Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo faktisk modell da, har sett ganske proffe bilder av han (som faktisk er bra, selv om fyren ser fæl ut på tv:p).

Ja, den skal faktisk Are ha. Han ser veldig flott ut på modellbildene jeg har sett av ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det fryktelig teit hvis stabben faktisk har bedt Tommy om å velge Alina. At de ikke kan bestemme hvem de selv skal velge er bare tåpelig. Å hadde Aline måtte reise i går, så er det jo bare å sende henne inn igjen. Under parsermoniene synes nå jeg de skal få velge selv.

• Liker 2
Skrevet

Noen andre som reagerer på at minst halvparten av PH-deltakerne kaller seg modeller?

Javel, de har sikkert kasta klærne for "glamour"-shooter, men de jobber da strengt tatt ikke som modeller? Ingen av dem har vært på noen forside engang (og det er ingen stor bragd heller), utenom nå etter de ble kjent gjennom PH. Kan jeg kalle meg modell om jeg kaster klærne for en fyr med speilrefleks og kommer i Vi Menn pga jeg blir "kjendis" gjennom PH?

Noen av dem, feks Victoria fra i fjor, Tine Valle, Øystein fra første sesong, Are osv jobber jo som modeller. Men Alexandra og Iselin f.eks? Knøttsmå og lite pene. Camilla har jeg aldri heller hørt om.

P.S Vet at man ikke trenger være pen eller høy for å være glamourmodell, men likevel...

Blir bare så irritert når det står i alle artikler "Modellen XXXXXX gjorde ditt og datt i PH".

Er jo ingen beskyttet tittel å kalle seg modell, men når halvparten av de mindre pene jentene på PH kaller seg det er det en gigantisk utvanning av "tittelen".

Er det noen der som kunne vært modeller er det vel Nina eller Alina, om man skal tenke skjønnhetsmessig.

Har du ikke fått med deg at alle jentene som har vært i Vi Menn kaller seg modeller??? Det holder å ha vært på trykk en gang, så har de fått seg en slik tittel. (det høres bedre ut enn "drive dank")

Men kan du linke til Ares modellbilder?

Skrevet

Jeg tror ikke Camilla kommer tilbake faktisk. Jeg tror ikke poenget var at tv3 ville ha Camilla ut, jeg tror poenget var at de ville at Alina skulle bli. Jeg mistenker også at de ba Tommy om å velge henne, for jeg tror vel egentlig guttens impuls ville være å velge Alexandra.

Skrevet

Jeg tror ikke Camilla kommer tilbake faktisk. Jeg tror ikke poenget var at tv3 ville ha Camilla ut, jeg tror poenget var at de ville at Alina skulle bli. Jeg mistenker også at de ba Tommy om å velge henne, for jeg tror vel egentlig guttens impuls ville være å velge Alexandra.

Enig.

Virket som Camilla skulle ut for enhver pris, fordi hun var for kjedlig for skjermen.

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke fått med deg at alle jentene som har vært i Vi Menn kaller seg modeller??? Det holder å ha vært på trykk en gang, så har de fått seg en slik tittel. (det høres bedre ut enn "drive dank")

Men kan du linke til Ares modellbilder?

Han er i stallen til trendmodels.no, i Trondheim.

Skrevet

Han er i stallen til trendmodels.no, i Trondheim.

Han så veldig anderledes ut med mørkt hår. Mye bedre faktisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de på dø og liv skulle sende ut Camilla for å så sende henne inn igjen. Hva er vitsen med det? Nei, jeg tror ikke hun kommer inn igjen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra Iselins blogg:

Tror du alle som ser på PH tror at du er litt horete? (du holder i allefall på med samme fyren)

- Hva andre mener om det bryr jeg meg ingeting om, jeg vet selv at jeg ikke er horete eller løs. Jeg fikk bra kjemi med Are,så det ble jo bare helt naturlig at ting skjedde. Så om det skjedde foran eller bak kamera har jo ingeting og si,man blir ikke mer eller mindre "løs" om det skjer foran kamera eller ikke,den eneste forskjellen på det er jo at folk kan se det eller ikke.

Gjest badeand1
Skrevet

Ganske mange bilder av Are som er tatt fra siden.

Reine fotballfrua jo. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Det er få bilder som er fine når de er tatt rett forfra da.

Gjest badeand1
Skrevet

Det er få bilder som er fine når de er tatt rett forfra da.

nei.

Skrevet

nei.

Sorry for litt OT, men ønsker bare å gi en tilbakemelding på dette litt bastante svaret ;).

De fleste ser flate ut på bilder tatt rett forfra. En liten vinkel på kropp og ansikt er som regel mye mer heldig. Det gir et fint inntrykk og dybde i bildet.

"Victoria's Secret-modell Candice Swanepoel kan trygt sies å være ekspert i posering. Hun har delt sine beste tips for hvordan man ser bra ut på bilder med nettstedet Modelinia.

- De fleste har en side av ansiktet som ser bedre ut enn andre. Se på bilder av deg selv og finn ut hvilken, slik at du vet nøyaktig hva du skal gå for neste gang du blir fotografert, sier Swanepoel.

Det verste du kan gjøre er ifølge modellen å bli tatt bilde av rett forfra mens du står rett opp og ned. "

Hentet herfra: http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article639698.ece

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Sorry for litt OT, men ønsker bare å gi en tilbakemelding på dette litt bastante svaret ;).

De fleste ser flate ut på bilder tatt rett forfra. En liten vinkel på kropp og ansikt er som regel mye mer heldig. Det gir et fint inntrykk og dybde i bildet.

"Victoria's Secret-modell Candice Swanepoel kan trygt sies å være ekspert i posering. Hun har delt sine beste tips for hvordan man ser bra ut på bilder med nettstedet Modelinia.

- De fleste har en side av ansiktet som ser bedre ut enn andre. Se på bilder av deg selv og finn ut hvilken, slik at du vet nøyaktig hva du skal gå for neste gang du blir fotografert, sier Swanepoel.

Det verste du kan gjøre er ifølge modellen å bli tatt bilde av rett forfra mens du står rett opp og ned. "

Hentet herfra: http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article639698.ece

Takk for informasjonen.. :takke:

Gjest NozMonster
Skrevet

Wooow, på en del av de bildene var jo han utrolig kjekk! Han ser så mye bedre ut!

enig, men de aller aller fleste ser jo kjempebra ut om de blir fiksa, styla og sminka av profosjonelle da..

• Liker 1
Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

enig, men de aller aller fleste ser jo kjempebra ut om de blir fiksa, styla og sminka av profosjonelle da..

Jeg synes han er ganske så kjekk uten stylingen også

Endret av Thessie!
Gjest Survival
Skrevet

Jeg synes han er ganske så kjekk uten stylingen også

Enig. Jeg likte han bedre med det korte, mørke håret som på bildet jeg la ut, men han er helt klart kjekk. Ingen tvil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...