Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bildene var veldig fine av Are :)

Han er kjekk, men på en sånn iskald og utilnærmelig modellmåte. Jeg kunne aldri blitt ordentlig tiltrukket av en mann som ser sånn ut.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Bildene var veldig fine av Are :)

Han er kjekk, men på en sånn iskald og utilnærmelig modellmåte. Jeg kunne aldri blitt ordentlig tiltrukket av en mann som ser sånn ut.

en ting er utseende- det synes jeg bare er en fis i forhold til hvordan han er ( personligheten) ...DEN er det vel heller mer umulig å bli tiltrukket av! ( det er kanskje litt dumt av meg å si, for det kan jo være a tv3 fremstiller han anderledes enn han er, men alikevell!)

Skrevet

Are må jo være den mest normale og oppegående personen der inne?

• Liker 1
Skrevet

Fra bloggen til Kristin.

- "Jeg har heldigvis blitt skånet for mye dritt, men med det samme deltakerne ble offentliggjort, var det mye drittkasting og slenging med leppen. Man bør ha en sterk psyke for å være med på noe sånt, for mennesker kan være grusomme og si forferdelige ting til deg. Får man høre noe stygge ting, gjelder det å ikke ta det til seg... Viktigst av alt tror jeg er å unngå diverse diskusjonsforumer på nett. Ingen vits i å oppsøke negative kommentarer rettet direkte mot deg selv..."

:fnise: hehe

• Liker 1
Gjest Anuket
Skrevet

enig, men de aller aller fleste ser jo kjempebra ut om de blir fiksa, styla og sminka av profosjonelle da..

Sant nok, men jeg kunne tenke meg allerede fra før av at han så bra ut som modell. I motsetning til mange av de andre som er "modeller" har han fine trekk og markerte linjer, men at han SÅ bra ut ville jeg aldri ha trodd :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Dette sier Alina til Seher.no

- Jeg synes det blir for dumt når hun står der og gråter krokodilletårer, for å fremstille seg selv som et offer, og meg som skurken. Jeg hadde jo ikke noen anelse om hva som stod i brevet, og Tommy kunne jo valgt Alexandra istedenfor meg

- Camilla kunne selv gjort mer for å bli værende, hun sa jo nesten ingenting da vi diskuterte om Tommy skulle ta i mot brevet. Men hun gjør alt for å sanke sympati. Da Fredrik måtte dra hjem tok hun også til tårene, istedenfor å stå for sin avgjørelse. Det blir for dumt, sier hun.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er enig med alina.

Men lurer fælt på hva som skjer neste uke. Nok en grineorgie. Ser ut som Are gråter noe helt sinnsykt, og flere ganger. Og sikker en av de "etablerte" som må dra, siden alle griner på parseremoni og.

Skrevet

Jeg er også enig med Alina. At Camilla sitter å gråter da Fredrik måtte dra var veldig rart og jeg synes det er pateisk å gi Alina skylden for at Camilla røyk ut.

• Liker 1
Gjest ninanina
Skrevet

Noen flere som syns Krisitn ligner på Ingrid Espelid Hovig?

Skrevet

Haha, ja, når du sier det. Noe med munn/hake partiet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Are ligner litt på Petter Northug jeg. De kunne vært tremenninger eller noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart at de griner så mye under parseremonien og sånt. Jeg tror det er vanskelig for oss å forestille oss hvor intenst det blir der inne, når de bare har hverandre å forholde seg til og ingen kontakt med utenomverdenen. Jeg synes ikke det er noe å le av og gjør narr av i alle fall.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart at de griner så mye under parseremonien og sånt. Jeg tror det er vanskelig for oss å forestille oss hvor intenst det blir der inne, når de bare har hverandre å forholde seg til og ingen kontakt med utenomverdenen. Jeg synes ikke det er noe å le av og gjør narr av i alle fall.

Joda, men de møtes jo snart igjen etter noen uker.. De står jo å griner som om noen har dødd der inne!

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Joda, men de møtes jo snart igjen etter noen uker.. De står jo å griner som om noen har dødd der inne!

Som Camilla sa; "Det føles som jeg går i min egen begravelse" :fnise: Må ærlig innrømme at jeg mener det er litt drøyt. Som om livet stopper opp når en går ut av PH, djises. Da burde man kanskje begynne å revurdere meningen med livet.

Skrevet

Som Camilla sa; "Det føles som jeg går i min egen begravelse" :fnise: Må ærlig innrømme at jeg mener det er litt drøyt. Som om livet stopper opp når en går ut av PH, djises. Da burde man kanskje begynne å revurdere meningen med livet.

Det var da voldsomt :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

nå så jeg den reklamen for hva som kommer til å skje denne uken på PH igjen, og jeg har en følelse av at tv3 er like flinke med klippingen som de var i fjord! de fikk det alltid til å virke sååå spennende, med så mange intriger, men jeg husker hvor skuffa alle i tråden ble hver uke!

så jeg bare advarer dere mot å få så sterke forhåpninger :fnise:

Skrevet

nå så jeg den reklamen for hva som kommer til å skje denne uken på PH igjen, og jeg har en følelse av at tv3 er like flinke med klippingen som de var i fjord! de fikk det alltid til å virke sååå spennende, med så mange intriger, men jeg husker hvor skuffa alle i tråden ble hver uke!

så jeg bare advarer dere mot å få så sterke forhåpninger :fnise:

Forrige uke var jo spennende da, som på reklamen :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Forrige uke var jo spennende da, som på reklamen :)

joda..litt vanskelig å huske tilbake i tid, men var det enkli så mye annet som skjedde enn det 4kantdrama med brevet da?

man får jo inntrykk av reklamen at det skjer mange mange ting synes jeg

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg er også enig med Alina. At Camilla sitter å gråter da Fredrik måtte dra var veldig rart og jeg synes det er pateisk å gi Alina skylden for at Camilla røyk ut.

Hun var jo den direkte årsaken til at de måtte ta hensyn til brevet, derfor det var hennes skyld. Dog, jeg tror de fleste som hadde vært i hennes posisjon hadde gjort det samme. Det blir spesielt med henne siden hun er dårlig likt av gruppa.

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som mente at det var skuespill eller scriptet, dere hadde rett:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...