Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

åhr Tommy koser seg

Endret av Crazyparrotwoman
Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Hvordan kan man SE at noen er homofil? Kan man fysisk SE en persons legning?

Skrevet

Mange avslører det ved måten de ter seg på. :)

• Liker 3
Gjest Survival
Skrevet

Mange avslører det ved måten de ter seg på. :)

Jeg skjønner jo at mange mener at personer som er mer feminine er homser, men sånn trenger det jo slettes ikke være. Jeg syns ikke han Kristian virker særlig feminin heller? Merkelig.

• Liker 1
Skrevet

Jaja, da får vi se hvor handye disse Paradise-deltakerne våre er da...

Gjest NozMonster
Skrevet

i mange mange tilfeller så merker man det lett på blant annet kroppsspråket og holdningen!

må innrømme at jeg tenkte at det var noe homsete med denne nye karen med en gang jeg også :ler:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Herregud hvordan Tommy så ut :P

Edit: Måtte rette navn

Endret av Silisium
Gjest NozMonster
Skrevet

Are har en sick kropp, det skal han ha

hva happen med and bruke english ord?

det er ihvertfall godt at det er lov å ha ulike meninger :)

• Liker 2
Skrevet

Hahahaa, Tommy :D

Skrevet

Kan ikke gutta holde kjeft? Paradise er jo tross alt et spill. Kjedelig med folk som bare er der på badeferie :filer:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Oi synes litt synd på Alina nå jeg. Skjønner ikke helt hva de er sure for heller. Er jo ikke Alina sin skyld at Camilla røk ut.Dårlig gjort at alle går mot henne på den måten. Kan ikke være noe særlig for Alina..

Endret av Naive
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

hva happen med and bruke english ord?

det er ihvertfall godt at det er lov å ha ulike meninger :)

• Liker 3
Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg synes igrunn at de er litt slemme med Alina nå. Jeg synes de burde tatt det opp med henne på tomanns hånd og ikke drite henne ut forran alle samme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg syns ikke synd på alina i det hele tatt. Hun står ikke for det hun har sagt og da syns fortjener hun det der!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor mener gutta at Alina burde ha ofret seg for Camilla?? :sjenert:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det skjønner ikke jeg heller. Synes det er urettferdig at hun skal få kjeft for at Camilla røk ut. Man vil da redde seg selv først og fremst.

Edit: Leif

Endret av Naive
  • Liker 4
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg blir seriøst flau over oppførselen til folkene der inne nå... Uansett hvor sur man er på en person, trenger man ikke oppføre seg som en gjeng med gribber som bare hiver seg over Alina som et åtsel som skal tas! Hun fikk jo ikke komme til orde en gang.

Litt respekt til Andreas som innså litt etterpå at det gikk litt over stokk og stein.

Selv om Alina mangler litt sosiale antenner og har gjort sagt ting jeg synes er litt dumt, fortjener hun ikke så mye dritt. Jeg heier på Alina, omså bare på ren trass fordi hun tross alt er ei tøff dame :)

• Liker 1
Skrevet

Dét lurer jeg også på!!

Gjest Slowpoke
Skrevet

jeg syns ikke synd på alina i det hele tatt. Hun står ikke for det hun har sagt og da syns fortjener hun det der!

Veldig uenig. Ingen fortjener så dårlig behandling. De er der inne alle som en for å spille spillet. De ønsker alle pengepremien, så Alina fortjener ikke det hun fikk ikveld.

Jeg er enig i at hun virker sur og liker henne ikke så veldig godt selv, men jeg hadde aldri tatt opp mine problemer med henne på en slik måte.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...