D_P Skrevet 1. april 2012 #2441 Skrevet 1. april 2012 Det er heller tv3 som bare klipper og limer til ting så det passer inn. Hvor mange ganger har du ikke sett andreas slå seg selv i hodet med en flaske? kan godt ha sjekk halveis i sesongen for det vi vet. Så det bildet der viser bare at thomas (eller hva han het) sier på kamera at han klødde jævli på kuken. Og han gjør det rett etter hu gikk, eller noe i den duren. TROR jeg da 2
Chloe- Skrevet 2. april 2012 #2442 Skrevet 2. april 2012 Det er heller tv3 som bare klipper og limer til ting så det passer inn. Hvor mange ganger har du ikke sett andreas slå seg selv i hodet med en flaske? kan godt ha sjekk halveis i sesongen for det vi vet. De fleste realityserier har jo en disclaimer (vet ikke hva det heter på norsk) der det står "Events not affecting the outcome of the game may have been altered and edited", eller lignende. Har noen lagt merke til om PH har dette i rulleteksten? Vel... Uansett er det nok hvorvidt produsentene er "not affecting the outcome" som er diskutabelt i dette tilfellet, uavhengig av en slik disclaimer.
smalls Skrevet 2. april 2012 #2443 Skrevet 2. april 2012 Gleder meg til å se han nye som sjekker inn i kveld
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2444 Skrevet 2. april 2012 Takk for informasjonen.. Du virker litt høy på deg selv.. 6
MalloryK Skrevet 2. april 2012 #2445 Skrevet 2. april 2012 Jeg kan ikke så mye om sminke, men det som Iselin bruker (foundation?), trenger hun det egentlig? Virker som om hun har veldig fin og lys hud. Og fargen skal vel egentlig ikke synes?
Gjest HunterLady Skrevet 2. april 2012 #2446 Skrevet 2. april 2012 Jeg kan ikke så mye om sminke, men det som Iselin bruker (foundation?), trenger hun det egentlig? Virker som om hun har veldig fin og lys hud. Og fargen skal vel egentlig ikke synes? Jeg tror hun bruker det for å dekke over fregnene sine. Men jeg er enig med deg i at hun egentlig ikke trenger så mye foundation. Dessuten bruker hun helt feil farge foundation. Hun bør ikke bruke gultoner. 2
SoftKitty Skrevet 2. april 2012 #2447 Skrevet 2. april 2012 Hun glemmer å sminke seg "under" nesa...mellom neseborene liksom,superirriterende Tror forøvrig det er solpudder eller noe som gir den rare gulfargen. Gleder meg til ikveld, håper det kommer en gutt som er kjekk og som ikke snakker bonde:)
Mynona Skrevet 2. april 2012 #2448 Skrevet 2. april 2012 Gleder meg til å se han nye som sjekker inn i kveld Åhh, herregud.. Jeg trodde det var søndag i dag!! Det er kveld ja!
naun Skrevet 2. april 2012 #2449 Skrevet 2. april 2012 Gleder meg til ikveld, håper det kommer en gutt som er kjekk og som ikke snakker bonde:) kunne ikke vært mer enig
Fandenivoldsk Skrevet 2. april 2012 #2450 Skrevet 2. april 2012 Tok nettopp meg selv i å tenke "Jess! Det er Paradise Hotel i kveld!" Jeg som ikke skulle følge med i år, ja.. 1
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #2451 Skrevet 2. april 2012 Gleder meg til å se han nye som sjekker inn i kveld Håper det er en dame, eller har reklamen avslørt noe annet?
smalls Skrevet 2. april 2012 #2452 Skrevet 2. april 2012 Håper det er en dame, eller har reklamen avslørt noe annet? Siden Tommy ble fredet denne uke, så må det vel komme inn en gutt?
Solbærsaft Skrevet 2. april 2012 #2453 Skrevet 2. april 2012 Håper det er en dame, eller har reklamen avslørt noe annet? Det eneste jeg husker fra reklamen er stemmen til en av jentene (Kristin?) som høres oppgitt ut over at det kommer inn en ny deltager ! Gleder meg skikkelig to timer igjen!
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #2454 Skrevet 2. april 2012 Siden Tommy ble fredet denne uke, så må det vel komme inn en gutt? Tenkte ikke på det xD. Slå flaske i hodet!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2455 Skrevet 2. april 2012 Siden Tommy ble fredet denne uke, så må det vel komme inn en gutt? Haha, tenk om det kommer inn en jente; ikke så mye verdt den fredningen hans da!
Gjest NozMonster Skrevet 2. april 2012 #2456 Skrevet 2. april 2012 Håper det er en dame, eller har reklamen avslørt noe annet? jupp, reklamen har avslørt noe annet Siden Tommy ble fredet denne uke, så må det vel komme inn en gutt? it do
Mynona Skrevet 2. april 2012 #2457 Skrevet 2. april 2012 Æsj... er de ikke ferdig med den krangelen enda.. Den er jeg så lei av nå 1
Solbærsaft Skrevet 2. april 2012 #2458 Skrevet 2. april 2012 Syns introvideoen til Are ser mest ut som en dressmann-reklame... 4
Silisium Skrevet 2. april 2012 #2459 Skrevet 2. april 2012 Tror ikke jeg har sett en så slesk fyr som Are før :o 1
Myldre Skrevet 2. april 2012 #2460 Skrevet 2. april 2012 Jeg gikk forbi Stian på gata idag ! Ble skikkelig starstrucket ! hehehe ^^.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå