Gjest Chloè Skrevet 2. april 2012 #2501 Skrevet 2. april 2012 hva happen med and bruke english ord? det er ihvertfall godt at det er lov å ha ulike meninger Unnskyld meg, han har en deilig kropp. Syns du virkelig ikke det? Jaja Åh,drama <3 syns ikke synd på Alina, hun prøver å vri på alt så hu virker helt uskyldig. Hadde komt langt med å fortelle sannheten
Sophia Skrevet 2. april 2012 #2502 Skrevet 2. april 2012 fortjent din hore Alina! Hore blir nok litt feil fornærmelse gitt 2
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. april 2012 #2503 Skrevet 2. april 2012 Eh Alina har ikke gjort noe galt? So fucking what om hun spiller spillet? PARADISE HOTEL ER ET SPILL OG IKKE EN CHARTERFERIE! Blir helt overgitt. Å jeg skjønner godt at Alina gikk. Hadde jeg å gjort. 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2504 Skrevet 2. april 2012 Oppførselen til de andre var rett og slett stygg! Alina fortjente ikke det der. Hva skulle hun gjøre? Så klart vil hun prøve å redde seg selv, det ville også Alexandra. Hva skulle de gjøre? Føye seg etter Camilla sitt ønske? hvor hadde det vært rettferdig. Og så sitter de der å kjefter Alina huden full for at hun spiller spillet. Når de som opprinnelig starta drama var Dennis og Kristin. Kjenner jeg er irritert. 5
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. april 2012 #2505 Skrevet 2. april 2012 Unnskyld meg, han har en deilig kropp. Syns du virkelig ikke det? Jaja Åh,drama <3 syns ikke synd på Alina, hun prøver å vri på alt så hu virker helt uskyldig. Hadde komt langt med å fortelle sannheten Hva har Alina gjort som er så forferdelig galt? Hun får kjeft pga Camilla røyk og fordi hun spiller spill. 2
Gjest Chloè Skrevet 2. april 2012 #2506 Skrevet 2. april 2012 (endret) Oppførselen til de andre var rett og slett stygg! Alina fortjente ikke det der. Hva skulle hun gjøre? Så klart vil hun prøve å redde seg selv, det ville også Alexandra. Hva skulle de gjøre? Føye seg etter Camilla sitt ønske? hvor hadde det vært rettferdig. Og så sitter de der å kjefter Alina huden full for at hun spiller spillet. Når de som opprinnelig starta drama var Dennis og Kristin. Det er mange måter å spille et spill på. Resultate av det valget hun tok er at nå missliker alle henne der inne, å det er vel ikke akkurat et sjakktrekk i paradise. Camilla hadde nok røke ut uansett, så Alina hadde vunnet om hun "redda" Camilla med det brevet Kjenner jeg er irritert. Det er mange måter å spille et spill på. Resultate av det valget hun tok var at nå missliker alle henne der inne. Ikke akkurat et sjakktrekk i Paradise. Camilla hadde nok røke uansett, så Alina skulle ha "redda" hu ved å la vær å ta brevet Endret 2. april 2012 av blondina90
Mynona Skrevet 2. april 2012 #2507 Skrevet 2. april 2012 Merker jeg blir skikkelig skikkelig irritert på hun nye (kristina?). hvorfor skulle hun blande seg så veldig opp i det der. Hun hadde ingenting med der der å gjøre - men hun bare følger de sterke, og har ikke egne meninger. Imponert over at Andreas faktisk har så selvinnsikt at han så at dette ble helt feil måte å gjøre det på. Håper han ber om unnskylding i morgen også, for Alina har strengt talt ikke gjort noe galt. Hun har bare gjort noe upopulært. Men hva skjer med Nina og Stian oppe i dette?? De har ikke sagt noe om hva de mener om hele saken. Er det fordi de ikke er enige med resten? Tør de ikke stå for meningene sine? 7
Curlyme Skrevet 2. april 2012 #2508 Skrevet 2. april 2012 Jeg visste Iselin kom til å få følelser for Are.
Curlyme Skrevet 2. april 2012 #2509 Skrevet 2. april 2012 Jepp hun Krisitina dama irriterer meg noe jævlig. Hvorfor blander denne merra seg inn. Go Alina sier jeg bare håper seriøst hun vinner, men tror ikke det siden hun er så lite likt der inne:( 2
smalls Skrevet 2. april 2012 #2510 Skrevet 2. april 2012 (endret) Are oppfører seg som en 14 åring. Dette har han sagt om Alina på bloggen sin. No e det dags for ny uke i paradise, æ bli fortsatt litt trist over forrige uke! Ikke bare på grunn av sirkusklovnen, men at hu russern e med videre.. Hu e jo der bare for å spill spillet som alle andre har fått med sæ, å hu e jævla falsk. Prate bare piss å tar med folk på rommet å ska prat 1 og 1..... Å sprer bare masse bullshit!! Alina, æ må bare si det..... Du irritert mæ ikke bare innpå hotellet, men du irritere mæ på tven også! Kos dåkker med dagens paradise :- ) Hun Kristina kan bare legge seg. Hvorfor begynner hun å blande seg inn da? Endret 2. april 2012 av smalls 4
Lillemeg25 Skrevet 2. april 2012 #2511 Skrevet 2. april 2012 Unnskyld meg, men nå er jeg så dritt lei dette tullet. Camilla har dratt. Get over it!!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2512 Skrevet 2. april 2012 Hadde komt langt med å fortelle sannheten Hvilken sannhet snakker du om? Jeg fikk helt vondt i magen av å se hvordan de gikk løs på Alina. Håper hun når langt og at noen er hyggelig med henne så hun ikke blir stående helt alene. Fikk litt samme følelsen i kveld som da hun bergensjenten fra en tidligere sesong fikk gjennomgå, selv om situasjonen her er annerledes. 1
Gjest Blubberella Skrevet 2. april 2012 #2513 Skrevet 2. april 2012 Artig at alle beskylder Alina for å "spille spillet" og tenke taktikk, når Dennis stadig snakker om å ha kontroll over spillet og Are selv har hatt en taktisk plan sammen med Iselin for å få ut Alina. De fremstår bare som en gjeng med trassige unger som ikke har fått viljen sin. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2514 Skrevet 2. april 2012 Kan noen si meg hva Alina har gjort galt?! Synes hun får mye ufortjent pepper. Heia Alina!!!
Kassiopeia Skrevet 2. april 2012 #2515 Skrevet 2. april 2012 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle her inne misliker Are så mye. Han er da slettes ikke mer arrogant eller høy på seg selv enn mange av de andre guttene. Synes helt ærlig at han virker som en av de mer ærlige og oppegående av gjengen der. Jeg fikk selv samme førsteinntrykk av fyren, men for hver episode liker jeg han mer og mer. Ser heller ikke hvorfor Stian blir hyllet av de fleste som poster her inne. Annet enn at fyren er overvektig synes jeg ikke han skiller seg særlig ut fra resten av gjengen. Så morsom er han da ikke! 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2516 Skrevet 2. april 2012 Are oppfører seg som en 14 åring. Dette har han sagt om Alina på bloggen sin. No e det dags for ny uke i paradise, æ bli fortsatt litt trist over forrige uke! Ikke bare på grunn av sirkusklovnen, men at hu russern e med videre.. Hu e jo der bare for å spill spillet som alle andre har fått med sæ, å hu e jævla falsk. Prate bare piss å tar med folk på rommet å ska prat 1 og 1..... Å sprer bare masse bullshit!! Alina, æ må bare si det..... Du irritert mæ ikke bare innpå hotellet, men du irritere mæ på tven også! Kos dåkker med dagens paradise :- ) Hun Kristina kan bare legge seg. Hvorfor begynner hun å blande seg inn da? Barnselig av Are å henge ut Alina sånn 2
Lillemeg25 Skrevet 2. april 2012 #2517 Skrevet 2. april 2012 (endret) Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle her inne misliker Are så mye. Han er da slettes ikke mer arrogant eller høy på seg selv enn mange av de andre guttene. Synes helt ærlig at han virker som en av de mer ærlige og oppegående av gjengen der. Jeg fikk selv samme førsteinntrykk av fyren, men for hver episode liker jeg han mer og mer. Ser heller ikke hvorfor Stian blir hyllet av de fleste som poster her inne. Annet enn at fyren er overvektig synes jeg ikke han skiller seg særlig ut fra resten av gjengen. Så morsom er han da ikke! Endret 2. april 2012 av Lillemeg22
Gjest Chloè Skrevet 2. april 2012 #2518 Skrevet 2. april 2012 Hvilken sannhet snakker du om? Jeg fikk helt vondt i magen av å se hvordan de gikk løs på Alina. Håper hun når langt og at noen er hyggelig med henne så hun ikke blir stående helt alene. Fikk litt samme følelsen i kveld som da hun bergensjenten fra en tidligere sesong fikk gjennomgå, selv om situasjonen her er annerledes. Hun har bare valgt en jævla dårlig taktikk der inne, ja man skal spille spille, men ikke så åpenlyst som hu gjør. Når hun sa " dere er jo ikke enige med hverandre engang, dere slenger jo dritt om hverandre bak ryggen" , og alle skjønner jo med en gang at hun snakker piss, med å få alle mot hverandre. I paradise så skal man jo kysse rævva til alle, om du så hater de eller ei, så skal du holde det for deg selv. For du er avhengig av de for å bli der
Gjest NozMonster Skrevet 2. april 2012 #2519 Skrevet 2. april 2012 (endret) åååhh så¨irriterende at deltakerne blir sinte for at noen spiller et spill der inne!! om jeg spiller det kortspillet hvor det er lov å gjemme kort fordi det er om og gjøre om bli kvitt alle kortene sine, så kan jeg jo ikke bli sint om personen jeg spiller gjemmer kort fordi h*n vil vinne!! Endret 2. april 2012 av NozMonster
Mynona Skrevet 2. april 2012 #2520 Skrevet 2. april 2012 Husker første Paradise i USA. Da vant hun som alle hatet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå