prøver å vinne? Jeg klarer ikke annet enn å le. Haha ja de blir vel sure hvis noen prøver å vinne i vriåtter, poker, ludo osv For gud forby om noen vil vinne og spille spillet. Jeg synes det er så tåpelig at de norske er så forbanna nøye på at man må kun være der på badeferie og ikke spille spillet. Når og hvem har Alina slengt dritt om? Det har ikke jeg fått med meg og de andre brødhodene slenger like mye dritt! 3
Gjest Linda sofie Skrevet 2. april 2012 #2529 Skrevet 2. april 2012 Jeg misliker hun nye Kristina. Feig kjerring. Helt enig. Hun har ingen ting med dette å gjøre. Jeg fikk lyst til å bare gi henne en skyllebøtte da hun også begynte å kjefte. Fikk veldig vondt av Alina. Liker ikke når folk rotter seg sammen mot en person. 5
Gjest Blubberella Skrevet 2. april 2012 #2530 Skrevet 2. april 2012 De spiller sikkert kortspill litt smartere enn Alina, og viser sikkert ikke fram alle kortene sine med en gang de har blitt delt ut, for så å skal spille skittent underveis. Jeg tror nok både Dennis, Are, Christina og resten av "kjeftsmellene" vil vinne akkurat like mye som Alina, de trenger bare ikke å opplyse alle andre om det! Nei de trenger ikke opplyse om det (det ville ikke jeg gjort heller), men de burde vise mer forståelse for at andre også vil kjempe med nebb og klør for å vinne. På seg selv kjenner man andre. De burde også spille med istedet for å klage på at andre spiller. Uansett hvem som spiller mest skittent og hvor utidig Alina enn er, jeg mener fremdeles de tok opp problemet på en utrolig barnslig og mobbete måte. Andreas skjønte det etterpå, og det står det respekt av. 1
Sophia Skrevet 2. april 2012 #2531 Skrevet 2. april 2012 Hun nye var veldig irriterende i krangelen. Hva har hun med dette å gjøre?! Hater når folk skal blande seg i ting de ikke vet noe om/har noe med.
Lana Del Rey Skrevet 2. april 2012 #2532 Skrevet 2. april 2012 Fikk så vondt av Alina! Voksene mennesker som råtter seg sammen mot en person.. 3
Gjest Survival Skrevet 2. april 2012 #2533 Skrevet 2. april 2012 Jeg tror problemet med Alina er at hun er veldig uærlig når hun blir spurt om sine intensjoner. Når Alina skal forklare seg for en person sier hun èn ting, og når hun skal forklare seg for en annen person sier hun noe annet. I hvert fall virker det sånn for meg på TV-en. Og dermed fremstår hun som veldig uærlig og falsk, noe som kanskje forklarer litt av årsaken til at de andre deltakerne er så imot henne. At hun sendte ut Camilla skjønner jeg godt, men det hadde vært så mye enklere for henne om hun bare forklarte at hun gjorde det pga. egen vinning, at hun vær ærlig og sa at hvis det ikke hadde vært for brevet hadde hun ikke hadde noen sjanse, og hun følte at hun gjorde det hun måtte. I stedet begynner hun å bortforklare seg, og pakker ting godt inn.
Kassiopeia Skrevet 2. april 2012 #2534 Skrevet 2. april 2012 (endret) Nei de trenger ikke opplyse om det (det ville ikke jeg gjort heller), men de burde vise mer forståelse for at andre også vil kjempe med nebb og klør for å vinne. På seg selv kjenner man andre. De burde også spille med istedet for å klage på at andre spiller. Uansett hvem som spiller mest skittent og hvor utidig Alina enn er, jeg mener fremdeles de tok opp problemet på en utrolig barnslig og mobbete måte. Andreas skjønte det etterpå, og det står det respekt av. Det virker enda som du og andre ikke forstår. Det er greit at Alina vil spille spillet, men med måten hun gjør det framstiller hun seg selv som dum, og jeg kan forstå at andre deltakere reagerer. Hun kom inn på hotellet og var helt åpen om at hun bare var der for spillet og pengene, ikke noe annet. Plutselig når alle har kommet seg litt mere "inn" i tilværelsen forandrer hun helt på tidligere uttalelser og mener på at hun aldri har sagt at hun er der for spillet. Selv når Triana spør henne, virker Alina helt sjokkert og prøver å bortforklare seg. Dette har hun gjort om mye annet også. Hun sier først en ting, så bortforklarer hun seg og lyver om tidligere uttalelser. Hun sprer også rykter. Tror nok mange av dere som heier så voldsomt på Alina ville blitt like irritert om dere hadde vært en deltager selv der inne. Endret 2. april 2012 av Suvana
apekatt Skrevet 2. april 2012 #2535 Skrevet 2. april 2012 Så episoden akkurat og fyfaen hvor hjerteløs går det an å bli?! Jeg fikk nesten vondt av å se dem angripe Alina på den måten der. Jeg hadde sippet skikkelig, og nå liker jeg Alina mer enn de andre feigingene, hun viser seg å være sterk i hvert fall. Ikke sånn som Camilla som ikke klarer å stå for sine avgjørelser og feller krokodilletårer når hun velger vekk partneren sin. Den eneste grunnen til at Camilla er ute nå er på grunn av karma! 2
Gjest NozMonster Skrevet 2. april 2012 #2536 Skrevet 2. april 2012 (endret) Det er jo ikke det det er snakk om heller da! Man kan jo spille spillet så mye man vil, det er jo bare Alina som er alt for dum til å spille på rett måte. Hun snakker først åpenlyst om at hun bare er der for å vinne pengene, for så å forandre helt på alt hun sier litt senere. Hun framstiller seg som uærlig, falsk og dum som ikke spiller taktisk. jammen det bør jo virkelig være et MUST at man er der kun for å vinne pengene!! hvorfor skal de ellers være der?? for å være på badeferie, finne en bestevenn eller mannen i ditt liv!? at hun fremstår som uærlig, falsk og dum ( ikke at jeg er helt enig med denne påstanden din men) tyder vel bare på at hun er en bedre spiller? hun er nok ikke sånn blant venner i virkeligheten for det! om jeg hadde vært med, så hadde nok seerne fått inntrykk at jeg var en skikkelig utspekulert og egoistisk jævel!!nettopp fordi jeg hadde spilt et spill! Jaaa, Charla! Jeg så hele sesongen på Youtube ifjor... Artig gjensyn. Jeg er enig med Noz og lurer veldig på hvordan Dennis, Are, Christina og resten av kjeftsmellene der inne pleier å spille kortspill. Pleier de å ofre seg for venner og da også? La være å spille spillet og bli sur når noen prøver å vinne? Jeg klarer ikke annet enn å le. Endret 2. april 2012 av NozMonster 1
smalls Skrevet 2. april 2012 #2537 Skrevet 2. april 2012 Jeg har litt mer respekt for Andreas enn Are og de andre pga han faktisk skjønte at det de gjorde var galt. Men Christina virket ikke så enig "ja, men dere måtte gjøre det og det måtte komme ut" De kunne heller ha tatt henne til siden enn å kjefte og smelle på henne foran alle sammen. 1
smalls Skrevet 2. april 2012 #2538 Skrevet 2. april 2012 jammen det bør jo virkelig være et MUST at man er der kun for å vinne pengene!! hvorfor skal de ellers være der?? for å være på badeferie, finne en bestevenn eller mannen i ditt liv!? at hun fremstår som uærlig, falsk og dum ( ikke at jeg er helt enig med denne påstanden din men) tyder vel bare på at hun er en bedre spiller? hun er nok ikke sånn blant venner i virkeligheten for det! om jeg hadde vært med, så hadde nok seerne fått inntrykk at jeg var en skikkelig utspekulert og egoistisk jævel!!nettopp fordi jeg hadde spilt et spill! Enig i dette. Det beste tror jeg er å bare late som at du er der kun for å feste og sole deg. Da kommer alle til å like deg
Gjest Chloè Skrevet 2. april 2012 #2539 Skrevet 2. april 2012 (endret) Det tyder på at hun er en bra spiller? Haha, da tror jeg vi ser på spillet annderledes. Bra spillere : Dennis & Kristin, smisker som F , er glad hele tiden og prøver å være venner med alle. Bak kamera : " Jeg elsker å ha denne kontrollen her inne, skal vinne hele driten!" Dårlig spiller : " Jeg er så mye smartere enn alle her inne.. jeg er bare her pga pengene og skal gjøre alt jeg kan for å vinne!!" - Alle går imot deg å prøver å hive deg ut Endret 2. april 2012 av blondina90
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2540 Skrevet 2. april 2012 jammen det bør jo virkelig være et MUST at man er der kun for å vinne pengene!! hvorfor skal de ellers være der?? for å være på badeferie, finne en bestevenn eller mannen i ditt liv!? at hun fremstår som uærlig, falsk og dum ( ikke at jeg er helt enig med denne påstanden din men) tyder vel bare på at hun er en bedre spiller? hun er nok ikke sånn blant venner i virkeligheten for det! om jeg hadde vært med, så hadde nok seerne fått inntrykk at jeg var en skikkelig utspekulert og egoistisk jævel!!nettopp fordi jeg hadde spilt et spill! Eeh, er du full? Det at man framstår slik minimierer sjansene for å vinne, dermed er det vel en dårlig spiller. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå